• Ik had al wel zin in maar nu echt niet meer.

    De kerstboom is versierd en de uitnodigen voor het kerstdiner zijn de deur uit.

    Maar ik heb geen zin om met mensen die nooit iets voor me zijn geweest aan 1 tafel te gaan zitten en mijn broer te moeten missen.

    Heb jij er zin in?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    DarkSavior schreef:
    Ik heb zin in kerst, ga het lekker vieren met Nikki <3


    *O*


    Your make-up is terrible

    Jaaaaaaaaaa, maar vooral ook omdat ik 20 december jarig ben en dat is zo gezellig met al die mensen en de kaarsjes en (soms) sneeuw en dan die kerstboom binnen. Zalig!:9~


    everything, in time

    Ik vier geen kerst. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind altijd leuk om kerst te vieren, we gaan bij mijn beide oma's dineren en ze kunnen beide heel lekker koken. En het is bij ons ook altijd gezellig. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jaa, want op de 24ste is mijn beste vriendin jarig.
    En op de 25ste me vader.
    En op de 26ste gaan we geloof ik met opa&oma eten. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, hehe. ^^
    We gaan namelijk bowlen en uiteten met vrienden. (:
    Dat wordt echt briljant. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb helemaal niets met kerst, maar ja, het eten is dan weer een pluspunt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ik heb helemaal niets met kerst, maar ja, het eten is dan weer een pluspunt.


    IK WIST DAT JE DAT ZOU ZEGGEN! Maar oke, ik kan je geen ongelijk geven. :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nee, maar ik heb er nooit zin in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons is het altijd een gezellige boel en dit jaar komt de vriendin van mijn broer ook mee.
    Dus da's zeker leuk bij ons altijd! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb echt een hekel aan Kerst, blugh.


    I am an idiot, I move.

    Lol, wij doen toch niks met Kerst, dus tsja..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vier het met mijn ouders, zus, mijn beste vriend en zijn ouders.
    Soms vind ik familieruzies echt fijn (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben alleen thuis met kerst, dus zo leuk zal het nu ook weer niet zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb echt geen zin in kerst, al die mensen die ineens aardig tegen je gaan doen en na de kerst dagen zijn ze je al vergeten.
    plus dat hele familie gaat zeiken dat ik mijn piercings eens een keer uit moet gaan doen en normale kleding moet gaan dragen
    laat maar zitten, ik ga wel zitten in mijn kamer en wacht totdat het voorbij is en iedereen weer normaal doet zoals het hoort.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!