• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik ving het kussen op en smeet het meteen terug naar haar. Ik keek naar Dana, die aan het sms'en was.
    "Nou, als je niets nodig hebt kan ik maar beter weer gaan." mompelde ik en ik gluurde hoopvol naar Dana.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek op. Ik wilde eigenlijk helemaal nog niet dat hij weg ging. Ik voelde een vlaag van teleurstelling. Verzin iets! zei ik tegen mezelf maar ik kon niks bedenken. Ik beet op mijn wang om niet zomaar te roepen: blijf!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik keek naar Zoey en zag in haar ogen, waar ik zo op had gehoopt.
    "Euhm." nu mocht ik even geen sissie zijn. "Kom je even, Dana." vroeg ik. En ik ging op de gang staan wachten. Ik gaf haar de keus. Ze kon mij hier laten staan of bij me komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Eindelijk! Onze sissie heeft ballen aan zijn lijf gekregen. Ik moest even grinnikken om die gedachte. Nu maar hopen dat Dana naar de gang ging.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik stond op en keek naar Katherine. Ik liep maar de gang waar Jitse stond te wachten. 'Hoi,' zei ik zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik weet niet goed of ik dit wel kan dus ga ik het maar zeggen nu ik nog durf. Ik ben verliefd op je en ik wil je nooit meer kwijt en... en... Wil je wat met me?" het vloog er allemaal in een stortvloed uit en ik wat ontredderd dat ik dat allemaal had bekent.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Jitse. Hij is leuk. Ik zweeg. Eigenlijk wilde ik geen vriendje meer. Niet naar dat gedoe met Jonathan.
    Maar Jitse zou me nooit verdriet doen, hoewel ik dat ook dacht van Jonathan. Ik zat in twee strijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ze aarzelde en ik werd overvallen door twijfels. Wat als ze me niet leuk vond. Konden we dan nog vrienden zijn? Het zou nooit hetzelfde worden. Niet na dat ik me zo belachelijk had gemaakt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ik… ik vind jou ook leuk,' fluisterde ik zacht. Ik voelde me rood worden. Ik durfde Jitse niet aante kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Blij sloeg ik mijn armen om haar heen.
    "Dat is het enige wat ik wou horen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek omhoog naar zijn gezicht. Hij was zo knap. Ik sloeg mijn armen om hem heen en legde mijn hoofd op zijn borst.
    'Daarom deed je zo raar,' fluisterde ik zacht. Ik tilde mijn hoofd op en keek recht in zijn prachtige ogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grinnikte, mijn geluk kon niet meer op. Ik keek in haar twinkelende ogen en drukte mijn lippen op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik glimlachte toen ik zijn lippen voelde. Ik zoende terug. Ik haalde ze er van af en besefte dat dit best raar was. Jitse, de jongen aan wie ik afgelopen jaar mijn hart had uitgelucht, die het hele verhaal wist van Jonathan.
    'Dit is raar, ik bedoel wij bij elkaar.' Ik wachtte even op zijn reactie en glimlachte toen. 'Maar ik vind het geweldig.' En ik gaf hem nog een kus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Hmm, ik ben altijd al raar geweest, dus ik kan ermee leven. De vraag is: kan jij dat?" ik wou het als grap zeggen, maar ik merkte dat ik toch wel nerveus was voor haar antwoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Meen je dit nu serieus?' vroeg ik. 'Jitse, je was mijn kamp maatje, daarna een goede vriend en nu… mijn vriendje, denk ik. En jij denkt dat ik niet met het feit kan leven dat je soms raar bent? Dat is juist iets wat ik het leukste aan je vind.' Ik gaf hem nog een klein kusje op zijn lippen.


    "Ignite, my love. Ignite."