• ik heb dus een meisjes naam nodig voor in mijn nieuwe serie

    het gaat over;

    Tokio hotel komt juist terug van hun nieuwste tour en hadden vanavond hun laatste concert gegeven.Toen de straten rustig waren en alle fans weg waren besloot tom de tourbus uit te stappen voor frisse lucht tot hij voor zijn voeten een ketting ziet liggen met een soort amulet eraan.Hij raapt het maar op en steekt het in zijn broekzak en gaat daarna weer naar binnen en valt meteen in slaap.Op dat zelfde moment liep een dood gewoon meisje dat fan is van tokio hotel over straat tot ze opeens iets blinkends zag liggen en er naar toe stapte.Het was juist dezelfde ketting als dat tom gevonden had en ook zei raapt het op en steekt het in haar jaszak weg.Ze gaat naar huis toe en gaat meteen slapen.Maar de volgende ochtend word ze ineens wakker in een hele andere omgeving,een ander tijdperk.."de Middeleeuwen" en tot haar grote verbazing licht tom kaulitz naast haar.

    Say! :P
    Hope
    Ynui
    Yuna
    Rachel
    Summer
    Chai


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    PARIS!


    Lalalalalalalala.

    Say! :P
    Hope
    Ynui
    Yuna
    Rachel
    Summer
    Chai

    Say en yuna vind ik wel mooii ((jha ik vind da gij een zeer mooiie naam hebt))

    Skaidar


    History is not hatred.

    suzie! o da vind ik een goeie naam x'D


    My Foughts You Can't Decode

    (...)
    Say en yuna vind ik wel mooii ((jha ik vind da gij een zeer mooiie naam hebt))


    Ik ook! :P [/ego]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Kim
    Kimmy
    Kimmie
    Kimberley

    Sorry ben nogal droog bezig x'D

    Lynn
    Kathy
    Jessica
    Jess
    Yana


    The soul needs autumn.

    Suzanne
    Lisa
    Maartje
    Claartje
    Anouk (A)
    Angel
    Brooke
    Vlinder
    Kiki
    Emmy


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Carlijn?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Shanti

    Amy
    Yara
    Sharona


    Sweet dreams will come true.

    faith
    noha
    pamela
    iris
    lizz
    robin
    ashely
    ;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Christel
    Iris
    Jessie
    Talinda
    Inge
    Phoebe
    Amy


    I live for the applause, you will die for it.

    Noa


    Gilles (ll)