• Hoi !
    Komende woensdag, 31 oktober op Halloween dus, hebben ik en enkele vrienden met elkaar afgesproken om samen te komen en rond Halloween wat doen etc.
    Nu, 2 vriendinnen van mij en ik organiseren voor de rest onder andere een soort van 'tocht' (fotozoektocht/ opdrachtentocht) voor 's avonds maar we zoeken nog enkele opdrachtjes die we de anderen kunnen laten doen. Zelf ben ik absoluut niet creatief genoeg om opdrachten te verzinnen, maar omdat hier toch wel enkele slimmeriken zitten/enkele mensen zitten die heel creatief zijn dacht ik; laat ik het even op Quizlet vragen.
    Bij deze: Weet iemand enkele opdrachtjes die je kan doen 's avonds?

    Misschien kun je ergwns eeneen doos neerleggen met vijf gaten erin. Ze moeten dan voelen wat het is, of je moet raden wat bijvoorbeeld de hersens van zijn....


    •*• Lululu •*•

    - Iets proeven en raden wat het is (bijvoorbeeld vla met water gemixt, is niet smerig maar je schrikt wel)
    - Grabbelen in een doos en raden wat erin zit
    - Snoephappen
    - ... ik ben even braindead, sorry ik weet niets meer. :'D

    Interceptor schreef:
    Misschien kun je ergwns eeneen doos neerleggen met vijf gaten erin. Ze moeten dan voelen wat het is, of je moet raden wat bijvoorbeeld de hersens van zijn....

    Dat laatste snap ik niet echt goed? (:

    Laat ze de eight pages van Slender zoeken, stuur iemand in een pak van Slenderman op pad. Wie gepakt is, is af. kijken wie er wint.
    Wel met groepjes op pad sturen natuurlijk.

    Je moet dozen maken waar ze hun handen in moeten steken. Spaghettislierten is echt een klassieker. Lachen verzekerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dragneel schreef:
    Laat ze de eight pages van Slender zoeken, stuur iemand in een pak van Slenderman op pad. Wie gepakt is, is af. kijken wie er wint.
    Wel met groepjes op pad sturen natuurlijk.


    Precies wat ik wou zeggen, lol


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Precies wat ik wou zeggen, lol

    Dat moet je me toch eens even uitleggen...

    Descartes schreef:
    (...)

    Precies wat ik wou zeggen, lol

    ergens iets leggen en als je er voorbij komt zorgen dat het HEEEEL VEEEEL lawaai maakt!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maar hallooo, het moeten OPDRACHTJES zijn die zij kunnen uitvoeren xd

    Die Slenderman vind ik echt leuk voor de rest snap ik niet wat je bedoeld met kleine opdrachtjes.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    Die Slenderman vind ik echt leuk voor de rest snap ik niet wat je bedoeld met kleine opdrachtjes.

    Maar als iemand me nu eens zou uitleggen wat dat slendergedoe is, dan zou ik het misschien ook wel een goed idee vinden !

    met dat eten en dan raden wat het is kan je kiwi doen, dat voelt echt smerig aan als je dat eten zonder dat je weet wat het is (ervaring) en als je wil kotsen van dat tomaten sap wat je in de winkel kunt kopen (ervaring...) verder mis zo'n net spannen vlag boven de grond en dat je daar dan onder door moet kruipen? of iets met een nep spin??


    ailoveejoee.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Maar als iemand me nu eens zou uitleggen wat dat slendergedoe is, dan zou ik het misschien ook wel een goed idee vinden !

    Google Slenderman, I sure you'll like it ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    (...)
    Google Slenderman, I sure you'll like it ^^

    Het is inderdaad wel leuk, maar hoe moet je dat dan doen met die Slenderman.?