• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (mijn topics)

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    {Mijn topics}


    That is a perfect copy of reality.

    | Mijn topics. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Liam zegt dat ik rustig moet doen maar dat gaat hem nu dus echt niet woorden, daarvoor was ik gewoon echt nog veel te boos. 'Ik weet dat je het zo niet bedoeld' mompel ik tegen Liam omdat hij er ook helemaal niks aan kan doen. Liam vraagt niet veel later waar Amy is wat me toch wel een beetje laat ontspannen. Ik haal mijn schouders op, ' Ze zou wel komen, misschien komt ze samen met Louis of zo' zeg ik en kijk hem even aan. Wat wou ik graag dat Amy er nu gelijk was, die kan me wel rustiger krijgen, al werd ik dat nu ook wel weer iets. Al wordt dat snel verpest door Marie- Anne die vraagt wat er aan de hand is. 'Nou die gast denkt dat die gewoon even zomaar kan vreemdgaan en daardoor mijn zusje verdrietig kan maken' zeg ik boos en knijp ondertussen in mijn vuist, Harry moest ik nu echt niet tegenkomen.

    Chayenne Rose Styles
    Hij legt zijn hand op mijn hand en ik glimlach naar hem. Al snel sloeg hij zijn armen om mijn middel en zijn hoofd op mijn schouder. Ik lach zacht en leun tegen hem aan. 'Ik heb geen zin in het concert..' zei Zayn zacht en ik voel zijn greep wat verstrakken. Ik slik even en kijk hem even aan. 'Het komt wel goed.. En niet om je depressief te maken, maar doet hij het niet bij het concert dan doet hij het ergens anders..' fluister ik. Ik bijt even in mijn volle lip en kijk naar de jongen die opvallend naar mij kijkt. Ik zucht en rol met mijn ogen. Ik had echt een hekel aan dat soort mannen... Gelukkig is Zayn niet zo.

    Zayn Malik
    'Het komt wel goed. En niet om je depressief te maken, maar doet hij het niet bij het concert dan doet hij het ergens anders.' fluistert Chay terwijl ze me even aankijkt. Ik zucht en haal mijn schouders op voor zover het kan. De jongen die Chayenne net zo raar aankeek loopt gelukkig weer door. Ik recht mijn hoofd en scan de ruimte om me heen, niks is veranderd, Marie-Anne en Liam zijn nog steeds diep in gesprek en meteen schieten er honderden vragen door mijn hoofd. Ik zie hoe gelukkig ze elkaar maken, ze houden van elkaar en dat straalt er vanaf. Ik wist hoe het voelde, tussen mij en Chay was het precies hetzelfde. Ik zou door het vuur gaan voor Chay en ik wist dat Liam dat ook voor Marie-Anne zou doen. Ik zuchtte en liet mijn blik even over Chayenne's gezicht glijden. 'Misschien moet ik maar met hem gaan praten..' zei ik toen ik Chayenne's hand vastpakte en haar meetrok naar Liam en Marie-Anne. 'Liam, kan ik je even spreken?' vroeg ik zo rustig mogelijk terwijl mijn handen steeds klammer werden. Zenuwachtig was ik niet snel, maar nu..

    Megan Horan
    'Nou die gast denkt dat die gewoon even zomaar kan vreemdgaan en daardoor mijn zusje verdrietig kan maken,' beantwoordt Niall de vraag. Liam gaat er verder niet op in. Anne-Marie mompelt nog wat over touren maar geeft er verder ook geen reactie op. Anne-Marie en Liam gaan weer verder waar ze mee bezig waren en Zayn komt even later ook binnen lopen. Omdat ik verder toch niets te doen heb begin ik maar wat dingen op mijn telefoon te checken. In de tussentijd zijn er geen belangrijke dingen op het internet verschenen en tussen mijn mentions staan geen speciale tweets. Ik let pas weer op de rest als ik Liam vanuit mijn ooghoek op zie staan, zo te zien is Chayenne ook gearriveerd. Nu Liam niet meer met Marie-Anne bezig is heb ik de kans om haar een gunst te vragen. Bij mijn notities typ ik een berichtje in, die ik haar daarna laat lezen.
    Wil je Niall voor me afleiden als Harry komt?
    Met Niall op een paar meter afstand kan ik het haar niet persoonlijk vragen. En het gaat nooit lukken om met Harry te praten als Niall hier in de buurt is.

    Marie-Anne Malik
    Ik keek even op toen Megan me iets van haar notities liet zien. Wil je Niall voor me afleiden als Harry komt? Ik glimlachte en knikte. ''Natuurlijk, dat doe ik namelijk graag.'' grinnikte ik zacht en keek met een grote glimlach naar Megan. Waar bleven ze? Ik werd nu al ongerust van, stel dat ze tegen elkaar vochten, dat wilde ik me nog geen eens voorstellen. Een zuchtje verliet mijn mond en haalde mijn hand door mijn haren, ik was al een béétje geruster door de pillen, maar ze werkten nog niet voor een volle honderd procent, al was het wel een hele opluchting dat Liam ze bij had. ''Weet jij misschien wat Liam van plan is?'' vroeg ik aan Megan en keek haar vragend aan.

    Louis Tomlinson
    'Lou.. toen je me vroeg of ik het wilde houden ging ik ervan uit.. nou ja.. dat jij het ook wilde.' zegt Ophelia. Ik schrik van haar uitleg en kijk opzij. Ik merk dat haar hand uit die van mij glijd. Ze kanteld haar hoofd en ik slik. Uh-oh... 'Ik bedoel.. ik begrijp het best dat het allemaal enorm veel is maar..begrijp mij ook. Nu ben je hier, morgen in LA. Ik vraag je niet One Direction op te geven, maar ik vraag je of je er voor mij - voor óns - wilt zijn als je wel thuis bent. En als dat idee je bang maakt, dan weet ik niet wat de juiste beslissing zou zijn.' legt ze uit voor ze zich omdraait. Even sta ik verstijfd haar na te kijken. Ergens heeft ze gelijk maar...Dit is niet het moment om te denken! Ophelia loopt weg en ik doe er niks aan? Belachelijk! Ik ren naar Ophelia toe en houd haar bij haar schouders vast. IK kijk recht in haar ogen en zeg: 'Phee, wat me bang maakt is dat ik er niet voor jullie kan zijn! Als ik iets in mijn leven wil bereiken ik een gezin stichtten met jou! Het enige is inderdaad One Direction... Ik wil graag zo veel mogelijk helpen, maar i-ik'. Het begin floept er uit maar nu weet ik niet hoe ik het af moet maken. ik slik en probeer dan maar: 'Wat als.. Ik de geboorte mis? O-of jij staat er alleen voor? Echt. Als je 1 ding moet geloven is het wel dat dat mijn ergste nachtmerries zijn!'' beeindig ik mijn verhaal. Ik zucht en laat Ophelia los. Mijn armen hangen slap langs mijn lichaam en mijn hoofd is weer naar de grond gericht.

    Ophelia Annabelle Payne
    Er rolde een lichtelijk vermoeide zucht over mijn lippen toen Louis een tikje verloren voor mij bleef staan. 'Ik denk niet dat Liam de geboorte zou willen missen. We waren altijd zo close met elkaar.. en ik denk niet dat One Direction nog verder gaat als twee van de bandleden een geboorte moeten zien,' opperde ik kleintjes, voor ik mijn armen kort rond mijn lichaam sloeg. De misselijkheid die zo nu en dan kwam aanwaaien was gewoonweg vreselijk. Maar in de korte tijd waarin ik had kunnen denken, was ik het er over uit geweest dat ik zowel Liam als Louis bij me wilde hebben als de baby uiteindelijk geboren zou worden: mijn ouders zouden maar moeten accepteren dat Liam mijn eerste keus bleef als het op familie aankwam, net zoals Louis mijn eerste keus was omdat hij zowel d vader als mijn grootste steunpunt vormde.
    'Ik denk dat, op een zeker punt, wij als vriendinnen vanaf het begin hebben moeten accepteren dat jullie niet altijd om ons heen zullen zijn. In principe is dit jullie baan - jullie inkomsten bron - maar ook jullie favoriete bezigheid. Dat gooi je niet weg voor mij, of voor je kind. Je zorgt er gewoon voor dat als je er bent, alle tijd samen driedubbel zoveel telt.' Ik fronste mijn wenkbrauwen lichtelijk terwijl ik mijn vingers kort door Louis' lokken liet glijden.
    'Ik hou van je, Lou.' Ik stopte mijn handen in de zakken van mijn jak om vervolgens mijn telefoon eruit te vissen. Ik nam aan dat het tijd was om te gaan praten, na dit alles.
    Lee, ik wil met je praten. Maar voor nu, wil ik dat je weet dat ik me verschrikkelijk schuldig voel. Het was niet mijn bedoeling, en ik wil je niet kwetsen. Jij blijft mijn grote broer, Lee. Waar kan ik je zien? xx Phee. Ik slikte aarzelend voor ik op verzenden drukte en het toestel weer in mijn zak liet glijden.

