• Skyrim is verdeeld in 2 groepen;
    De Imperials en de Stormcloaks
    Welke hebben jullie gekozen in de game en wat zouden jullie zelf kiezen?

    Ik heb maar Imperial gekozen want ik wilde Whiterun niet aanvallen

    Stormcloak or Imperial

    25.0% (1 stem)
     
    Stormcloak

    75.0% (3 stemmen)
     
    Imperial


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Achja, nu we toch met politiek bezig zijn :')

    Imperials. Altijd, elke keer weer. Hoewel het ontzettend stom is want aan het begin van de game leggen ze je de doodstraf op, dus je zou zeggen dat je daarna een enorme hekel hebt aan de Imperials.
    Maar ik vind de Stormcloaks een groep racisten, en ik speel nu eenmaal standaard als een Bosmer. Daarbij komt, als Ulfric wint, worden er veel jarls vervangen. Ook die in Whiterun en dat is nu eenmaal een geweldige gozer. (Hoewel ik die Maven Black-Briar in Riften niet kan uitstaan).
    En Windhelm is, naar mijn mening, gewoon een lelijke stad. Te lelijk om m'n home city te worden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Achja, nu we toch met politiek bezig zijn :')

    Imperials. Altijd, elke keer weer. Hoewel het ontzettend stom is want aan het begin van de game leggen ze je de doodstraf op, dus je zou zeggen dat je daarna een enorme hekel hebt aan de Imperials.
    Maar ik vind de Stormcloaks een groep racisten, en ik speel nu eenmaal standaard als een Bosmer. Daarbij komt, als Ulfric wint, worden er veel jarls vervangen. Ook die in Whiterun en dat is nu eenmaal een geweldige gozer. (Hoewel ik die Maven Black-Briar in Riften niet kan uitstaan).
    En Windhelm is, naar mijn mening, gewoon een lelijke stad. Te lelijk om m'n home city te worden.

    Ik had dus eerst de Stormcloaks gekozen omdat ik een hekel had aan die rikky. Maar toen bedacht ik mij dat Hadvar mij gad geholpen te ontsnappen en ik speelde als Breton dus had geen zin in racisme. Maar ergens heb ik ook echt een hekel aan de thalmor waardoor ik dus liever voor Stormcloak zou kiezen.
    En Solitude is veel overzichtelijker dan Windhelm

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 10:33 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben de game twee keer begonnen en de ene keer koos ik voor de Imperials, de tweede keer voor de stormcloaks, gezien ik de quests van beide kanten gespeeld wilde hebben :') (En ik heb ook lekker ingewikkeld gedaan, want ik ben beide keren geshift van partij op het moment dat dat kon.)

    Ik weet trouwens niet helemaal waar mijn loyaliteit ligt. Ik vind ze beiden hun nadelen en voordelen hebben.


    Stenenlikker

    Eens met Ludeon (':


    The truth is out there.

    Imperials, bam.


    Caution first, always.

    @Ludeon; dat is inderdaad ook wel waar. Ze hebben allebei iets goeds en iets slechts.

    Het enige waar ik me altijd mee troost, aangezien ik ook niet helemaal fan ben van de Thalmor, is dat je ze tijdens een missie mooi kan afschieten. :')
    (Toch maar even een spoiler voor iemand die de dark brotherhood questline niet gespeeld heeft)

    De humor vind ik wel, als je voor de Imperials kiest en de dark brotherhood questline volgt, je vecht voor de keizer. Om vervolgens de keizer eigenhandig te vermoorden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb beide kanten gespeeld. De eerste keer koos ik voor de Stormcloaks omdat OH MY GOD DIE STEM VAN ULFRIC. Maar toen wist ik nog niet dat het de grootste klootzak ever was. Daarna voor de Imperials, gewoon om Ulfric eens te mogen afmaken. Oh en ik ben weleens toch geswitcht.
    Nu kies ik gewoon helemaal niet meer en doe ik beide niet. Ik vind het sowieso maar stomme questlines eigenlijk. Heel erg van hetzelfde en heel erg anti-climax op 't eind :')

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 12:52 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aloy schreef:
    @Ludeon; dat is inderdaad ook wel waar. Ze hebben allebei iets goeds en iets slechts.

    Het enige waar ik me altijd mee troost, aangezien ik ook niet helemaal fan ben van de Thalmor, is dat je ze tijdens een missie mooi kan afschieten. :')
    (Toch maar even een spoiler voor iemand die de dark brotherhood questline niet gespeeld heeft)
    De humor vind ik wel, als je voor de Imperials kiest en de dark brotherhood questline volgt, je vecht voor de keizer. Om vervolgens de keizer eigenhandig te vermoorden.

    Haha ik voelde mij echt schuldig. Ik wilde dus de good hero spelen èn ik wilde Shadowmere... Natuurlijk koos ik voor Shadowmere en moest ik opeens allemaal mensen afslachten, oops


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Appleby schreef:
    (...)
    Haha ik voelde mij echt schuldig. Ik wilde dus de good hero spelen èn ik wilde Shadowmere... Natuurlijk koos ik voor Shadowmere en moest ik opeens allemaal mensen afslachten, oops


    Die struggle heb ik ook echt iedere keer, hahaha. Ik wil helemaal niet bij de Dark Brotherhood maar ik vind Shadowmere zo geweldig ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Die struggle heb ik ook echt iedere keer, hahaha. Ik wil helemaal niet bij de Dark Brotherhood maar ik vind Shadowmere zo geweldig ;D


    Ja dit dus. En ik vind de outfit leuk. Maar Astrid is echt een bitch. Er is ook een lore video over Astrid en Cicero en wie van de twee je nu moet vermoorden (hoewel Astrid sowieso sterft natuurlijk.) Maar omdat de Night Mother tegen jou praat, wordt je de Listener en heb je automatisch de hoogste rank in de brotherhood. Astrid respecteert je alleen niet en wil zelf de touwtjes in handen houden. Maar Cicero dropt leuk armor als die dood gaat :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    (...)

    Ja dit dus. En ik vind de outfit leuk. Maar Astrid is echt een bitch. Er is ook een lore video over Astrid en Cicero en wie van de twee je nu moet vermoorden (hoewel Astrid sowieso sterft natuurlijk.) Maar omdat de Night Mother tegen jou praat, wordt je de Listener en heb je automatisch de hoogste rank in de brotherhood. Astrid respecteert je alleen niet en wil zelf de touwtjes in handen houden. Maar Cicero dropt leuk armor als die dood gaat :')

    Ik vind cicero echt een van de gaafste karakters dus ik heb hem laten leven. Haha die stem van hem

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 13:08 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Appleby schreef:
    (...)
    Ik vind cicero echt een van de gaafste karakters dus ik heb hem laten leven. Haha die stem van hem


    Indd! Wordt echt gewoon vrolijk van ervan :') Tegenwoordig kill ik hem ook niet meer.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind Cicero wel echt fck irritant, tho.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik vind Cicero wel echt fck irritant, tho.

    Ja. this. Ik word juist heel chagrijnig van hem met zijn rot stem.

    Ik heb nog nooit deze questlines gespeeld omdat ik gewoon niet wil kiezen. Maar ik denk dat ik wel voor de Imperials ga als ik ooit kies. Maybe maak ik wel een save en speel ze beide, kijk dan welke ik het leukste vind en speel verder met die.

    Woar schreef:
    (...)
    Ja. this. Ik word juist heel chagrijnig van hem met zijn rot stem.

    Ik heb nog nooit deze questlines gespeeld omdat ik gewoon niet wil kiezen. Maar ik denk dat ik wel voor de Imperials ga als ik ooit kies. Maybe maak ik wel een save en speel ze beide, kijk dan welke ik het leukste vind en speel verder met die.


    De questlines zijn almost the same, het enige verschil is dat je bij de stormcloaks Whiterun aanvalt en op het einde generaal tulis vermoord en bij imperial dat je Whiterun verdedigt en Ulfric vermoord


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)