• Hier dit is toch niet normaal
    Die fucking mensen moeten de cel in!
    Ze steken gwn een hond in brand:S

    Wat vinden jullie hier van?

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 dec 2011 - 22:25 ]


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)- ik zal men mond maar houden-


    Inderdaad.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Sorry, maar ik vind overdreven hoe je reageert. Ik vind dit zelf ook vreselijk hoor. Ik ga dit niet voor de lol erop zetten


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)Sorry, maar ik vind overdreven hoe je reageert. Ik vind dit zelf ook vreselijk hoor. Ik ga dit niet voor de lol erop zetten


    Joh hou je grote mond.
    Jij weet niet waarom ik zo reageer, en dat gaat je ook niets aan.
    En waarvoor zet je het er dan wel op?
    Sorry hoor, maar je dit zo 'vreselijk' vind als je zelf zegt waarom post je het dan nog eens een keertje extra?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    okay dat ga ik dus niet kijken, maar jezus hoe ziek kunnen mensen zijn :|
    Ik zag trouwens ook eens een plaatje van een vrouw die met haar hak op een kat ging staan. Ik kan echt zo boos worden om die mensen.


    As travars

    Valentino schreef:
    (...)

    Joh hou je grote mond.
    Jij weet niet waarom ik zo reageer, en dat gaat je ook niets aan.
    En waarvoor zet je het er dan wel op?
    Sorry hoor, maar je dit zo 'vreselijk' vind als je zelf zegt waarom post je het dan nog eens een keertje extra?
    Volgens mij heb jij een kort lontje, ik geef alleen maar mijn mening.


    Where words fail, music speaks

    Ik keek totdat ik het vuur zag. En het enige wat ik wilde is door mijn beeldscherm heenkruipen en hem redden. Die mensen zijn ziek en ik wil wel eens weten of ze het leuk vinden als ze zelf in de fik staan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Failhare schreef:
    (...)Volgens mij heb jij een kort lontje, ik geef alleen maar mijn mening.


    Volgens mij trek jij conclusies over een persoon wie je totaal niet kent. Zoals ik al zei, je kent de reden niet en die gaat je ook geen flikker aan.
    Dus doe niet alsof je me kent, trek geen conclusies over mij, want je kent me niet en dat wil je ook niet, geloof me.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Volgens mij trek jij conclusies over een persoon wie je totaal niet kent. Zoals ik al zei, je kent de reden niet en die gaat je ook geen flikker aan.
    Dus doe niet alsof je me kent, trek geen conclusies over mij, want je kent me niet en dat wil je ook niet, geloof me.
    Dude, ik zeg niet dat ik je ken. Ik zeg alleen dat je snel boos word. Je mag van mij boos zijn maar je trekt ook conclusie's over mij. Je zei net Hou je grote mond. Hallo, wie weet heb ik een grote mond? Dat weet jij ook niet. Dusja. En het liefste zou ik je nu uitschelden, maar ik vraag niet om een ban.


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...) Dude, ik zeg niet dat ik je ken. Ik zeg alleen dat je snel boos word. Je mag van mij boos zijn maar je trekt ook conclusie's over mij. Je zei net Hou je grote mond. Hallo, wie weet heb ik een grote mond? Dat weet jij ook niet. Dusja. En het liefste zou ik je nu uitschelden, maar ik vraag niet om een ban.


    Je trekt weer conclusies. Je zegt zelf dat ik snel boos word, dus doe je alsof je me kent. Wat je niet doet omdat je dan zou weten waarom ik zo reageer.
    En wil je me uitschelden? Kom maar, in mijn GB.
    Kom maar, ik meld je niet hoor.
    Maar dan kan je wel wat terug verwachten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Je trekt weer conclusies. Je zegt zelf dat ik snel boos word, dus doe je alsof je me kent. Wat je niet doet omdat je dan zou weten waarom ik zo reageer.
    En wil je me uitschelden? Kom maar, in mijn GB.
    Kom maar, ik meld je niet hoor.
    Maar dan kan je wel wat terug verwachten.
    Ik neem niet eens de moeite om jou uit te schelden. Ik heb wel wat beters te doen :')
    Enuh.. ik ken je niet. Ik trek geen conclusies. Ik vind alleen dat je nogal snel boos word.


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)Ik neem niet eens de moeite om jou uit te schelden. Ik heb wel wat beters te doen :')
    Enuh.. ik ken je niet. Ik trek geen conclusies. Ik vind alleen dat je nogal snel boos word.


    In dit geval, ja. Maar doe dan verder ook niet alsof je me kent. Wie ben je dan wel niet? Wat denk je meegemaakt te hebben dan? Want ik weet zeker dat ik vele malen meer levenservaring heb als jij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    @ ^
    Waar gáát dit over, serieus (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Valentino schreef:
    (...)

    In dit geval, ja. Maar doe dan verder ook niet alsof je me kent. Wie ben je dan wel niet? Wat denk je meegemaakt te hebben dan? Want ik weet zeker dat ik vele malen meer levenservaring heb als jij.
    Ow, dat moet jij zeggen. Want nu word ik echt heel boos op je. Nu trek jij conclusies. Want je wilt niet weten wat ik allemaal meegemaakt/meemaak. Je moet je mond houden jij. Nu krijg ik echt de neiging om je uit te schelden. Jij trekt nu de conclusie dat je meer levenservaring hebt. So, en dan word je boos op mij dat ik conclusies trek? Hou je vuile mond.


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)Ow, dat moet jij zeggen. Want nu word ik echt heel boos op je. Nu trek jij conclusies. Want je wilt niet weten wat ik allemaal meegemaakt/meemaak. Je moet je mond houden jij. Nu krijg ik echt de neiging om je uit te schelden. Jij trekt nu de conclusie dat je meer levenservaring hebt. So, en dan word je boos op mij dat ik conclusies trek? Hou je vuile mond.


    Guys, genoeg? Jullie gaan een beetje off-topic nu.


    Only those who listen can hear

    ^ Wtf? Waarom is het vreemd dat Failhare dit post, er werd toch ook een topic gemaakt van dat chineze meisje dat overreden werd etc. ? ._____.
    Nog niet echt een rede om over je levensverhaal te beginnen, seriously.


    i put the fun in funeral