• het meisje is verdrietig omdat alles mis gaat door het roken.

    Ze wil stoppen maar het lukt niet.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:42 ]

    Persefoneia schreef:
    Dat is hetzelfde als je zegt dat cola alles in je leven kapot heeft gemaakt. Sorry, maar dat is echt een slap excuus. Heel mijn familie rookt en een aantal vrienden van mij roken en het enige irritante wat ze vinden is de prijs van sigaretten(cat)


    -

    Hale schreef:
    (...)

    respect.


    Tnxs!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yoda schreef:
    Roken doet dat niet, dat doe je zelf. Zeggen dat roken dat doet is een slap excuus om je eigen verantwoordelijk te ontlopen. Tenminste, zo zie ik het.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Triest, dieptriest. Sigaretten zijn niks anders dan kankerbommetjes op zakformaat, als je dat al in je lichaam wil brengen ben je ziek in je kop.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Triest, dieptriest. Sigaretten zijn niks anders dan kankerbommetjes op zakformaat, als je dat al in je lichaam wil brengen ben je ziek in je kop.


    Danke reb danke.

    Priemgetal schreef:
    Triest, dieptriest. Sigaretten zijn niks anders dan kankerbommetjes op zakformaat, als je dat al in je lichaam wil brengen ben je ziek in je kop.

    Hahahahaha hoezo overdreven reactie :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahahahaha hoezo overdreven reactie :')


    Hoezo opa longkanker? Hoezo Steven doodziek? :'D, echt, grappig joh! Ik lach me dood!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Hoezo oma opa longkanker? Hoezo Steven doodziek? :'D, echt, grappig joh! Ik lach me dood!
    + Veel familie van me vaders kant dood door roken en me opa die nog geen 70 is all veel problemen er door heeft (no_chears). Ik ben zeer tegen op roken :3.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:49 ]


    Shoganai i ne~

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Hoezo opa longkanker? Hoezo Steven doodziek? :'D, echt, grappig joh! Ik lach me dood!

    Ja toch : D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja toch : D


    You're heartless. Steven is een van mijn vrienden en is er echt heel erg ziek door, en mijn opa heeft het gewoon ZOMAAR gekregen zonder er iets voor te doen! Hij rookte niet eens, en dat tieners dan zo dom zijn om te beginnen is als een steek in mijn hart. Je weet niet half hoe kapot je eraan gaat. Ikzelf heb astma en mijn moeder rookt, nou, dát is leuk : (


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Curtis schreef:
    Nee. Ik rook niet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Yoda schreef:
    Roken doet dat niet, dat doe je zelf. Zeggen dat roken dat doet is een slap excuus om je eigen verantwoordelijk te ontlopen. Tenminste, zo zie ik het.


    26 - 02 - '16

    Priemgetal schreef:
    (...)

    You're heartless. Steven is een van mijn vrienden en is er echt heel erg ziek door, en mijn opa heeft het gewoon ZOMAAR gekregen zonder er iets voor te doen! Hij rookte niet eens, en dat tieners dan zo dom zijn om te beginnen is als een steek in mijn hart. Je weet niet half hoe kapot je eraan gaat. Ikzelf heb astma en mijn moeder rookt, nou, dát is leuk : (


    Reb even serieus.

    Ik ben niet zomaar begonnen.

    Hale schreef:
    (...)

    Reb even serieus.

    Ik ben niet zomaar begonnen.


    Ik vind het nog steeds een béétje dom van je. Dat is een understatement.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eigenlijk schuld. Moet je maar nadenken voor je er aan begint. Als zij per se wou roken dan doet ze het maar, maar dan moet zij de gevolgen dragen.

    Zo simpel is het (bloos).
    Zo gaat dat nu eenmaal.


    If you had never come out of the blue, I would've stay