• hallo,

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:06 ]

    Lijkt me pretty obvious.(cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Lijkt me pretty obvious.(cat)


    Inspiration can hit you any time

    Nou, ik zou je vriend niet opgeven voor die creep.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    He wants you in his bed.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    He wants you in his bed.


    - The last look back is black -

    Postcards schreef:
    He wants you in his bed.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ben ik de enige die het raar vind dat je dat al anderhalf jaar achter de rug van je vriend doet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ben ik de enige die het raar vind dat je dat al anderhalf jaar achter de rug van je vriend doet?

    Nope, dat vind ik ook al raar o-O

    + Kerels die zo slijmerig en zo doen vind ik eng XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mraz schreef:
    Nou, ik zou je vriend niet opgeven voor die creep.


    Ik zou ook maar eerlijk tegen je vriend zeggen dat je al anderhalf jaar met een andere jongen kletst, want als hij er zelf achterkomt, zal hij veel bozer en heel gekwetst zijn omdat je dat achter zijn rug deed. (:


    Love don´t break me.

    Ok. Ten eerste vind ik het belachelijk dat je het al anderhalf jaar achter de rug van je vriend om doet.
    Ten tweede wil hij je volgens mij alleen maar het bed in praten en zo te lezen is het een ongelofelijke slijmbal.
          Dus als je mijn mening wilt; contact verbreken met die jongen .. (:


    To infinity and beyond •

    Dat betekent, dat je ontrouw bent. Pretty obvious dat hij hetzelfde bij jou zal doen als hij een leuker meisje tegenkomt. Dumpen die handel, en kijk eens goed naar jezelf.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!