• Mijn zusje van 3 jaar oud ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis. Ze heeft vannacht een aantal keer moeten overgeven en vanochtend had ze 40 graden koorts. Ze kreeg bijna niks binnen en als ze ook maar een hapje at kwam het er weer gelijk uit. Mijn moeder ging met haar naar de arts en die zei dat ze met spoed naar het ziekenhuis moest. Daar ligt ze nu aan een infuus. Ze heeft ergens een groot infectie opgelopen, maar ze weten nog niet waar. Nu moet ze daar de hele nacht blijven, omdat ze haar daar minimaal 24 uur willen onderzoeken. Ik vind het zo zielig voor haar. Ze liep de hele tijd te huilen dat ze naar huis wou en dat ze mij wou zien. Nu ga ik zo over 5 minuten naar het ziekenhuis, en misschien blijf ik daar de hele nacht. Dat ligt eraan of het van mijn ouders mag. Ik vind het echt verschrikkelijk om kleine kinderen te zien die bang zijn en pijn hebben. Nu is het niet extreem ernstig volgens het ziekenhuis. Ze willen alleen voor de zekerheid kijken of ze in de komende 24 uur zieker word of niet..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:54 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ah, dat is echt vervelend. Sterkte en hopelijk is het niks ernstigs!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    omg sterkte!!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Oh, heel veel sterkte! Ik hoop dat het niets ernstigs is zeg.


    Your make-up is terrible

    Heel veel sterkte en hopelijk komt alles snel weer goed! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Shinon schreef:
    Ah, dat is echt vervelend. Sterkte en hopelijk is het niks ernstigs!


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Paradis schreef:
    Heel veel sterkte en hopelijk komt alles snel weer goed! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Gossie, dat is echt zielig :( heel veel sterkte!


    Life is hard and then we die

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    o ejej
    lkker einde van de jaar h:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vesper schreef:
    omg sterkte!!


    26 - 02 - '16

    Oei... Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als zoiets met mijn broertje van drie zou gebeuren... Heel veel sterkte ermee, hopelijk wordt ze snel beter! (flower)

    Shinon schreef:
    Ah, dat is echt vervelend. Sterkte en hopelijk is het niks ernstigs!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Naawh, dat vind ik stom voor haar. Beterschap!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat erg! Heel, heel veel sterkte! En hopelijk gaat het gauw weer goed met je zusje!


    Bad decisions make good stories.

    Shinon schreef:
    Ah, dat is echt vervelend. Sterkte en hopelijk is het niks ernstigs!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.