• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik lachte haar stralend toe. Toen keek op men horloge. Het was al 11 uur.
    "Ze zeggen hier nooit wanneer je moet gaan slapen, maar morgen moeten we wel om zes uur dertig op. En ik begin meteen met dril." ik kreunde, als ik nu onmiddellijk geen slaap kreeg, zou ik het morgen niet overleven. "En als het aan Joe ligt dan doe ik dat parcour tot ik erbij neer val."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ze bleven nu toch wel een tijdje weg dus ik besloot te gaan kijken. Ik deed de deur open en net op dat moment gaf Dana Jitse een kus. 'Ik wist het!!!!!!!!' riep ik uit. 'Aaaaaawh, ik ben zo blij voor jullie.' en ik gaf hun 1 voor 1 een knuffel


    haha, ik kom de spelbreker uithangen xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik bloosde toen Katherine door de gangen begon te gillen. Daarna keek ik naar Jitse.
    'Dan moet je gaan slapen. Ik zie je morgen weer.' Ik gaf hem nog een knuffel en een kus op zijn wang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik werd wakker van kabaal op de gang. Ik stond recht en legde Zoey in het derde bed. Toen ik buiten kwam zag ik Jitse, Dana en Katherine staan. Ik bleef in de deuropening staan zodat ik het hoorde er iets was met Zoey en vroeg toen: "Wat is er?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Mijn bro hier en ons Dana zijn in loooooove!!!!!!!' zei ik hyperactief. Man ik moest echt eens stoppen met dat hyperactieve gedoe van mij.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Dat verklaart het gegil." zei ik sarcastisch. Ik had van nature uit een ochtendhumeur en met de laatste gebeurtenissen was ik nog prikkelbaarder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Sorry dat ik je heb wakker gemaakt Alexje.' zei ik en ik keek hem extra schattig aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik pakte Jitse zijn hand beet en gaf hem een klein kneepje. Ik was opeens heel blij dat mevrouw Jones ons bij elkaar in de groep had geplaatst. Ik keek naar Katherine die op en neer stond te springen.
    'Sorry,' zei ik tegen Alex. 'Hopelijk is je zusje niet wakker geworden.' Mijn stem klonk ergens een beetje bezorgd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Nee hoor, ze slaapt nog."
    Zonder dat Katherine het besefte had ze een gevoelige snaar geraakt. Dat was de bijnaam die mijn moeder altijd voor me gebruikte en waar ik haar nooit vanaf had gekregen. Mijn gezicht werd serieus en ik naar de grond.
    "Doet me eraan denken: ik moet de begrafenis van mijn ouders en zus nog regelen." mompelde ik.

    even veranderd
    nu is het logischer.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:04 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Alex en voelde medelijden. Hij hield zichzelf zo groot.
    'Kunnen we helpen?' vroeg ik zacht. Er moest iets zijn waardoor we Alex steun konden bieden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ja, ik kan bijvoorbeeld op je zusje letten, als jij iets moet regelen." het was een stom voorstel, maar het was iets.
    "Ik pas al vanaf mijn geboorte op deze hier en ze ziet er nog intact uit, al zeg ik het zelf." probeerde ik de sfeer een beetje te verbeteren.

    Alex Thompson
    Ik glimlacht Jitse dankbaar toe. "Kan je nu al even oppassen?" ik keek hem hoopvol aan en glimlachte toen hij knikte.
    "Katherine, wil jij even mee. Ik wil vragen of ze de lichamen kunnen gaan halen en ik zal meteen vragen om wat kleren en spullen." ik hield me sterk, terwijl ik vragend bleef wachten.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Tuurlijk. Oh en bro, ben je zeker dat ik niet op jou moest letten.' kaatste ik terug en stak mijn tong naar hem uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Wat zei mama telkens als ze even weg moest?" ik wachtte niet op haar atwoord en imiteerde mijn moeders stem. "Jise, let een beetje op je zusje wil je en dan bedoel ik niet dat je ze moet bekogelen met die katapult van je." ik trok een streng gezicht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Jitse. 'Moet ik helpen bij Zoey? Ik paste vroeger op mijn buurmeisje.' Zoey was echt heel schattig en volgens mij ook niet irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Waarom niet?" grijnsde ik. Dit beloofde nog een leuke avond te worden, ook al gingen mijn plannen om op tijd in mijn bed te kruipen de mist in.


    “To live will be an awfully big adventure.”