• Plaats hier foto's van Harry Potter.

In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:11 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Eledhel schreef:
    Lol, ik geloof dat heel wat mensen hier Snape gaan inpikken. Als jullie maar weten dat ik Alan Rickman wil :Y)

Ik heb ze trouwens allemaal gezien, epic!

Snape is mine!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Eledhel schreef:
    Lol, ik geloof dat heel wat mensen hier Snape gaan inpikken. Als jullie maar weten dat ik Alan Rickman wil :Y)

Ik heb ze trouwens allemaal gezien, epic!

JA DENKMAAR ROSA JIJ MAG JOHNNY DEPP. IK CLAIM ALAN.[/offtopic]
    Even om niet een verwijzing naar het talk-topic te krijgen:

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Maanling schreef:
    (...)

Snape is truly mine.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Maanling schreef:
    (...)

Tssssss, oké dan, jij mag Alan, en dan woon ik bij Johnny en dan nodigt hij Alan zo vaak uit dat ik ze allebei heb -wbw- En dan hebben we straks 100 kleine Johnny's en Alan's:Y) Oh, en trouwens, dit gaat alleen door als jij nog een hoofdstukje activeert bij je story =D

AAH DRARRY! <3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Lilium schreef:

-died-

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:02 ]

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Priemgetal schreef:

-cries-

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Muggle schreef:

-died-

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:39 ]

Lol, zie Crabbe en Neville nou raar kijken x)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Klik