• Niemand wist het. Niemand, helemaal niemand, buiten mijn familie dan. Het zou een schande zijn, als iemand er ooit achter zou komen. Het zou een schande zijn als men erachter komt dat de beroemde Zayn Malik zich iedere avond in slaap huilde om het verlies van zijn kleine broertje, om de pijn die ze allemaal moesten doorstaan.
    Niemand mocht weten wat er was gebeurd in Afghanistan, niemand.


    Zou ik het doen of niet? (l)

    Niet echt mijn type verhaal. Maar als jij het leuk vind, moet je het gewoon doen. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    Niet echt mijn type verhaal. Maar als jij het leuk vind, moet je het gewoon doen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wéér One Direction? Argh.

    Dat was even om me af te reageren :P
    Als jij het wil doen, dan moet je het doen. Het klinkt niet eens zo slecht ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Aesir schreef:
    Wéér One Direction? Argh.

    Dat was even om me af te reageren :P
    Als jij het wil doen, dan moet je het doen. Het klinkt niet eens zo slecht ;)


    Het wordt niet zo'n typisch 1D verhaal... Mijn stiefvader is zelf afgaans en vertelde me dat de meeste afganen gevlucht waren, hierdoor kwam deze verhaallijn in me op

    oh soms word ik er zo moe van he. als je een idee hebt gewoon doen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tranquilla schreef:
    Niet echt mijn type verhaal. Maar als jij het leuk vind, moet je het gewoon doen. (:


    Ex astris, sciencia

    Klinkt best leuk, gewoon doen joh ;')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen