• het meisje is verdrietig omdat alles mis gaat door het roken.

    Ze wil stoppen maar het lukt niet.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:42 ]

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is gewoon raar. :')
    Tja, het is niet fijn als je door een naar rook stinkende medewerker wordt geholpen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hale schreef:
    (...)

    Ik werd niet aangenomen bij een kledingzaak om stage te lopen omdat ik rook.

    Is eigenlijk heel logisch. Als verkoopster oid ben je het visitekaartje van een winkel. En wie vormt nu een positief beeld bij een stinkend visitekaartje?


    Bored.

    Begrijp je dat het mensen niks kan schelen? Dan moet dat wicht maar niet beginnen met roken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik rook niet, ik doe wel iets anders dat je er misschien wel mee kan vergelijken en dan is het inderdaad wel herkenbaar...

    Yoda schreef:
    Roken doet dat niet, dat doe je zelf. Zeggen dat roken dat doet is een slap excuus om je eigen verantwoordelijk te ontlopen. Tenminste, zo zie ik het.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Curtis schreef:
    Nee. Ik rook niet.


    Ex astris, sciencia

    Yoseob schreef:
    (...)Tja, het is niet fijn als je door een naar rook stinkende medewerker wordt geholpen.

    Dat is ook zo. Maar als ik voor stage of werk niet mocht roken dan stop ik er wel mee :3


    -

    Curtis schreef:
    Nee. Ik rook niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is hetzelfde als je zegt dat cola alles in je leven kapot heeft gemaakt. Sorry, maar dat is echt een slap excuus. Heel mijn familie rookt en een aantal vrienden van mij roken en het enige irritante wat ze vinden is de prijs van sigaretten(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Dat is hetzelfde als je zegt dat cola alles in je leven kapot heeft gemaakt. Sorry, maar dat is echt een slap excuus. Heel mijn familie rookt en een aantal vrienden van mij roken en het enige irritante wat ze vinden is de prijs van sigaretten(cat)

    Maar het maakt toch je hele longen zwart? En bovendien kost het klauwen met geld, als je veel rookt tenminste, en het is verslavend.
    Lijkt me toch niet bepaald fijn hoor...

    Minsa schreef:
    (...)
    Maar het maakt toch je hele longen zwart? En bovendien kost het klauwen met geld, als je veel rookt tenminste, en het is verslavend.
    Lijkt me toch niet bepaald fijn hoor...

    Daar kies je dan toch echt zelf voor.


    Bored.

    Minsa schreef:
    (...)
    Maar het maakt toch je hele longen zwart? En bovendien kost het klauwen met geld, als je veel rookt tenminste, en het is verslavend.
    Lijkt me toch niet bepaald fijn hoor...


    Ja, maar zo zou iedereen ergens een excuus voor kunnen gebruiken.
    Dan kun je alles de schuld gaan geven, zelfs eten.
    Als je te dik ben kan dat ook schadelijk voor je gezondheid zijn, en het kost ook klauwen met geld om al dat eten de hele tijd de kopen. Maar ik zie dikke mensen niet zielig lopen doen dat eten hun leven kapot heeft gemaakt.
    Het is je eigen keus. Je hebt het zelf in de hand.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:00 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Minsa schreef:
    (...)
    Maar het maakt toch je hele longen zwart? En bovendien kost het klauwen met geld, als je veel rookt tenminste, en het is verslavend.
    Lijkt me toch niet bepaald fijn hoor...


    Dat is de schuld van je eigen wilskracht. Misschien kun je dat iemand in bepaalde omstandigheden niet kwalijk nemen. Maar het is niet de schuld van de sigaretten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    JaiRy schreef:
    Uhm, voor mij maakte het ook niks kapot toen ik nog rookte, dus snap 'm niet zo?

    Inmiddels ben ik alweer bijna 4 jaar gestopt en nu vind ik het ontiegelijk stinken.


    respect.

    Ze wilt stoppen maar het lukt niet?
    haha, wat triest :Y)

    Wat open jij trouwens vaak topics zeg..:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.