• Ik zou het even kort samenvatten:
    Mijn vriend woont in Noord- Brabant. Ik in Friesland. Een lange afstandsrelatie dus. Alleen ben ik daar echt vreselijk slecht in.
    Nu komt het er ook nog eens bij dat ik altijd de gene ben die contact met hem op moet nemen. En daar ben ik wel een beetje klaar mee. Dus ik heb nu al een week niks van me laten horen. In de hoop dat hij wel begint. Niet dus. Ik raak hier zo vreselijk gefrustreerd van.
    Iemand tips?


    Music is the new sex

    Hij laat een week niets van zich horen?

    Ik weet niet of dat wel zo goed is...
    Hoe lang heb je met 'm?


    Life is hard and then we die

    In LAt relaties meot veel energie gestoken worden, omz e te laten werken. Hij doet dat dus duidelijk niet, ik stel voor dat je dat eens met hem bespreekt.
    ik heb al 3 jaar een LAT relatie (Ze woont in Engeland) En I'm telling you, it takes a lot of work.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Praat erover met hem, vraag waarom hij dat niet doet en gebruik deze week als bewijs dat je het juist hebt.


    Your make-up is terrible

    Ik zou nog langer volhouden, ik ben sinds vandaag begonnen met mijn beste vriendin te negeren omdat ik altijd maar met haar contact moest opnemen en nooit eens andersom, nou ik zie wel wanneer ze me eens mist.

    Als hij je echt mist zou hij wel contact met je opnemen, wacht gewoon nog wat langer. Hij kan het ook druk hebben toch?

    Succes ermee.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    PUKKELxDING schreef:
    Hij laat een week niets van zich horen?

    Ik weet niet of dat wel zo goed is...
    Hoe lang heb je met 'm?

    Iets langer dan 3 maanden


    Music is the new sex

    Dat heb ik ook gehad, uiteindelijk zijn we toch uit elkaar gegroeid omdat we gewoon niet bij elkaar pasten.
    Als je echt wat voor hem voelt, zou ik proberen er met hem over te praten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat heb ik ook een poos gehad met mijn ex-vriend, binnen een paar weken was het uit. (Ik was wel degene die het had uitgemaakt, ten eerste omdat ik vreemd gegaan was, ten tweede omdat ik volledig gek werd van die gast, en dat het initiatief áltijd vanuit mij moest komen)


    Bad decisions make good stories.

    waarom hoor ik dit verhaal zo vaak..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Larten schreef:
    Ik zou nog langer volhouden, ik ben sinds vandaag begonnen met mijn beste vriendin te negeren omdat ik altijd maar met haar contact moest opnemen en nooit eens andersom, nou ik zie wel wanneer ze me eens mist.

    Als hij je echt mist zou hij wel contact met je opnemen, wacht gewoon nog wat langer. Hij kan het ook druk hebben toch?

    Succes ermee.


    Bad idea, beter praat je er gewoon met haar over.
    Ik had vroeger ook een hele goede vriendin, die zelf niet zoveel initiatief nam om af te spreken en ik heb net hetzelfde gedaan als jou. Nu zijn we helemaal vervreemd van elkaar en mis ik haar nog steeds na 4 jaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Uitmaken.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb ook een afstandsrelatie ;) En dat werkt al bijna 4 maanden prima :) Maar ik heb ook een vriendje die ik niet zomaar laat gaan en voor 100% vertrouw :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als hij er geen energie insteekt komt het niet goed lieverd. Mijn vriend is achtergebleven in Northampton toen ik terug moest naar België en wij moeten allebei heel veel energie steken in onze relatie en dat lukt nu wel al twee jaar maar zoals ik al zei, zolang hij er geen energie insteekt komt het niet goed. Ik stel voor dat je eens goed met hem praat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Erover praten met hem lijkt me het beste :')


    -

    Je kunt er beter maar met hem over praten, zo raak je hem sowieso kwijt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Praat erover met hem, vraag waarom hij dat niet doet en gebruik deze week als bewijs dat je het juist hebt.


    Food.