• (Novum) - De grootste nachtmerrie van veel One Direction-fans lijkt uit te komen. Taylor Swift werkt volgens ingewijden aan een nummer over haar op de klippen gelopen romance met Harry Styles. De zangeres staat erom bekend dat ze zich in haar teksten niet mild uitlaat over haar exen.

    Swift en Styles scharrelden tot een paar weken geleden. De twee werden veelvuldig samen vastgelegd op de gevoelige plaat. Fans van One Direction waren niet blij met de relatie. De dames waren bang dat favoriet Harry door Taylor bezongen zou worden zodra de relatie op de klippen was gelopen.

    Die angst is volgens de Britse boulevardkrant The Sun terecht. "Taylor werkt sinds de breuk aan een nummer over Harry", weet een ingewijde. "Taylor put inspiratie uit spullen van haar exen die ze bewaard heeft. Nu heeft ze foto's van Harry en een door hem gemaakte ketting voorhanden."

    ik vind haar best wel kansloos =X


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Eigenlijk is het best zielig dat je -je inspiratie daaruit moet halen.
    Maar, ik mag niets zeggen want ik zou het niet kunnen. :x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat een verrassing.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik volg dit soort nieuws niet echt, maar ik vind het behoorlijk verwarrend. Waren ze laatst niet juist weer bij elkaar, of is dat alweer voorbij? x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, surprise... Not.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Square schreef:
    Ik volg dit soort nieuws niet echt, maar ik vind het behoorlijk verwarrend. Waren ze laatst niet juist weer bij elkaar, of is dat alweer voorbij? x')


    ik vind het ook behoorlijk verwarrend, de ene zegt ze waren weer samen gespot in Londen, maar de andere zegt van Taylor was laatst in Londen alleen voor een foto shoot.. maar er zijn daarvan geen foto's gemaakt dat ze samen waren gespot als het goed is, dus ga ik er van uit dat ze niet weer bij elkaar zijn geweest en dat het officieel over is x'D


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Yo Taylor, Imma let you finish, but Beyonce had the best break-up song of all times. OF ALL TIME!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Yo Taylor, Imma let you finish, but Beyonce had the best break-up song of all times. OF ALL TIME!


    + Het is nu heel typisch dat de One Direction fans gaan zeggen dat ze kansloos is. Dat gebeurt negen van de tien keer als een van de leden een vriendin heeft die de fans niet aanstaat.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 15:30 ]


    26 - 02 - '16

    Sorry hoor, maar ik van haar echt super irritant. En zo geweldig vindt ik haar nou ook niet zingen om eerlijk te zijn. Maar goed, das mijn mening haha.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    RainbowDash schreef:
    Yo Taylor, Imma let you finish, but Beyonce had the best break-up song of all times. OF ALL TIME!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Devourer schreef:
    (...)

    + Het is nu heel typisch dat de One Direction fans gaan zeggen dat ze kansloos is. Dat gebeurt negen van de tien keer als een van de leden een vriendin heeft die de fans niet aanstaat.


    Al die fans zullen blijven zeiken op de vriendinnen van die mensjes, tenzij zijzelf hun vriendin zijn of tenzij de bandleden een relatie krijgen met elkaar.
    AKA: Fans leven in een fantasiewereldje en reageren nogal boos en agressief op alles wat niet daarbinnen past..


    quidquid excusatio prandium pro

    Boira schreef:
    Wat een verrassing.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serieus? :')
    Kan ze niet ergens anders over zingen? Het is altijd maar over liefde en break-ups. Boringggg.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Al die fans zullen blijven zeiken op de vriendinnen van die mensjes, tenzij zijzelf hun vriendin zijn of tenzij de bandleden een relatie krijgen met elkaar.
    AKA: Fans leven in een fantasiewereldje en reageren nogal boos en agressief op alles wat niet daarbinnen past..


    True :Y)


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Serieus? :')
    Kan ze niet ergens anders over zingen? Het is altijd maar over liefde en break-ups. Boringggg.


    To love is to destroy.