• Ik had dus gedroomd dat ik met een jongen had van m'n school, maar ik ben er niet verliefd op. En ik had dat tegen een 'vriendin' gezegt, en nu weet heel de school het. Nu denkt iedereen dat ik op hem verliefd ben, maar ik kan het gewoon niet uitstaan hoe ze mij er mee uitlachen. Ik haat dat kakwijf.

    Ah, bah. Dat is balen. Sterkte!


    I can't even think straight.

    Sterkte


    26 - 02 - '16

    Anhysbys schreef:
    Ah, bah. Dat is balen. Sterkte!

    Ik voel me echt genaaid nu ;(

    Fijne vriendin. Mja, binnenkort is er weer een nieuwe roddel en is iedereen je vergeten (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    dat is zeer balen. ik begrijp hoe lastig het is als iedereen zegt dat je op iemand verlieft bent en je dat niet bent, het is om gek van te worden. Veel sterkte

    Ik heb dat ook eens gehad en ik heb dan wel een vriend. Ik was heel verward wakker geworden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sid schreef:
    Fijne vriendin. Mja, binnenkort is er weer een nieuwe roddel en is iedereen je vergeten (:

    i hope so :(

    Inkheart schreef:
    dat is zeer balen. ik begrijp hoe lastig het is als iedereen zegt dat je op iemand verlieft bent en je dat niet bent, het is om gek van te worden. Veel sterkte

    hmpf ;(

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:10 ]

    Anhysbys schreef:
    Ah, bah. Dat is balen. Sterkte!


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Sid schreef:
    Fijne vriendin. Mja, binnenkort is er weer een nieuwe roddel en is iedereen je vergeten (:


    dit...

    +

    daarom vertel ik zulke dromen nooit aan mensen die ik ken...zoals vannacht droomde ik dat ik euthanasie wilde laten doen bij mij, maar toen ik op weg was erheen bedacht ik me en ging naar huis omdat ik dus zoiets had van "met die pijn kan ik wel leven"...like WTF O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Balen! &Ik zou haar echt een mep verkocht hebben.


    Lots of love (:

    Lekkere vriendin.. Ach, na de vakantie is iedereen het weer vergeten hoor!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sid schreef:
    Fijne vriendin. Mja, binnenkort is er weer een nieuwe roddel en is iedereen je vergeten (:


    Owkee een jongen uit mn klas had dus zo'n droom... over mij. Dus dat werd ook zo'n roddel. Anyway k weet dat hij mij niet leuk vind, gelukkig.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zeg tegen de desbetreffende jongen dat je hem niet leuk vind, dan weet hij dat iig. Laat gewoon de rest lullen, jullie weten de waarheid? (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Sid schreef:
    Fijne vriendin. Mja, binnenkort is er weer een nieuwe roddel en is iedereen je vergeten (:


    Big girls cry when their hearts are breaking