• Ja, wij worden nu al duizend keer op de huistelefoon gebeld. En dan gaat ie één keer over en dan hangt ie weer op. Dus als iemand die dat doet dit leest, kap dan. Danku.

    Nou, ze zijn de laatste tijd wel van het bellen eh -_-.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hoe groot is de kans dat iemand hier dat doet?
    Juist :)


    Life is hard and then we die

    Nou, en dan? Zo lang ze geen dreig telefoontjes doen moet je hun gewoon laten doen. Is lekker hun geld, niet het jouwe. Als ze beginnen dreigen moet je de politie inschakelen, en ja dat MOET en dan zeg je/jou ouders wat er juist gebeurd is en dan kan de politie hun traceren.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 19:42 ]

    Okéoké, ik zal stoppen met bellen... --'

    Stalkers zijn eng Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Weet je hoe dat kan komen?
    Je hebt van die telefonische verkopers en die bellen dan bijv 5 nummers tegelijk en wie als 1e opneemt daar praten ze dan mee. En bij de rest word de telefoon dan opgehangen (:


    -

    Genius schreef:
    Weet je hoe dat kan komen?
    Je hebt van die telefonische verkopers en die bellen dan bijv 5 nummers tegelijk en wie als 1e opneemt daar praten ze dan mee. En bij de rest word de telefoon dan opgehangen (:

    Nou, die mensen worden ook met de dag irritanter. Ik wil een klein zusje die gek is op telefoneren.. iemand een zusje in de aanbieding?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    (...)
    Nou, die mensen worden ook met de dag irritanter. Ik wil een klein zusje die gek is op telefoneren.. iemand een zusje in de aanbieding?

    Ja! Neem het mijne, ze is net tien en heeft een mond van hier tot in Tokio.

    Het kan ook gewoon een fout zijn bij de telefoonmaatschappij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stekker uittrekken?


    -

    Gewoon niet opnemen. -.-

    Oké, ik zal ophouden met bellen. :X

    Die was flauw.

    Euh, ik heb geen idee, solly. :')
    Maar niet opnemen heeft ook geen zin, want als een familielid belt, en je neemt niet op..
    En ik neem aan dat je geen nummerherkenning hebt.. ?
    Nou ja.. Ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 19:54 ]


    -

    Hier is dat ook de hele tijd en ik vind dat irritant. Maar het is nogal logisch, aangezien mijn moeder kapster is en met afspraak werkt. Maar still, is het bleigh.

    Conspiracy schreef:
    Nou, en dan? Zo lang ze geen dreig telefoontjes doen moet je hun gewoon laten doen. Is lekker hun geld, niet het jouwe. Als ze beginnen dreigen moet je de politie inschakelen, en ja dat MOET en dan zeg je/jou ouders wat er juist gebeurd is en dan kan de politie hun traceren.
    of je trekt de stekker van de telefoon uit (a')


    It even took me by surprise

    Genius schreef:
    Weet je hoe dat kan komen?
    Je hebt van die telefonische verkopers en die bellen dan bijv 5 nummers tegelijk en wie als 1e opneemt daar praten ze dan mee. En bij de rest word de telefoon dan opgehangen (:

    dat wist ik niet x'D

    > Titel aangepast


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.