• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering Ingeleverd
    04. Niallvember Ingeleverd
    05. CarrotNiall Ingeleverd
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda Ingeleverd
    09. Remembrall
    10. Escritura Ingeleverd
    11. Islanzadi Ingeleverd
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Inkheart Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. Circe Ingeleverd
    16. Austen
    17. MissSharp Ingeleverd
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Valentino Ingeleverd
    20. Riverfire Ingeleverd
    21. xlufjoetoexx Ingeleverd
    22. FoxfacesIngeleverd




    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:46 ]


    everything, in time

    Ik haat deze opdracht nu al. (cat)

    Imperialism --> Valcerian


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    -moet abo nemen-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat een rotopdracht, zeg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ikke ingeleverd(cool)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Circe schreef:
    Ikke ingeleverd(cool)


    Ik ook, bij Whirlybird ofzoiets (cool)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ik ook, bij Whirlybird ofzoiets (cool)


    ikke ook bij Whirlybird:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mehehe, ik heb een goed idee. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog Een paar dingen aanpassen en ik ben klaar:)

    - kijkt naar de deelnemers -
    Nooooooo, I'm going to lose! D:
    Sam's way too brilliant. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ohgodd. Ik moet echt snel een idee hebben, ik heb alleen nog maar het stuk naar de kast D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Belangrijk: willen jullie de verhalen in een story zitten i.p.v. ze zo in een PB te plakken? Want zo is 't niet duidelijk waar een alinea ophoudt/weer begint.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb 110 woorden. Please murder me and my habits of procrastination. >.<
    ahum, vanavond dus veel schrijven. *O* Ik wil iedereen (Ja, heel laat) nog even success wensen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Whirlybird schreef:
    Belangrijk: willen jullie de verhalen in een story zitten i.p.v. ze zo in een PB te plakken? Want zo is 't niet duidelijk waar een alinea ophoudt/weer begint.


    Miss is het handig als dat in de beginpost komt te staan:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Saph schreef:
    Ik heb 110 woorden. Please murder me and my habits of procrastination. >.<
    ahum, vanavond dus veel schrijven. *O* Ik wil iedereen (Ja, heel laat) nog even success wensen.


    Succes.
    Ben al klaar. ^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt