• Ik heb 2 ideeën en ze heten allebei Dangerous Love, willen jullie aub vertellen welke jullie het beste vinden en het orgineelst, en dan deel ik op een nieuw toppic de rollen uit van het gekozen verhaal ^^:
    Dangerous Love is een fantasie verhaal en realistisch door elkaar.
    Dangerous Love gaat over een meisje die levensgevaarlijk is. Taylor, een normaal meisje op het eerste gezicht van 16. Ze is paranormaal en kan met geesten praten en zien. Ze is toen ze 11 was bevriend geworden met een geest, die op het eerste gezicht een aardige en behulpzame geest is. Maar niks is wat het lijkt. Het is een duistere en gevaarlijke geest, die niks liever doet dan mensen vermoorden, op een gruwelijke en langzame manier.
    Toen Taylor 13 was heeft de geest voor het eerst bezit van haar genomen, en zo haast haar zusje vermoord. Haar moeder kwam net optijd binnen, en de geest verdween uit haar lichaam. Taylor wist van niks, en gaat nogsteeds om met de geest.
    Taylor is nu 19 en heeft nogsteeds een goede vriendschap met de geest. Als Taylor Tokio Hotel's personal assistente word, en verliefd word op Bill Kaulitz, word de geest jaloers en probeert weer in Taylor dr lichaam te komen, en wacht op het perfecte moment..

    2de verhaal:

    De 20 jarige Chiyara (Chi) is een prachtige jonge vrouw. Ze is door haar ouders het huis uitgeschopt na dat ze haar stiefvader had uitgescholden en een gebroken neus heeft geslagen op haar 15de. Sindsdien leefde ze op straat, en is temaken gekomen met de verkeerde mensen en vrienden. Ze is aan de drugs en alcohol, en rookt.
    Op haar 17de leek alles fout te gaan in haar leven, en leek het erop dat ze geen week langer meer zal leven. Totdat ze op een dag een één of andere Williams Johns ontmoet. Een amerikaanse baas van een uitgebreide huurmoordenaar-bende in Europa en Amerika. Hij red haar leven. Hij belooft haar werk te geven, op 1 voorwaarde... Chi neemt het werk aan, en word huurmoordenaar. Ze handeld allemaal klanten makkelijk af, en haar baas vind dat ze wel wat moeilijkers kan krijgen, een beroemdheid vermoorden. Ze krijgt een klant, en die vraagt haar Bill Kaulitz te vermoorden, of eventueel Tom Kaulitz. Het ombekende meisje vertelt dat hun haar hebben geslagen en misbruikt, en ze hoopt dat ze vroeg en langzaam sterven. Chi neemt het aan en vind het maar simpel. Totdat ze een band krijgt, en zelfs een relatie met Bill Kaulitz. Ze kan Tom en Bill niet vermoorden, hoe kan ze Bill zn broer nou vermoorden? Of Bill?
    Ze weet niet wat ze moet doen, en die ene voorwaarden kan ze niet verbreken.
    Kiezen maar ^^
    Dan vertel ik de rollen x')

    Verhaal 1 ^^

    die vindt ik mooi

    Verhaal 1.
    Er bestaat al een verhaal als verhaal 2.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Verhaal 1.
    zo iets als 2 bestaat al.

    idee 1


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    idee 1:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483