• Ik heb een suggestie. Nu de meldingen ook via pb kunnen, krijg ik heel veel pb berichten. Ik zou graag willen dat je van de ene pb kan doorklikken naar de andere pb, in plaats van weer helemaal terug gaan naar je inbox en daar de volgende pb aanklikken. Dus zeg maar een 'vorige' en 'volgende' knop, net als met hoofdstukken in stories.

    Begrijpt iedereen wat ik bedoel?
    Ben je voor of tegen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Intelligence schreef:
    Het is amper één klik meer, wtf? D:
    Tegen!

    Taize schreef:
    Oh, handig! Ik ben voor!


    Ex astris, sciencia

    Intelligence schreef:
    (...)
    Toch wel.
    Plus, als je een bericht doorstuurt kom je er automatisch weer op uit op je inbox...

    Ik heb het dus over notificaties via inbox. Die stuur je niet door. Dus dat zijn wel veel pb's om dan steeds weer terug te gaan naar je inbox.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Ik heb het dus over notificaties via inbox. Die stuur je niet door. Dus dat zijn wel veel pb's om dan steeds weer terug te gaan naar je inbox.

    Het is juist 1 klik meer?
    What's the difference?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    (...)
    Het is juist 1 klik meer?
    What's the difference?

    Dat vind ik irritant. Dus doe ik een suggestie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Dat vind ik irritant. Dus doe ik een suggestie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn.

    That's what I call laziness.
    Maar goed, we zijn vrij om meningen en suggesties te plaatsen dus houd ik het hierbij.
    Ik blijf gewoon bij mijn standpunt. En dit is niet aanvallend bedoeld, hoor. Dus vat het niet verkeerd op. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    (...)
    That's what I call laziness.
    Maar goed, we zijn vrij om meningen en suggesties te plaatsen dus houd ik het hierbij.
    Ik blijf gewoon bij mijn standpunt. En dit is niet aanvallend bedoeld, hoor. Dus vat het niet verkeerd op. (:

    Ik ben zeker niet lui, ik zou het gewoon handiger vinden. En omdat het mijn mening is, zeg ik ook dat ik het irritant vind. Dat hoeft dus niet voor iedereen te gelden (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Taize schreef:
    Oh, handig! Ik ben voor!


    (Be)lieve in (you)rself

    Voor! :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Taize schreef:
    Oh, handig! Ik ben voor!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Taize schreef:
    Oh, handig! Ik ben voor!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Voor. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Taize schreef:
    Oh, handig! Ik ben voor!


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    vooor :Y)


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Absoluut voor(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.