• Maar ik heb natuurlijk wel een aantal eisen ;d
    - Ik houd van fantasy en avontuur
    - Niet té veel boed en vechten, maar mag er wel in voor komen
    - Romantiek mag er ook in voor komen
    - Ik ben ook wel in voor een beetje (of een hoop) drama ;d
    - Aantal episodes maakt niet zo veel uit, als het er maar niet té veel zijn, zoals bij Naruto of Sailor Moon ;p

    De volgende anime heb ik al gezien, met beoordeling:
    - Tokyo Mew Mew (+)
    - D.N.Angel (++)
    - Shugo Chara (-/+)
    - Shugo Chara Doki! (-/+)
    - Air TV (++)
    - Clannad (+)
    - Clannad After Story (+)
    - Dantalian No Shoka (++)
    - H2O Footprints in the sand (+)

    Heeft iemand een suggestie voor mij? (+ korte omschrijving) (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Afro Samurai.
    About an.. afro samurai who kicks ass. Ziek goed getekend, minder Japans dan de andere anime's. Veel bloed.
    Oh kut nvm, ya didn't like too much blood

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Death Note.
    Het gaat over een Light die moord d.m.v. the Death Note. Zijn vader is politie agent en die moet achterhalen wie al de moorden pleegt. Verder kan ik het niet echt uitleggen. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Naruto ken ik alleen :'D Kan alleen niet uitleggen waar die over gaat, ik weet het zelf ook niet.


    -

    Amagami SS (omschrijving in het Engels)
    Two years ago, Junichi Tachibana got his heart broken by a girl who stood him up on a date on Christmas Eve. Now a second-year student in high school, Junichi is wary of love because of his past and dislikes celebrating Christmas. However this Christmas, his encounter with one of six girls from his school, Haruka Morishima, Kaoru Tanamachi, Sae Nakata, Ai Nanasaki, Rihoko Sakurai, or Tsukasa Ayatsuji will finally open up his heart to love again.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik vind Monochrome Factor leuk =)
    Gaat over een jongen, die met zijn soort soulmate, moet vechten tegen Kokuchi (soort duistere wezens)
    Is best wel grappig.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Jij zou de films van Studio Ghibli moeten kijken: Spirited Away, Howl's Moving Castle, Princess Mononoke, Karigurashi no Arrietty en er zijn er nog meer, maar die zijn kinderlijker. Allemaal zit er fantasy, avontuur en ook een beetje romantiek in. Ze zijn allemaal prachtig en dat vind ik altijd fijn aan de Studio Ghibli-films. c:


    wth.

    Kuroshitsuji ^^
    Het verhaal gaat over een ouderloze 12 jarige jongen genaamt ‘Ciel Phantomhive’ die van een nobele engelse familie komt. Hij heeft een butler genaamt ‘Sebastian Michaelis’Die een Demon is. Toen Ciel klein was waren zijn ouders vermoord, Ciel wilt wraak nemen en vraagt een demon om hulp om de dader te vinden inruil voor zijn ziel. Het verhaal speelt zich af in Londen.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Weet iemand anders nog een leuke anime? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Full Metal Alchemist: Brotherhood

