• Het is weer acht maart en dus internationale vrouwendag en ik vond dat we daar met z'n allen op Q wel even asociaal achter onze schermen over mochten juichen. :Y) Al hoop ik oprecht dat ik hiermee geen venijnige discussie over de verschillende interpretaties van feminisme losmaak, want dan excuseer ik me al snel even en hoop dat er geen bloed vloeit, hahaha. Dus, aan alle vrouwen en meisjes hier: gelukkige vrouwendag! En aan alle mannen en jongens hier: bedankt voor jullie steun. :Y) En als je 't niet steunt, nog steeds bedankt. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Om het nostalgisch te verwoorden: aan allen die gekomen zijn... proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn... ook proficiat! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaa, gelukkige vrouwendag iedereen! Een algemene feestdag op Q, hehe. Dat mannen en vrouwen steeds meer gelijk mogen worden. En dan vrouwen wat meer gelijker zodat we vervolgens de wereld kunnen overnemen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scandal schreef:
    Om het nostalgisch te verwoorden: aan allen die gekomen zijn... proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn... ook proficiat! =P


    Hahaha, die komt echt elke zoveel tijd eens terug. Oh de nostalgie. :')

    Patholoog schreef:
    Jaa, gelukkige vrouwendag iedereen! Een algemene feestdag op Q, hehe. Dat mannen en vrouwen steeds meer gelijk mogen worden. En dan vrouwen wat meer gelijker zodat we vervolgens de wereld kunnen overnemen.


    Natuurlijk, het is toch algemeen geweten dat dat het plan is? (wbw)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GO GIRLSSSSSSSS!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Yay, fijne vrouwendag, allemaal! En een kleine extra shout-out naar alle trans meisjes en vrouwen, yes, want jullie horen er uiteraard ook bij. *O*

    De roze pompons van de cheerleadersmiley zijn opeens extra toepasselijk, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Yay, fijne vrouwendag, allemaal! En een kleine extra shout-out naar alle trans meisjes en vrouwen, yes, want jullie horen er uiteraard ook bij. *O*

    De roze pompons van de cheerleadersmiley zijn opeens extra toepasselijk, haha.


    Inderdaad! En iedereen die zich over 't algemeen vrouw voelt, of soms vrouw en soms man voelt, of vind dat deze dag hun dag zijn mag (en 't rijmt nog ook)! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eraser schreef:
    (...)

    Inderdaad! En iedereen die zich over 't algemeen vrouw voelt, of soms vrouw en soms man voelt, of vind dat deze dag hun dag zijn mag (en 't rijmt nog ook)! c:


    Prachtige aanvulling, haha. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaaa, fijne vrouwendag iedereen!! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hup, albert heijn, doe die chocola in de uitverkoop! Fijne vrouwendag iedereen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Archie schreef:
    Jaaa, fijne vrouwendag iedereen!! *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Fijne vrouwendag!
    Nu hopen dat we tegen volgend jaar gelijke lonen hebben, jobs zonder glazen plafond, over straat kunnen lopen zonder nageroepen te worden en mogen kiezen hoe we ons mogen kleden. Lolz, alsof dat ooit gaat gebeuren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    het maakt me onredelijk van slag wanneer ik erop rekende dat het eten nu wel klaar zou zijn en het nog een halfuur duurt
    ik ben oprecht heel kribbig nu

    edit zo kribbig dat ik het in het verkeerde tOPIC ZET ugh

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 18:56 ]


    i put the fun in funeral

    Happy bday lil sis.
    En happy vrouwendag iedereen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.