• Hai.

    Ik ga met mn ouders en broertje wss morge naar de stad, maar nu willen hij en ik mensen irriteren, zoals hele gesprekken voeren met mensen die je niet kent enzoo.. maar wij weten niet echt iets xD


    Iemand een idee?

    ik kan niet gesprekken voeren op commando, sorry. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omg, wij waren een keer in de stad.
    en gingen we met zo'n man die we niet kende praten,
    en toen vertelde hij ons zijn hele levensverhaal,
    en dat was zó zielig, want zijn vrouw was overleden en hij was helemaal alleen enzo,
    en hij moest helemaal huilen.. ;o


    AAP

    Je moet gewoon mensen irriteren door hen te stalken. :'D

    Decayed schreef:
    Je moet gewoon mensen irriteren door hen te stalken. :'D
    Jha muahhah moet je hun nadoen hoe gek ze lopen ;)

    Kijk in het topic 'Hoe je je ouders moet irriteren', ofzo.
    Daar staan wel wat leuke in. :'D


    -

    Staar met z'n tweeen naar boven en zeg telkens: woow... et cetera. Terwijl er helemaal niks is :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij zaten zo een keertje vroeg smorgens met ze 3en op een bankje in de stad. En toen kwam dr een gespierde grote vrouw met kort haar naast ons zitten. En die begon te vertellen dat ze net van huis kwam en toen merkte dat er een of andere vrouw bij haar thuis was. Dus dat die vrouw waarschijnlijk met haar man was vreemdgegaan maar dat ze die vrouw niet in elkaar kon slaan omdat haar man politieman was en ze had die vrouw op de middelbare school al een keer in elkaar geslagen, maar toen hadden ze dr naar een inrichting gestuurd.
    We waren echt bang dat ze ons in elkaar ging slaan want t was zo vroeg dat dr echt niemand in de stad was...x]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ga ze vertellen over hoe hun aura eruit ziet en wat voor mensen ze zijn? xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.