• Hebben jullie ooit van dat boek gehoord?
    Ik had er ook nog nooit van gehoord, tot we vorige week bij engels twee hoofdstukken ervan gingen lezen.
    En het is een best mooi boek.
    De schrijfster beschrijft daarin haar leven en hoe ze van de slechte herinneringen af komt.
    Maar het leukste is nog...
    Vandaag om 10 uur ontmoet ik de schrijfster!
    Ze komt naar onze school, bij engels, en ik heb als derde uur engels!
    De schrijfster is Ierse en haar naam is Niamh ni Bhrion -wat je uitspreekt als Niev ni Vrien (logica)-
    Gaan jullie ook zoiets gaafs doen?
    Of hebben jullie ooit zoiets gaafs gedaan?
    Of een beroemdheid ontmoet?

    I'm excited!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oeh, leuk!
    Bij mij in groep 6, geloof ik, was een keer de schrijfster Lydia Rood. Haha. Dat was nog best wel interessant. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clitch schreef:
    Oeh, leuk!
    Bij mij in groep 6, geloof ik, was een keer de schrijfster Lydia Rood. Haha. Dat was nog best wel interessant. :Y)

    Gaaf!
    Ik zit me nu al te bedenken wat voor vragen ik kan stellen. Want onze engels leraar zei dat de eerste keer dat zo iemand komt nog bijna niemand vragen durft te stellen, daarom komt ze in januari/februari nog een keer. Maar ik ga proberen gewoon vragen te stellen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Gaaf!
    Ik zit me nu al te bedenken wat voor vragen ik kan stellen. Want onze engels leraar zei dat de eerste keer dat zo iemand komt nog bijna niemand vragen durft te stellen, daarom komt ze in januari/februari nog een keer. Maar ik ga proberen gewoon vragen te stellen.


    Inderdaad, dat moet je ook gewoon doen! En misschien als jij de eerste bent die iets vraagt, dat de rest het daarna ook gewoon doet. Er moet altijd een iemand het initiatief nemen, haha. Maar veel plezier. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even een update:
    Niamh was erg aardig en ik heb goed met haar kunnen praten, ik was de tweede die een vraag stelde in de les, maar aan het einde van de les ben ik uiteindelijk in tranen uitgebarsten en ben ik samen met Samantha (IWant1D) blijven zitten. Het was toch pauze. Toen heb ik met haar gepraat -ze kan ook een beetje Nederlands, dat klonk zo grappig in combinatie met haar accent, maar ik heb gewoon engels gepraat, makkelijker voor haar- en uiteindelijk voelde ik me beter. En het bleek dus dat ze mijn essay al had gelezen.
    En toen de bel ging dat de pauze was afgelopen omhelsde ze me en zei ze dat ze er naar uitkeek om me weer te zien in Januari en ze omhelsde Samantha ook en zei dat Samantha een goede vriendin was.
    En ze zei tijdens ons gesprek ook dat ik erg creatief ben en dat opgeschrijven het beste is wat je kan doen -dat probeer ik nu dus-.
    Ze is echt super aardig en ik kan niet wachten tot Januari. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Waarom ben je in huilen uitgebarsten? :W
    Anyway, ik krijg dit jaar een cursus schrijven van een fantasy-schrijver. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, het was echt geweldig! Nouja, op de pauze na dan, maar ik ben blij dat je goed hebt kunnen praten, and btw, if you really need to talk sometimes, i'll be there :)

    Op naar Januari!!!! :D:D:D:D

    *Smileystalk O.O*

    Xx Samantha


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Ik heb Heleen Vreeswijk ontmoet vorig jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awesome :3

    Op mijn vorige school hadden we ieder jaar een schrijversdag, en er kwamen ieder jaar wel leuke schrijvers. Vorig jaar hadden we er een die wilde dat we een stukje gingen schrijven waar zij bijzat. Het is best wel awesome dat iemand die met schrijven geld verdient tegen je zegt dat je écht niet mag stoppen met schrijven :3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:25 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Super tof!
    Ik ben bevriend met 's werelds toekomstige beste sprinter. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De reden dat ik moest huilen is vrij persoonlijk, maar het belangrijkste is dat we voor onze volgende opdracht, voor als ze weer komt, moeten opschrijven wie we zijn, en niet hoe we eruit zien, maar hoe we van binnen zijn en iets over onze naam.
    En vooral dat wie ik ben ligt moeilijk door wat ik heb meegemaakt. En daarom huilde ik.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis