• ik volgend jaar misschien voor 6 maanden (of meer) naar een gastgezin in Italië/ Engeland of Frankrijk ga! AWESOME!
    Ik kan wel schreeuwen van opwinding ;d Whieee!
    Iemand die denkt dat zoiets helemaal niet leuk is ofzo? Misschien iemand met ervaring?


    Owl you need is love.

    Dat wil ik ook. (no_chears)
    En dan wil ik vooral een leuke Italiaanse familie, met knappe zonen. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou dat ook heel graag doen, maar dan zou ik wel een ander land uit kiezen. Brazilië is sowieso mijn favoriet. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Madge schreef:
    Dat wil ik ook. (no_chears)
    En dan wil ik vooral een leuke Italiaanse familie, met knappe zonen. :9~


    Zo van die gespierde jongens dat de hele dag in hun blote bovenlichaam rondlopen :9~ Hrrmz.


    Owl you need is love.

    Ik wil ook D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil zoiets ook doen. Het brengt zoveel ervaringen met zich mee.

    Veel plezier!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk!
    Mij lijkt het echt geweldig om zoiets te doen.
    Mag ik vragen waarom je misschien voor 6 maanden naar een gastgezin in het buitenland mag?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Excuse schreef:
    (...)

    Zo van die gespierde jongens dat de hele dag in hun blote bovenlichaam rondlopen :9~ Hrrmz.

    Als dat zo is, dan kan er vast nog wel een persoon in dat gastgezin bij, toch? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Persefoneia schreef:
    Wat leuk!
    Mij lijkt het echt geweldig om zoiets te doen.
    Mag ik vragen waarom je misschien voor 6 maanden naar een gastgezin in het buitenland mag?(krul)


    Mijn ouders raadden het mij aan omdat het een kans was dat ze gemist hebben in hun jeugd. (:


    Owl you need is love.

    Madge schreef:
    (...)
    Als dat zo is, dan kan er vast nog wel een persoon in dat gastgezin bij, toch? (wbw)


    Nee, want ze zijn van mij :Y)


    Owl you need is love.

    Waat! Dat is zóo ontzettend gaaf! Hoe heb je dat geregeld. Ik wil dat zóo graag een keer doen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Madge schreef:
    Dat wil ik ook. (no_chears)
    En dan wil ik vooral een leuke Italiaanse familie, met knappe zonen. :9~


    ik ook, maar dan in een Franse familie met knappe zonen
    ik ben niet zo'n fan van Italianen

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:59 ]

    Wandering schreef:
    Waat! Dat is zóo ontzettend gaaf! Hoe heb je dat geregeld. Ik wil dat zóo graag een keer doen(:


    Onze school regelt dat ofzo, ik weet eht ook niet echt. Ik kreeg een mail dat ik naar de site : www.afsvlaanderen.be moest gaan als ik dat wou doen.


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)
    Onze school regelt dat ofzo, ik weet eht ook niet echt. Ik kreeg een mail dat ik naar de site : www.afsvlaanderen.be moest gaan als ik dat wou doen.


    Ahh, damn. Ik woon niet in België. Moet dan toch echt naar een eigen site gaan zoeken(:
    Echt heel gaaf.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Leuk!
    Ik ga op mijn verjaardag 4 dagen naar London! =3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wow, dat is leuk! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the