• Naam: Madena
    Geboren op: 10 mei 1996
    Geboren in: Soulaymania, Irak.
    Woont nu in: Schiedam, Nederland.
    Nationaliteit: Nederlandse
    Houdt van: Voetbal, buiten zijn, niet op school zijn, quizlet.
    Foto: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=78580
    Iets over mij:


    Madena is de naam, en ja, ik ben er trots op. Ik leef hier op deze wereld al zo'n 13 jaar. Ik hou van voetballen, en verhaaltjes lezen. Waar ik absoluut niet van hou, is school. Ookal zijn mijn cijfers niet zó slecht. Als ik een lievelingsvak moet kiezen, zijn dat Wiskunde, aardrijkskunde en Nederlands. Stom, hè? Ja, lach me maar uit. Ik heb één zusje van 9 jaar, en ze is stom. Ik doe VWO+, voor de mensen die in België wonen, kan ik dat helaas niet uitleggen. Ik hou van mijn vrienden, en ik luister van alles. Van hiphop naar Metal, van Rock naar Rap. Ik luister graag naar Kempi, Nino, Rihanna, Chris Brown, Lady Gaga, Lil Wayne, Katy Perry, Tokio Hotel en dat soort shit. Ik ben niet snel boos te krijgen, en als ik boos ben, heb ik daar heel vaak een goede verklaring voor. Ik wordt zoals weinigen hier niet boos als je Tokio Hotel afkraakt. Maar dan moet je mijn gastenboek daar ook niet mee volkalken enzo. Er zijn een paar mensen op deze wereld die heilig voor me zijn, en dat zijn mijn familie en vrienden. Esmaye, Renee, Hajar, en ik (hihi), zijn voorbeelden van mensen waaraan je niet moet komen. Doe je het wel, ben ik niet zó aardig tegen je. Maar verwacht geen partij scheldwoorden enzo. Ik heb verder niet zo veel meer te vertellen, behalve dat ik nu ophou. En oja, laat een reactie achter in mijn gastenboek.:3
    Bye.«3




    Op mijn profiel staat er nog iets over mij, in mijn beste Frans, dus neem een kijkje.(A)


    ok

    Ik luister graag naar Kempi, Rihanna, Chris Brom, Lady Gaga, Lil Wayne en dat soort shit.

    Het is Chris Brown^^
    En leuk^^ Je ID :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Het is Chris Brown^^
    En leuk^^ Je ID :P

    Omg, foutje :3. Even veranderen ^^


    ok

    ben jij geboren in Soulaymania, Irak. en niet in NL:O

    Maar Leukk

    EN mij naam staat der BIJ

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

    xoxoHajar

    ben jij geboren in Soulaymania, Irak. en niet in NL:O

    Maar Leukk

    EN mij naam staat der BIJ

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

    xoxoHajar

    Jep, ik ben pas hier gekomen toen ik twee jaar oud was ><
    x.


    ok