• het meisje is verdrietig omdat alles mis gaat door het roken.

    Ze wil stoppen maar het lukt niet.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:42 ]

    Priemgetal schreef:
    (...)

    You're heartless. Steven is een van mijn vrienden en is er echt heel erg ziek door, en mijn opa heeft het gewoon ZOMAAR gekregen zonder er iets voor te doen! Hij rookte niet eens, en dat tieners dan zo dom zijn om te beginnen is als een steek in mijn hart. Je weet niet half hoe kapot je eraan gaat. Ikzelf heb astma en mijn moeder rookt, nou, dát is leuk : (

    Jawel dat weet ik heus wel.


    -

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik vind het nog steeds een béétje dom van je. Dat is een understatement.


    Ok,dat is jou mening.

    Genius schreef:
    (...)
    Jawel dat weet ik heus wel.


    Now then? Quit! :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    Reb even serieus.

    Ik ben niet zomaar begonnen.


    Joh, kap eens met het openen van topics die zogenaamd niet over jou gaan, maar waar je utieindelijk toch zielig ing aat lopen doen.. >3<

    Ik zie echt ziek veel topics vna jou en elke keer komt het er op neer dat jij het slachtoffer bent --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hale schreef:
    (...)

    Reb even serieus.

    Ik ben niet zomaar begonnen.

    Niet dat het echt mijn zaken zijn. Maar ook al ben je met een reden begonnen -niet dat die er zijn om te beginnen met roken-, je hebt er zelf voor gekozen en je wist dat het meer problemen met zich meebrengt dan het dingen oplost, want roken doet juist niets goed en lost niets op.

    Dus ja... =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eige schuld, dikke bult. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Now then? Quit! :)

    Je wil niet weten hoe vaak ik geprobeerd heb te stoppen, dat lukt echt niet zomaar :')


    -

    Sigaretten stinken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Endure schreef:
    (...)

    Joh, kap eens met het openen van topics die zogenaamd niet over jou gaan, maar waar je utieindelijk toch zielig ing aat lopen doen.. >3<

    Ik zie echt ziek veel topics vna jou en elke keer komt het er op neer dat jij het slachtoffer bent --''


    Ze had het tegen mij, niet tegen jou. You don't even know her, haha :'D

    OT:



    Ach gut, wat zijn sigaretten toch goed voor je.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ze had het tegen mij, niet tegen jou. You don't even know her, haha :'D

    OT:



    Ach gut, wat zijn sigaretten toch goed voor je.
    Ik ben niet blond, ik weet ook wel dat ze het tegne jou had en ik had het tegen haar --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    You're heartless. Steven is een van mijn vrienden en is er echt heel erg ziek door, en mijn opa heeft het gewoon ZOMAAR gekregen zonder er iets voor te doen! Hij rookte niet eens, en dat tieners dan zo dom zijn om te beginnen is als een steek in mijn hart. Je weet niet half hoe kapot je eraan gaat. Ikzelf heb astma en mijn moeder rookt, nou, dát is leuk : (

    Schat, dat kunnen mensen neit van je eerste post aflezen, plus is het overbodig. Ik ken ook mensen die er aan dood zijn gegaan. Maar dat geeft je niet het recht om dingen zomaar slechter te beoordelen dan ze zijn, plus lijkt het hier een beetje alsof je medelij wil wekken? :"D


    Let it come and let it be

    Voor mensen die niet roken en het nooit gedaan hebben is het makkelijk om te zeggen dat je maar niet had moeten beginnen. Er zijn nog altijd dingen als groepsdruk. Ja, je kunt negeren wat je vrienden zeggen en zelf niet roken terwijl al de rest het wel doet, maar dat is veel moeilijker dan de meeste mensen denken. Ik vind ook dat je niet echt kan zeggen dat het iemands 'eigen schuld' is dat die persoon rookt. Ja, je kunt beter weten, maar voor een groot deel ligt de schuld ook bij de mensen in zijn/haar omgeving die die persoon hebben gepusht om te gaan roken. Dat wil niet zeggen dat iedereen die rookt gepusht werd, maar bij velen is het wel zo.
    En dat je dan maar gewoon moet stoppen, dat vind ik ook heel dom gezegd. Als het zo makkelijk was, was het probleem veel minder groot. Dus denk in het vervolg even wat langer na voor je zoiets zegt.

    Haha, nu klinkt het wel heel erg alsof ik ervaring heb, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Endure schreef:
    (...)

    Joh, kap eens met het openen van topics die zogenaamd niet over jou gaan, maar waar je utieindelijk toch zielig ing aat lopen doen.. >3<

    Ik zie echt ziek veel topics vna jou en elke keer komt het er op neer dat jij het slachtoffer bent --''


    Ach hou je mond man.

    Reb weet waar ik het over heb en ik had het ook tegen haar dus ssttt

    Roken vind ik gewoon een vieze gewoonte. Het stinkt, het kost veel geld, en daarom rook ik niet.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ach.. zoals me pa altijd zegt.
    1) Dood ga je toch.
    2) Gerookt vlees vergaat niet.
    --

    Mja, ik rook niet. En de mensen die roken moeten het zelf maar weten (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you