• Heyhey!

    Ik ben op zoek naar verhalen die:
    - Met onbekende personen zijn
    - Romantiek en/of drama bevatten
    - Redelijk realistisch zijn
    - Niet veel meer dan 25 hoofdstukken bevatten!

    Ik zou het leuk vinden als jij ook een kijkje nam bij mijn One shot story: Klik!
    Je kan je eigen verhaal aanvragen :)

    xTealover


    ~ Be yourself, you're beautyful!~




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    And then it all started to fall apart again.





    Sometimes, we have to be broken down
    so that we can be rebuilt into what we're actually meant to be.

    Dreams don't come true for people like us


    Never apologize for how you feel. No one can control how they feel.
    The sun doesn't apologize for being the sun.
    The rain doesn't say sorry for falling. Feelings just are.



    May your choices reflect your hopes, not your fears
    • Dit is gedeeltelijk een waargebeurd verhaal.

    • Onbekende Personen
    • Bevat eenzaamheid en negatieve gedachten
    Start deel één: 7 december 2013 - 13 februari 2014
    Start deel twee: 16 februari 2014
    • © Truster


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Hij is nog niet heel lang bezig en ik ben nu bij hs 7 ^^

    •Jaloezie of liefde•||16+||


    •Dion(15) is enigkind en vindt het wel fijn zo, hij krijgt alle aandacht die hij nodig heeft en krijgt ook wel eens een extraatje van zijn ouders. Hij heeft eigenlijk niets te klagen en geniet er van.
    Maar wanneer zijn ouders besluiten een jongen die dringend ouders nodig heeft, genaamd Raoul(17), in huis te nemen veranderd alles in Dion zijn leven. Hij moet zijn aandacht delen en krijgt minder extraatjes. Dion vindt dit totaal niet leuk, maar hij wil Raoul ook niet weg hebben.
    Want er is nog iets anders...•


    "Wat als je verliefd wordt op je eigen broer? Wat als je snakt naar zijn lichaam tegen het jouwe, zijn lippen die je verwennen... zijn handen over je lijf... Of is dat gewoon de jaloezie die dat wil?"



    •Nederlands
    •16+
    •Romantiek, drama
    •Jongen x jongen, niet leuk? Niet lezen
    Ender
    •Neem een abo, ik waarschuw niet

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 16:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Supernova (The Tale Of A Fallen Star)

    Duizenden lichtjaren verwijdert van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijgt hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal maar één ding..... zijn onsterfelijke hart.

    Season 1

    Fabian komt bij op een planeet waar hij het bestaan niet eens vanaf wist. Ook al waarschuwde de opperster hem dat hij niemand mocht vertrouwen, leven op een planeet waar je helemaal niets vanaf weet, is onmogelijk. Daarom nam Fabian de tweeling Liam en Vera in vertrouwen. Zij vertellen hem over de toestand op de planeet Andrastea. Madelief, de ijskoningin, heeft de macht over de planeet en doet er alles aan om het volk te beschermen tegen de duistere bende 'De Bokkenrijders' die het onsterfelijke hart van Fabian in handen willen krijgen. Daarom nemen de tweeling en Fabian het besluit om te reizen naar het ijspaleis waar de ijskoningin leeft, zodat ze beschermt kunnen worden door het ijsvolk, maar komen ze daar veilig aan zonder dat ze te grazen worden genomen door De Bokkenrijders?




    LINK
    Geschreven in Nederlands
    Written by Fantasy2014


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een schaduwziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de schaduwzielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries
    Proloog


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    When she was just a girl,
    she expected the world.
    But it flew away from her reach,
    so she ran away in her sleep.
    And dreamed of
    paradise




    Een witte baby wordt door een vrouw van de Masaï geadopteerd nadat haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk. Ze noemt het meisje Nalangu, wat 'van ver gekomen' betekent. Nalangu wordt opgevoed als een echte Masaï en weet niet beter dat ze daar thuishoort. Net als alle andere meisjes van haar leeftijd is ze uitgehuwelijkt aan een oudere man met meerdere vrouwen, maar ze raakt verliefd op een jonge krijger van haar leeftijd. Kurary en zij zien elkaar in het geheim, niemand mag van hun liefde weten. Op haar zeventiende verjaardag stopt er een jeep bij de stam en twee blanken mensen stappen uit. Nalangu's leven zal voorgoed veranderen.


    x Geschreven door Intouchables
    x Geen fanfiction
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken in het Nederlands
    x Soundtrack

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 11:00 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Lees je ook thriller verhalen?


    26 - 02 - '16



    Exit, escape from society

    Exit gaat over een groep jongeren die niet langer deel willen nemen aan de maatschappij. Samen besluiten ze er simpelweg uit te stappen en ver van de bewoonde wereld hun eigen leventje te beginnen. Ze willen een betere wereld ontwikkelen. Eentje waar mensen eerlijk zijn en vol van liefde. Een wereld zonder competitie, geweld, ziekte, bedrog, leugens, media, mode en politiek. Terug naar hoe lang geleden de mensheid begon.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow





    Vaarwel lieverd
    Hoe ver je ook bent, ik zal aan je denken
    Waar ik ook ben, je blijft bij mij
    Ik zal mijn leven leven
    Zo goed als het kan
    Voor jou en voor mij

    Vaarwel lieverd
    Je hebt geen pijn gehad
    Dus rust maar vredig en kalm
    Ik zal over je waken
    Tot aan het einde van mijn dagen
    Ik zal je niet vergeten

    AWOLNATION




    Duur: 28-03-2014 tot 07-04-2014
    Leeftijd: AL
    Genre: Drama, Onbekende personen


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes