• Voor DTP - een vak bij mij op school - moest ik postzegels gaan maken hihi. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:



    To infinity and beyond •

    Scrooge schreef:
    Niet bijzonder, wel mooi ^^


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ze zijn echt mooi

    xZAYNx schreef:
    (...)

    Oké dat klopt niet! :')
    Ik doe grafische vormgeving en ik heb vorig jaar een hele lezing, presentatie en workshop daarvoor moeten door door TNT en een kunstenaar die die zegels voor ze heeft gemaakt. Je moet je inderdaad aan regels van de TNT houden, maar dat het nooit zo heel speciaal is, dat klopt dus totaal niet! -niet aanvallend bedoeld-

    Verder over je postzegels, ik vind ze wel leuk, ze stralen ook een typische december sfeer uit, maar ik zou het persoonlijk heel anders doen na ik die lezing etc. heb gehad over TNT. Had ik die lezing niet gehad dan had ik waarschijnlijk net zo iets als jou gemaakt!:]


    Ik heb ook geen lezing gehad, maar ik heb wel richtlijnen gehad waar ik me aan moest houden. En de richtlijnen waren dat je het niet TE uitgebreid moest doen, aangezien de TNT dat ook vaak niet doet. Vandaar.


    To infinity and beyond •

    Hound schreef:
    Mooi, maar heb je de foto's zelf gemaakt of van internet en tekst erop gezet?


    De foto's zelf zijn van internet, wel heb ik ze bewerkt en moest ik ze veranderen om nog een mooie kwaliteit te behouden zo klein (:


    To infinity and beyond •

    THING5 schreef:
    (...)

    Ik heb ook geen lezing gehad, maar ik heb wel richtlijnen gehad waar ik me aan moest houden. En de richtlijnen waren dat je het niet TE uitgebreid moest doen, aangezien de TNT dat ook vaak niet doet. Vandaar.


    Klopt maar sowieso is het nooit niet zo heel uitgebreid, want het is wel uitgebreid in het hele concept. Alleen al het werk wat er aan vooraf gaat.


    dream, dare, fly!

    xZAYNx schreef:
    (...)

    Klopt maar sowieso is het nooit niet zo heel uitgebreid, want het is wel uitgebreid in het hele concept. Alleen al het werk wat er aan vooraf gaat.


    Dat is waar, maar wij mochten plaatjes van het internet af halen, maar je moest ze wel bewerken met bepaalde technieken.


    To infinity and beyond •

    THING5 schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar wij mochten plaatjes van het internet af halen, maar je moest ze wel bewerken met bepaalde technieken.


    Oke nouja ik vind ze wel leuk hoor daar niet van! ^^


    dream, dare, fly!

    Ik vind ze super mooi hoor!


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind ze simpel, maar mooi =D Hoort er alleen niet ook op te staan hoeveel geld ze waard zijn?


    “Love is a contradiction.”