• Ik had al wel zin in maar nu echt niet meer.

    De kerstboom is versierd en de uitnodigen voor het kerstdiner zijn de deur uit.

    Maar ik heb geen zin om met mensen die nooit iets voor me zijn geweest aan 1 tafel te gaan zitten en mijn broer te moeten missen.

    Heb jij er zin in?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Jaaa, ik ben dol op kerst! Wij gaan eerste kerstdag uit eten bij een restaurant waar ik onbeperkt mag eten -en daar hou ik nog meer van, dus dat is geweldig! Tweede kerstdag gaan we naar de bios en gourmetten. Ik heb er zin in! :'D

    Cinna schreef:
    Ah, ik heb er echt zin in, hihi. Stiekem hoop ik wel dat het gaat sneeuwen en alles, want dat vind ik gezellig - maar een stevige regenbui kan ik ook mee leven. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Pariah schreef:
    Het enige wat ik er leuk aan vind, is het eten. Verder vind ik het allemaal een hypocriet gedoe. :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt zin in kerst :3.
    Eerst kerst gala op de 15de . Dan taart bakken met wat vrienden. Altijd gezellig.
    Eerste kerstdag gaan we onbeperkt eten in een restaurant. Daarna naar de bios en 2de kerstdag gaan we niks doen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niet echt. 1e Kerstdag gaan we naar vrienden van mijn ouders die ik niet echt superaardig vind, en 2e Kerstdag moet ik werken.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind het wel een leuk feest
    Wij gaan altij naar de nachtmis en vorig jaar waren we aan de late kant en kon ik 2 uur lang staan.
    Ik vind het een gezellig feest, wij doen niet aan cadeautjes maar dat vind ik niet erg.
    Dit jaar komt er eerste kerstdag wat familie dus dat wordt wel fun
    En ik heb een hele leuke kerstoutfit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn tweede kerst dag wordt ook kut :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee waarschijnlijk moet ik naar mijn vader, en daar heb ik echt geen zin in :')


    -

    Kerst = ETEN:Y)


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    ik had dat vorige jaar niet toen mijn oma 30 oktober was overleden geen vuurwerk afgestoken gwn alleen gelukkig nieuw jaar gedaan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vier geen Kerst & ik houd ook niet van de 'gezellige' sfeer.


    I´m nothing special.

    Ja (: Ik ga met mijn vader, moeder, broertje en oma gourmetten en 27 december ben ik jarig. Plus het is kerstvakantie en dus bijna oud en nieuw. *-*


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb er niet zo'n zin in, eigenlijk :') Maar ik ga ook niet echt leuke dingen doen ofzo. En ik vier het niet eens met mijn familie, dus ja.
    Vorig jaar was ik 2e kerstdag gewoon alleen thuis.

    Neemt niet weg dat ik nog wel zin heb om cadeautjes te krijgen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaaaa, want kerstavond slaap ik lekker bij Sebas, en eerste kerstdag gaan we bij mn mama eten, en tweede kerstdag moet ik werken.. maar daarna superdeluxe kerstdiner in den haag :D


    Life is hard and then we die