• Hier dit is toch niet normaal
    Die fucking mensen moeten de cel in!
    Ze steken gwn een hond in brand:S

    Wat vinden jullie hier van?

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 dec 2011 - 22:25 ]


    Where words fail, music speaks

    Kill thém with fire.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn hart breekt. Je ziet hoe die hond om hulp roept en hoe die aan het eind van filmpje stil blijft liggen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Valentino schreef:
    Jij bent ook niet goed in je hoofd om dit doodleuk hier te posten.

    echt doodleuk post ze het hier niet. ze vind het zelf ook verschrikkelijk.

    OT: ik zat er met open mond naar te kijken. ik snap echt niet hoe die mensen kunnen leven met zichzelf..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BigBanana schreef:
    (...)
    echt doodleuk post ze het hier niet. ze vind het zelf ook verschrikkelijk.

    OT: ik zat er met open mond naar te kijken. ik snap echt niet hoe die mensen kunnen leven met zichzelf..


    Whatever, je bent sowieso niet goed in je hoofd als je dit filmpje aan meer mensen laat zien, gadverdamme, ik spuug op dat soort mensen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NightBreeze schreef:
    Ik lees al dat er een hond in de brand word gestoken. Dus ik kijk het maar niet, want ik vind honden veel te leuk.


    -

    Kill them with fire, not the dog.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik durf het echt niet te kijken D:
    Ik kan echt niet tegen lijdende diertjes (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Nee. Fuck. Nee. Dit meen je niet. Serieus, ik ben gewoon sprakeloos. Mijn handen jeuken gewoon om hen in brand te steken, ik krijg hier moordneigingen van.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:29 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Nee. Fuck. Nee. Dit meen je niet. Serieus, ik ben gewoon sprakeloos. Mijn handen jeuken gewoon om hen in brand te steken, ik krijg hier moordneigingen van.


    26 - 02 - '16

    NightBreeze schreef:
    Ik lees al dat er een hond in de brand word gestoken. Dus ik kijk het maar niet, want ik vind honden veel te leuk.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik zag het begin, hoorde het gejank en heb hem meteen uitgezet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    What the actual fuck? Dat is gewoon sickening. Ik ben van nature echt geen agressief of haatdragend persoon, maar wanneer iemand zoiets durft te doen, krijg ik zo de neiging iets iemand te wurgen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh my god .. Je bent echt ziek als je dit doet ;s


    To infinity and beyond •

    Valentino schreef:
    (...)

    Whatever, je bent sowieso niet goed in je hoofd als je dit filmpje aan meer mensen laat zien, gadverdamme, ik spuug op dat soort mensen.
    Dude, zo doodleuk is het niet dus waarom zou ik het 'doodleuk'posten. Ik wil alleen laten weten dat de wereld verschrikkelijke mensen heeft rondlopen.


    Where words fail, music speaks