    Het verhaal speelt in het begin van de twintigste eeuw in en om een fictief land genaamd Amestris (dat sterk lijkt op Europa). De hoofdpersonen zijn twee jongens, Edward Elric (Ed) en zijn jongere broer Alphonse Elric (Al). Hun vader (die vier jaar na de geboorte van Alphonse vertrekt (Hohenheim of Light)) was een alchemist. Beide kinderen zijn dan ook al vroeg bezig met alchemie, de gave om de structuur van materie te begrijpen, af te breken en dan te reconstrueren in iets anders. In de alchemie in deze wereld volgen ze de wet van 'equivalent exchange', of gelijkwaardige ruil. Dat betekent om iets te krijgen moet je iets van gelijke waarde opgeven. In Amestris is alchemie een zeldzame maar gewilde wetenschap, die zelfs in het leger gebruikt wordt door zogenaamde State Alchemists.
    Als hun moeder sterft aan een ziekte, proberen de broers naïef - Edward is 11 en Alphonse is 10 - om haar met alchemie weer tot leven te wekken. Menselijke transmutatie is in de wereld van alchemie echter een onvergeeflijke zonde. Er bestaat niets met dezelfde waarde als de ziel van hun moeder, omdat ziel en lichaam nu eenmaal los van elkaar staan. Dat ervaren Edward en Al op tragische wijze: als 'tol' verliest Al zijn hele lichaam en Ed zijn linkerbeen. Om de ziel van Al nog te redden, offert Ed ook nog zijn rechterarm op, zodat Als ziel zich kan huisvesten in een toevallig aanwezig stuk meubilair: een harnas. De ontbrekende ledematen van Ed worden later met metalen prothesen uitgerust (zogenaamde 'automail').
    Op dit punt beginnen zowel de manga- als de animeserie; het voorgaande wordt via flashbacks uitgelegd. De broers horen over de Philosopher's Stone, een steen die ervoor kan zorgen dat alchemie ook werkt zonder gelijkwaardige ruil. Deze kan ervoor zorgen dat de broers hun eigen lichaam terugkrijgen, en ze gaan op reis om de steen te vinden. De staat doet al een tijdje onderzoek naar de Philosopher's Stone, maar je moet een State Alchemist zijn om bij die gegevens te komen. Ed besluit in dienst van het leger te treden als de jongste State Alchemist ooit, waarbij hem zijn bijnaam 'Fullmetal Alchemist' wordt toegekend. Maar er zijn meer mensen op zoek naar de steen. De positie van 'State Alchemist' brengt Ed helaas ook nieuwe problemen: zo heeft een seriemoordenaar het specifiek op State Alchemists gemunt. Kennelijk zijn zijn collega's niet altijd even zuiver geweest. Binnen het leger, waar iedereen zo zijn eigen motieven en belangen heeft, is dat geen makkelijk bespreekbare zaak. Ed ontdekt geheimen die teruggaan tot het ontstaan van het land Amestris zelf. Daarnaast wordt hij gevolgd door enkele van de raadselachtige zeven Homunculi, die zijn vernoemd naar de zeven hoofdzonden.
    De term 'fullmetal' is overigens ambigu. Hij is te associëren met Eds 'automail' en Als ijzeren lichaam, zoals ook diverse personages in de serie doen, maar in het Japans heeft het woord 'fullmetal' ook de onvertaalbare tweede betekenis 'koppig'.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Death Note.
    Superspannend, alleen haat ik het einde, maar veel anime's hebben een somber einde dus. ;P

    Je zou Tsubasa Chronicle kunnen kijken. Of Dragon Crisis, of La corda d'oro, of Rozen Maiden, of Loveless, of Elemental Gelade, of Ano Hana, of Negima, of Princess Tutu, of Pandora Hearts, of Chobits, of Rosario Vampire, of Ouran High School Host Club, of Sekirei, of Special A, of Kaichou wa Maid-sama, of Hanbun no tsuki ga noboru sora, of True tears, of Toradora, of Triangle Hearts, of K-on!, of Vampire knight, of Yumeria, of Zettai Shonen, of 11eyes.

    Nou weet ik ff niks meer ^^ Hoop dat je hier wat aan hebt :P

    (Sorry, ik geef geen uitleg, dat duurt te lang ^^ maar je kan het opzoeken (ik heb het van kumby.com, daar kijk ik altijd))

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:46 ]

    Oh ik zie dat ik hier al gereageerd heb, maarja. ^^

    Dantalian no Shoka is trouwens echt awesome. <3

    The Sacred Blacksmith:
    44 years ago, a great war known as the Valbanill War ravaged the land. One of the war's most dangerous weapons was the Demon Contract, where humans sacrifice their bodies to become powerful demons. Realizing the damage the contracts have caused the land, the surviving nations made peace and banned the use of the Demon contracts.
    Cecily Cambell is a 3rd generation Knight from Housman, one of the cities of the Independent Trade Cities, a democratic federation of cities. As her grandfather was one of the founders of the Independent Trade Cities, she is proud of her heritage and wishes to protect her city as a knight, like her father and grandfather before her. One day, she fights a mad veteran of the war causing trouble in the market, and, inexperienced and overmatched, faces defeat. But she is saved by a mysterious blacksmith named Luke Ainsworth. Cecily is impressed by Luke's katana, a weapon she has never seen before, and asks him to make one for her. Her involvement with Luke will bring her to an adventure she never expected.


    Genre: Fantasy


    Full of envy behind that anonymous mask

    Skip beat
    Code geass (vond in het begin niks aan maar later wel)
    Neo angelicque
    Fairy tail (nu mee bezig met kijken,vind het echt een leuke anime)
    X/1999

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:07 ]

    kaichou wa maid-sama


    bieb