• Ik had me vanmorgen verslapen, niks aan de hand, is al gerelgeld. Kom ik in de pauze wel alvast op school voor het volgende uur, word ik omver gesprongen.... Mijn vriendin, K., heeft zins kort een vriendje en een andere vriendin had daar dus een grapje over gemaakt. Het ging erover dat ze moesten trouwen. Wat denk je, komt ze in die pauze met een oto van een trouwjurk aanzetten. Wij de hele pauze erom lachen en grapjes over maken. En aan het eind van de pauze, gingen we het ook nog serieus doen. Ik en drie vriendinnen gaan nu een "bruiloft" plannen. Het was meer bedoelt voor de mensen waar we mee lunchen en dan de jongen waar K. iets mee heeft.
    Ik naar haar klas om te zeggen dat er misschien wat meer mensen komen. Reageert haar klas zo van. "Wha the..... Zijn jullie gestoord?" Wij waren best wel beledigt omdat het natuurlijk grappig is bedoelt. Daarna hoorde mij klas het en nu is de gasten lijst 3 keer zo groot. Iedereen wou meteen weten wanner het was en of ze mochten komen. (Onze klas regelt wel vaker leuke dingen, we doen heel veel met de gehele klas.)

    Al met al, is het wel hel grappig. We gaan ook alles filmen en het echt mogelijk laten lijken. Maar alsnog vinden wij dat we heel erg falen.



    Nog iemand anders die onlangs iets leuks gedaan heb. (Wat stiekem best wel falend was.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vind het verschrikkelijk grappig dat jullie dit doen! Ghehe, nee, niks op de plannig. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    wahahhaha stoer, dat lijkt me nou echt zo leuk hé als vriendinnen zoiets zouden regelen.Leuk dat je klas ook mee doet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Euhm oke.
    Nee, niets leuks gedaan helaas


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Euhm oke.
    Nee, niets leuks gedaan helaas


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh dat is echt leuk! maar inderdaad faalt het ook wel een beetje, maar ik zou het echt tof vinden als mijn vriendinnen dat zouden doen, but i'm foreveralone... HAHA. nee wij niet (: we zouden een jaar geleden uit eten met de klas, NOG NIET GEDAAN EAH!


    even a white rose has a black shadowx

    Geniaal! Zou me echt grappig lijken om zulke dingen te organiseren, maar denk niet dat het em word xD Wat me ook wel leuk lijkt om te organiseren/deel te nemen is een Flashmob of een Lipdub. Of een parody maken van een film/band/liedje. Maar ik ben niet zo geniaal ;'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Geniaal! Zou me echt grappig lijken om zulke dingen te organiseren, maar denk niet dat het em word xD Wat me ook wel leuk lijkt om te organiseren/deel te nemen is een Flashmob of een Lipdub. Of een parody maken van een film/band/liedje. Maar ik ben niet zo geniaal ;'D



    Ik denk ook dat het em wordt. Maar we hebben al bijna een maand niks met de hele klas gedaan, wat voor ons best lang is. En aangezien ze het zonder mij ook gedaan zouden hebben....

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okay, weird.
    Ik ga binnenkort met een paar klasgenoten, nerds included, kamperen. Gezellig joh, met zo'n snotneuzen die maar al te graag je tent in willen. (cat)


    Me so good.