• Jaja, van uitstel komt afstel, I know.
    Ik moet een Franse film kijken, dus weten jullie een mooie/leuke Franse film? En weet iemand waar ik die kan kijken/downloaden met engelse ondertiteling/nasyngronisatie? (Gelieve geen directe links te plaatsen, enkel de naam van de site dan Google ik het verder wel. Bijvoorbeeld: 'ondfilms')

    De films graag met een korte beschrijving, bijvoorbeeld 'd'Amelie, het gaat over een meisje wat haar moeder verliest.' Nee, de film niet gezien maar daar hoorde ik mijn klas over praten. :'D

    Dankuu! :3


    Let it come and let it be

    de enigste Franse film die ik ken is Parfum, en ik twijfel zelf of die Frans is :')


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Les Choristes of zoiets.
    Op 1channel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En rien a d'éclarer.
    Die heb ik in de bioscoop gezien. Zo grappig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Les Choristes. Over een leraar die een gedrilde klas heel mooi laat zingen terwijl dat niet mag, het klinkt heel saai maar is echt heel mooi.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik weet niet meer hoe die heet, maar deze film zijn we bij frans aan het kijken. Het gaat over een jongensschool, heel wat jaren terug. Er komt een nieuwe leraar en hij vindt de school te streng en wil met zijn klas een koor beginnen. Er is een jongentje die heel goed kan zingen maar het vertikt om mee te doen met het koor. Ik vind dat wel een leuke film. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Le huitième jour.
    Sorry, ik heb geen samenvatting voor je. Deze film keken wij in de derde en ik weet nog dat ik die heel mooi vond, ook al kan ik me niet meer precies herinneren hoe het gaat.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb een gave film gezien maar ik weet niet hoe die heet.
    Het gaat over George, die het downsyndroom heeft en wegloopt uit de kliniek en een andere Fransman tegenkomt. Hij brengt hem naar zijn moeder maar die blijkt dood te zijn. Maar George is echt grappig. Later gaan al die gehandicapten een bus stelen uit het winkelcentrum en vuurwerk stelen en een vuurshow maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb een gave film gezien maar ik weet niet hoe die heet.
    Het gaat over George, die het downsyndroom heeft en wegloopt uit de kliniek en een andere Fransman tegenkomt. Hij brengt hem naar zijn moeder maar die blijkt dood te zijn. Maar George is echt grappig. Later gaan al die gehandicapten een bus stelen uit het winkelcentrum en vuurwerk stelen en een vuurshow maken.


    Ik denk dat ik die bedoel. Hij is echt een schatje.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rory schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik die bedoel. Hij is echt een schatje.(bloos)


    Jaaaaaa.


    Your make-up is terrible

    Bienvenue chez les ch'tis
    Philippe Abrams werkt als directeur van een postkantoor in Salon-de-Provence en is getrouwd met Julie die graag naar de Côte d'Azur wil verhuizen. Philippe stelt zich kandidaat voor overplaatsing en vermeldt op het formulier ten onrechte dat hij invalide is om meer kans te maken. Hij valt door de mand en wordt gestraft. Als straf wordt hij uitgewezen naar Bergues, in het noorden van Frankrijk. In de rest van Frankrijk leven veel vooroordelen over deze streek. Maar hij ontdekt al snel dat het er niet zo slecht is als hij dacht.

    Maar hij is echt leuk en grappig!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:04 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik heb een gave film gezien maar ik weet niet hoe die heet.
    Het gaat over George, die het downsyndroom heeft en wegloopt uit de kliniek en een andere Fransman tegenkomt. Hij brengt hem naar zijn moeder maar die blijkt dood te zijn. Maar George is echt grappig. Later gaan al die gehandicapten een bus stelen uit het winkelcentrum en vuurwerk stelen en een vuurshow maken.

    Die hebben wij ook moeten kijken met school! Dat was echt een leuke film ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    kirikou (ik weet niet of je dat zo spelt)
    het is een tekenfilm die wij vorig jaar moesten kijken. het gaat over een jongetje die als half babyik weet niet hoe oud hij is, maar hij is klein die het tegen een gemene heks moet opnemen. echt heel grappig


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik dacht ook gelijk les choristes
    Omdat ik die in de eerste moest kijken en het best een mooie maar ingewikkelde film is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jeux d'enfants

    Julien en Sophie beginnen het spel van hun leven met een eenvoudige weddenschap. Een weddenschap om te vergeten dat mama zwaar ziek is en dat de hele klas je uitscheldt voor smerige Pool. De regels zijn simpel: degene die het snoepjesblik in handen heeft mag de ander de meest uiteenlopende opdrachten geven. Durf jij brutale antwoorden te geven in de klas, of te plassen op het tapijt van het hoofd van de school? De uitdagingen worden naarmate ze ouder worden steeds meedogenlozer. Wat onschuldig begon tussen twee kinderen, leidt tot de grootste uitdaging: elkaar toegeven dat ze niet zonder elkaar kunnen leven.


    We're all dancing to the same sad song.

    Lol.
    Nee, ik zeg niet lol van lol maar ik zeg lol omdat de film 'Lol' heet.
    Snap je?


    Owl you need is love.