• Welkom bij mijn, alweer, nieuwe RPG. Dit keer over Hollywood. Je kan hier alle beroemdheden spelen, van A tot Z, van oud naar jong. Ook kan je schrijvers, dichters, en al die anderen spelen. Ook mensen uit de 80-jarige oorlog en uit de Gouden Eeuw zijn toegestaan. Ook mensen van nu, zoals de Republiek of de Tweede Kamer.

    LET OP: Er mogen géén twee dezelfde komen, dus geen 2 Lady Gaga’s of 2 Rembrandt van Rijn’en.
    LET OP: 2 personages per account.


    ###

    Rollen.

    Ariana Grande bezet door Katnip
    Evanna Lynch bezet door Katnip
    Justin Bieber bezet door iheartmalik
    Nina Dobrev bezet door Pocket
    Ashton Kutcher bezet door MrsAjax001
    Ashley V. Benson bezet door rooziehale
    Demi Lovato bezet door xlufjoetoexx
    Lucy Hale bezet door District12
    Nicole S. Polizzi bezet door lovingniall
    Gregory K. van der Wiel bezet door MrsAjax001
    Alex’ander’ W. Gaskarth bezet door xDestine
    Elisabeth M. Jow bezet door xDestine
    Liam Payne bezet door Proprius
    Harry E. Styles bezet door Flavius
    Kristen Stewart bezet door xSomewhere
    Louis Tomlinson bezet door Proprius

    Bewoners/Fans van Hollywood (oneindig):


    ###

    Paspoort om je persoon te maken. <--- verplicht.

    Naam:
    Leeftijd (nu):
    Uiterlijk (+FOTO):
    Innerlijk:
    Vrienden:
    Familie:


    ###

    RPG.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:14 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben zielig (no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:02 ]


    Creative soul

    Naam:nina dobrev
    Leeftijd (nu):22 jaar
    Uiterlijk (+FOTO): ze heeft mooi lang bruin haar en bruine ogen:http://weheartit.com/entry/19247040/via/aiine
    Innerlijk: aan de buitenkant lijkt ze aardig en sgattig maar aan de binnenkant kan ze een bitch zijn maar ze is ook wel wat verlegen.
    Vrienden: ian somerhalder,paul wesley xD
    Familie: ze is van bulgaarse afkomst,ze heeft twee ouders en een neefje waarmee ze toen ze 2 was naar toronto -canada- verhuisd.


    On wednesdays we wear black

    Naam: Ashton Kutcher
    Leeftijd: 33
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Romantische en lieve man, vanbinnen is hij een ondeugend klein jongentje, hij is heel aardig en probeert je altijd aan het lachen te maken door een van zijn streken.
    Vrienden: Natalie Portman, Mila Kunis, Shia LaBoeuf, Justin Timberlake.
    Familie: Ik weet alleen dat hij een broer heeft, Michael.


    Niet alles wat iemand zegt, is waar.

    naam: ashley victoria benson
    leeftijd: 22 bijna 23 (18 december)
    uiterlijk: blond haar, hazelbruine ogen.


    innerlijk: lijkt vanbuiten een bitch, maar is erg aardig en behulpzaam.
    vrienden: lucy hale, shay mitchell, troian bellisario, sasha pieterse, ian harding.
    familie: een zus, shaylenne. ouders weet ik niet. ze is geboren in de verenigde staten.


    Now life has killed the dream I dreamed

    RPG komt morgen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Demi Lovato
    Leeftijd (nu): 19
    Uiterlijk (+FOTO):


    Innerlijk: Ze heeft het erg moeilijk gehad toen ze vroeger gepest werd. Vanaf haar elfde werd ze simpelweg 'dik' genoemd. Dit kon ze niet aan, dus begon ze zich te snijden. Vorig jaar is ze in behandeling gegaan en nu is ze terug gezond. Ze heeft dus erg veel wilskracht en is heel lief. Haar fans zijn haar tweede familie.
    Vrienden: Selena Gomez, Miley Cyrus, Taylor Swift,... (de beroemdste)
    Familie: Ze heeft een oudere zus Dallas. Ook een jonger halfzusje Madison. Haar vader heet Patrick. Demi is van Italiaanse, Spaanse, Mexicaanse en Ierse afkomst.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:43 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Naam: Karen Lucille Hale, maar ze is bekend als Lucy Hale.
    Leeftijd (nu): 22, ze is geboren in Memphis Tennessee en verjaart op 14 juni.
    Uiterlijk (+FOTO):


