• hallo

    ik hbe weeral een groot probleem
    in februari isser in mijn dorpje een chirofuifje,
    ik heb weer zo vn die ouderwetse ouders die zeggen van onder 16 niet uitgaan,

    hebben jullie ideën om ouders te kunnen overtuigen zodat ik wel kan gaan ?


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Verplaatsing naar Relatie.

    + Je kan zeggen dat een chirofuif niet écht uitgaan is, want dat is het ook niet. xD


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Euhm ;
    Als je hen alle details geeft ;
    (Waar, wanneer, met wie, ...)
    en als je belooft om bijvoorbeeld elke 2 uur een berichtje te sturen om te zeggen dat je oké bent .

    & dan ook zo een paar beloftes maken van 'kzal me gedragen', 'kzal niet zat zijn', ...
    en die beloftes dan ook nakomen =D
    Want anders zal 't gedaan zijn met fuiven =D

    Het hielp bij mij ... =)

    x


    /

    Euhm ;
    Als je hen alle details geeft ;
    (Waar, wanneer, met wie, ...)
    en als je belooft om bijvoorbeeld elke 2 uur een berichtje te sturen om te zeggen dat je oké bent .

    & dan ook zo een paar beloftes maken van 'kzal me gedragen', 'kzal niet zat zijn', ...
    en die beloftes dan ook nakomen =D
    Want anders zal 't gedaan zijn met fuiven =D

    Het hielp bij mij ... =)

    x


    njaa, dat heb ik dus al geprobeerd,
    maar ik geef niet op,
    ik blijf zeuren tot ze toestemmen :D


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    oke mensen, klinkt dit geloofwaardig ?

    mamaa, ( en ik heb een vriendin meegenome naar huis waarvan mijn mama de ouders zeer goed kent en mee bevriend is) hanne, meot u iets vrage

    -Ja, ik mag dus van mijn ouders naar die chirofuif gaan, maar ik mag alleen maar gaan als silke meemag, en het is tenslotte toch maar een chirofuif en we gaan om half twee terug naar huis & silke kan bij mij blijven slapen.

    jaa, mamaa, je gaat hanne toch neit teleurstellen alleen omdat ik niet mag gaan, dat kunt g die toch niet aandoen
    & ik zal heel braaf zijn
    & ge weet dat ik gee alchohol drink
    & ik heb toch een goed rapport

    & dit & dat

    wat denk je ?


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    oke mensen, klinkt dit geloofwaardig ?

    mamaa, ( en ik heb een vriendin meegenome naar huis waarvan mijn mama de ouders zeer goed kent en mee bevriend is) hanne, meot u iets vrage

    -Ja, ik mag dus van mijn ouders naar die chirofuif gaan, maar ik mag alleen maar gaan als silke meemag, en het is tenslotte toch maar een chirofuif en we gaan om half twee terug naar huis & silke kan bij mij blijven slapen.

    jaa, mamaa, je gaat hanne toch neit teleurstellen alleen omdat ik niet mag gaan, dat kunt g die toch niet aandoen
    & ik zal heel braaf zijn
    & ge weet dat ik gee alchohol drink
    & ik heb toch een goed rapport

    & dit & dat

    wat denk je ?


    Briljant .


    /

    en als het uiteindelijk niet lukt bij je vriendin blijven slapen en alsnog gaan :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.