    Liam Payne
    Ik was met Zayn meegelopen naar onze kleedkamer, waar geen hond te bekennen was. De deur had ik dicht gedaan en er zaten geen ramen in. Niemand hoefde dit te zien. Ik durfte niet te gaan zitten, dus ik bleef maar wat ongemakkelijk met mijn rug naar de deur toe staan. Ik had Zayn niet meer gesproken sinds onze ruzie en ik wist totaal niet wat hij zou doen. Ik hoorde mijn telefoon gaan met de ringel van Orphelia. Zij, Marie-Anne en de jongens bij elkaar hadden een eigen ringtone. Ik keek even naar Zayn en toen ik inschatte dat hij me niet binnen nu en dat ik klaar was met lezen mijn neus zou breken, pakte ik mijn telefoon en las snel de regeltjes tekst. Ondanks de situatie glimlachte ik een beetje. En jij blijft altijd mijn kleine zusje, Phee. Ik kan nu niet praten. Ik zoek je zo wel op. X L Ik verstuurde het snel en fixeerde me toen totaal op Zayn terwijl ik mijn telefoon weg stopte. Ik kon niet ontkennen dat ik bang was. Ik was nu oprecht bang voor een van mijn beste vrienden.Ik wist niet waartoe hij in staat kon zijn, maar ik wilde het liever niet uitvinden. Zeker niet als het mijn leven was dat op het lijntje stond.

    [Amy en Harry hebben niet gereageerd in het vorige topic]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:41 ]


    Bowties were never Cooler

    [MIjn topics]


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik heb van iedereen de laatste reactie in het topic gezet. Alleen Harry en Amy hebben geen reactie gehad in het vorige topic]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:
    'Ik denk niet dat Liam de geboorte zou willen missen. We waren altijd zo close met elkaar.. en ik denk niet dat One Direction nog verder gaat als twee van de bandleden een geboorte moeten zien,' zei ze en ze sloeg haar handen rond haar lichaam. 'Ik denk dat, op een zeker punt, wij als vriendinnen vanaf het begin hebben moeten accepteren dat jullie niet altijd om ons heen zullen zijn. In principe is dit jullie baan - jullie inkomsten bron - maar ook jullie favoriete bezigheid. Dat gooi je niet weg voor mij, of voor je kind. Je zorgt er gewoon voor dat als je er bent, alle tijd samen driedubbel zoveel telt.' vertelde ze verder en ze fronste haar wenkbrauwen om vervolgens haar handen in mijn haar te plaatsjen. 'Ik hou van je Lou' zei ze maar omdat ze er vlak na meteen haar mobiel pakte, kwam er een twijfelend gevoel in me op. Ik schraap mijn keel als ze haar mobiel weer wegstopt en zucht: 'Phee..' terwijl ik naar mijn vingers kijk die priegelen. 'We vinden wel een oplossing. Desnoods lassen we een paar concerten af, ik MOET erbij zijn. Maar sowiso als we dat doen... zijn ik en Liam ook snel weer weg. I-ik, en, IK MOET ER GEWOON ZIJN!' zeg ik wat gefustreerd en mijn handen schieten een andere kant op. Ik kijk weer op naar Ophelia. 'Sorry' mompel ik. Ik wil haar gewoon niet kwijt...maar mijn plek in One Direction ook niet. Ookal zou het niet erg veel verschil maken als ik er niet bij was... Weer word ik even licht in mijn hoofd en voel mijn voeten verslappen. Mijn lichaam moet zich niet zo aanstellen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Oh jammer, ik zou Zayn graag willen spelen maar ik zie dat er al een vervanger voor is. Is er een kleine kans dat ik hem nog kan spelen?


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    Cancun schreef:
    Oh jammer, ik zou Zayn graag willen spelen maar ik zie dat er al een vervanger voor is. Is er een kleine kans dat ik hem nog kan spelen?


    (Euhm, nee. Het spijt me.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Heeft iemand een idee hoe ik mijn persoon weer kan laten leven?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ze kan naar de backstage in Hydepark komen. Daar is iederen nu]


    Bowties were never Cooler

    [Oké, en andere vraag, wat heb ik gemist xd?]


    That is a perfect copy of reality.