    Innerlijk: Lucy is een aardig iemand waarmee je veel lol kan hebben. Ze kan alleen soms nochal snel haar geduld kwijtraken, waardoor ze heel chagrijnig wordt. Lucy lijkt vaak als je naar haar rol in Privileged kijkt een heel truttig en opervlakkig persoon, wat ze helemaal niet is, eerlijk gezegdt haat ze dat soort mensen. 
    Vrienden: Shay Mitchell, Ashley Benson, Ian Harding, Troian Bellisario, David Henrie en Sasha Pieterse. Ze had een relatie met David en in de serie Pretty Little Liars heeft haar personage Aria Montgomery een relatie met haar leraar Engels Ezra Fitz die gespleedt wordt door Ian Harding.
    Familie: Ik weet dat ze een zus Maggie heeft en een stiefbroer genaamdt Wes.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naam: Ariana Joan Grande.
    Leeftijd (nu): 18.
    Uiterlijk (+FOTO):


    Innerlijk: Aardig, verlegen, hyper. Ze is ook erg ondeugend en houd wel een een grapje.
    Vrienden: Victorious cast, Harry Potter cast, iCarly cast.
    Familie: Ken ik helaas niet.

    Naam: Evanna Lynch.
    Leeftijd: 20.
    Uiterlijk (+FOTO):


    Innerlijk: Zachtaardig, verlegen, populair. Ze kan ook romantisch doen.
    Vrienden: De Harry Potter cast, Victorious cast.
    Familie: Ken ik niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Nicole 'Snooki' Polizzi
    Leeftijd (nu): 25
    Uiterlijk (+FOTO): klik op link > http://www.google.nl/imgres?q=snooki+at+ema+2011&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1360&bih=643&tbm=isch&tbnid=r4jZawXzBCV2NM:&imgrefurl=http://www.gallery.becomegorgeous.com/2011_ema/snooki_high_volume_half_updo_hairstyle_at_the_2011_ema-5177.html&docid=7UfcKkbhup7MEM&imgurl=http://static.becomegorgeous.com/gallery/pictures/snooki_ema.jpg&w=390&h=542&ei=F1HmTpHECtH0-gaIg4y6BQ&zoom=1&iact=hc&vpx=537&vpy=156&dur=870&hovh=265&hovw=190&tx=98&ty=130&sig=108076537906344518982&page=1&tbnh=132&tbnw=93&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:2,s:0
    Innerlijk: Soms een bitch maar ook echt heel lief, vroeger een eetsnoornis gehad, toen heel dik geworden en nu is ze weer afgevallen. Ze speelt 1x per hafjaar een serie van Jerseyshore, maar mensen zien haar daar anders dan als ze in het echt is. Ze is in het echt een beetje verlegen en schattig.
    Vrienden: Hele cast van Jerseyshore, Ellen Degeneres, Justin Bieber wel is mee gepraat.
    Familie: een papa, een mama? geen idee hoe ze heten..

    hopeyou´ll choose me ;3
    xxx

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:07 ]


    if you can dream it you can do it

    Mag ik Selena Gomez reserveren? Ik moet nu leren |: plz ik wil Selena :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Gregory Kurtley van der Wiel
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Stoere, sportieve jongen. Hij is trots op zijn carriére en teamgenoten. Hij is ook trots op zijn tatoeages, die betekenen veel voor hem.
    Vrienden: Miralem Sulejmani, Nicolai Boilesen, Daley Blind. Eigenlijk het hele eerste elftal van ajax.
    Familie: Niet bekend :P

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 14:17 ]


    Niet alles wat iemand zegt, is waar.

    Naam: Alexander William Gaskarth (Alex)
    Leeftijd (nu): 23 - morgen 24, xD
    Uiterlijk (+FOTO):


    Innerlijk: Lijkt van buiten een echte Rockstar, maar geeft van binnen heel veel om mensen, hij wil zo veel mogelijk doen om iedereen te helpen en tevreden te stellen.
    Vrienden: De bandleden van All Time Low en verschillende andere bands, Malese Jow.
    Familie: Vader Peter, Moeder Isobel, Broer Tom (R.I.P.), Hond Sebastian en Vriendin Lisa

    Naam: Elizabeth Melise Jow (Malese)
    Leeftijd (nu): 20
    Uiterlijk (+FOTO):


    Innerlijk: ze lijkt een bitch maar is heel lief.
    Vrienden: All Time Low, victorious cast, big time rush cast, vampire diaries cast, Jonas Brothers, iCarly cast, Emma Roberts.
    Familie: Moeder, verder niet bekend.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 14:49 ]

    Allebei, ja. ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Liam Payne
    Leeftijd (nu): 18
    Uiterlijk (+FOTO):


    Innerlijk:
    Liam is een lieve musicale jongen. Hij weet goed wat hij wilt en is slim. hij zou nooit iemand met opzet pijn doen, maar weet wel voor zichzelf op te komen. Als Liam eenmaal verliefd is dan gaat hij er helemaal over. Dit gebeurt niet heel snel.
    Vrienden: Liam heeft verschillende vrienden. Sommige zijn meer kenissen maar als hij moest kiezen waren zijn beste vrienden de leden van de band One Direction waar hij in zit.
    Familie: