• Vandaag gingen wij met biologie een oog ontleden.
    En ik had daar zo veel zin in want ik vind ontleden echt geweldig.
    Ik deed het samen met een vriendin een het enige wat zij deed was gillen en roepen dat ze het vies vond en mij slaan omdat ik er heel vrolijk mee zat te spelen.
    Het was zo leuk.
    Wat vinden jullie van ontleden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    UGH.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:03 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vies, maar ook leuk. Maar heb het nog nooit gedaan.

    Wij hebben het nog nooit gedaan, maar wel een video van 20 minuten zonder geluid bekeken waar ze een konijn opensnijden en die ingewanden er uit halen. Mijn eetlust was meteen verdwenen.

    *denkt terug aan het ontleden van een mossel tijdens bio*
    Ik kan nu geen mosselen meer eten door de gedachten die er dan weer in me op komen. Dus, nee.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Geweldig. wij hebben in de eerste een mini-inktvis gesloopt, waarna we ze meekregen naar huis met een recept om ze te bereiden, en in de tweede hebben ze voor de klas een schapenhart stukgesneden. Opeens wist ik waar de hartkleppen zaten. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Opzich vind ik het niet vies juist interessant, maar het feit dat het zo stinkt ging ik alleen al bijna over mijn nek.


    SLOAN.

    Ik moest dat ook doen, ben gillend weggerend.

    Tartaros schreef:
    Geweldig. wij hebben in de eerste een mini-inktvis gesloopt, waarna we ze meekregen naar huis met een recept om ze te bereiden, en in de tweede hebben ze voor de klas een schapenhart stukgesneden. Opeens wist ik waar de hartkleppen zaten. XD

    Gelukkig, ik begon al te denken dat ik de enige was.
    Wij hebben vorig jaar een vis ontleed, maar dit oog was veel cooler want die moest je oppakken enzo en je kon er veel leuker mee spelen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG ik ga Flippen,,,
    Een oog,, ik moest alleen een hart doen :O


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Bij ons moeten ze in V4 varkensharten ontleden (naja, hoeft niet als je echt niet wil)..
    En in de 1e had vriendin bloedneus, wij zo naar biolokaal, lagen daar al die varkensharten (x

    Aan de ene kant lijkt ontleden me wel interessant.. Aan de andere aknt ook ranzig en denk niet dat ik het zou kunnen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat hebben wij een paar weken geleden ook gedaan!
    Ik zag er echt tegenop en vond het in begin ook vreselijk.
    Een vriendin van mij zat daar net zoals jij gewoon vrolijk in te snijden.
    Na een tijdje, toen ik zag dat er geen bloed of zo uitkwam begon ik het toch nog leuk te vinden.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Ik heb het nog nooit gedaan(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    wij moesten ook een oog doen, als je eenmaal bezig bent valt het wel mee


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat weet ik niet, heb ik nog nooit gedaan. Ik vind het wel heel zielig voor de diertjes.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik weet niet, je moet het kunnen relativeren, vind ik.
    In het tweede jaar ontleedden we een konijn, ik weet nog dat iemand toen flauwviel (:


    Never run out of reasons to smile...