• Plaats hier foto's van Harry Potter.




    In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:11 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.






    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Muggle schreef:


    Mrs. Norshanks <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.




    Define "good".



    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 12:37 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.




    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Schurfie schreef:


    Awh D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.




    But I still have this faith in the truth of my dreams.





    Beetje overdreven, maar deels so true:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:44 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Deze foto's heb ik zelf genomen en bewerkt. Het zijn foto's van mijn eigen tijdverdrijver en ze zijn gemaakt met een normale camera. Ik heb gewoon wat simpele bewerk-dingen gedaan enz.
    Die laatste is een quote van mezelf :)




    Define "good".

    GinaW schreef:
    Deze foto's heb ik zelf genomen en bewerkt. Het zijn foto's van mijn eigen tijdverdrijver en ze zijn gemaakt met een normale camera. Ik heb gewoon wat simpele bewerk-dingen gedaan enz.
    Die laatste is een quote van mezelf :)





    Als ik toch zo'n ding had, zou ik het iedere dag dragen, echt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lilium schreef:



    Ahhww...(huil)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Deze kent vast iedereen al, maar hij blijft leuk om te doen.. ;p


    Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:



    Die pagina bestaat ook nog!
    En ik heb hem lekker geliked. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt