• Plaats hier foto's van Harry Potter.

In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:11 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

"I solemnly swear that i am up to no good."

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Eledhel schreef:

Die is wel echt genius.

"I solemnly swear that i am up to no good."

Je moet worden wie je bent.

Waarschuwing voor alle mensen die ook al moesten huilen bij mijn andere Snape-plaatje *ahumJipahum*, niet verder kijken.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Sapientia schreef:
    Deze is geweldig xD Vooral die van Robbie Coltrane xD

Glue...
    Genius! XD

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

Ahw, cute!

Nu stop ik met spammen, beloofd. Misschien niet een plaatje, maar toch;