• [Even tussen haakjes praten als je out of character bent! Ik ben blij dat er nu tien mensen meedoen! We beginnen even heel leuk: De uiitnodiging komt bij je op de mat naar binnen gevallen. Je wordt gevraagd om naar VOLDEMORT'S POOLPARTY te komen. WIe zegt daar nou geen nee op? Je hele leven wordt een feestje en het mooie is, je hoeft niet van dit feestje weg! Je kunt hier gewoon wonen! Iedereen krijgt zijn eigen kamer in Voldemor's oneindig grote villa. (alles is mogelijk bij Harry Potter) Dus pak je spullen maar en ga ervoor!]



    Rollen: (gesloten)
    Roanne Rhinnos door Muggle
    Petronella Frituur door BADTranslate
    Snowyzilla door Schurfie
    Freya Davis door CrumbCake
    Daisy Sadler door CrumbCake
    Faniera door Wiltshire
    Guinevere Morgana Camelot door Emrys
    Jason Hardt door HurtedHeart
    Naamloosje door Animagus
    Madieke door LovePringles
    (Als je nog even wilt weten wie iedereen ook alweer was, klik dan op deze url naar het rollenverdelingsforum! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=122321)

    Roanne Rhinnos
    Ik sprong op en neer van vreugde. Voldemort had MIJ uitgenodigd voor zijn superexclusieve feest! Ik moest en zou direct vertrekken. Ik pakte een stel extra hersenen (er loopt nu ergens een hersenloze dreuzel rond), mijn kleren, mijn knuffelbeer en vertrok direct. OP NAAR HET LOCH NESS!
    [Ik vond dat wel een leuke plek voor het feest, zo dicht bij Nessie.]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:41 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Jason Hardt
    Rustig pakte ik mijn Koffer. Voldermorth had mij uitgekozen voor zijn pool party.. Rustig veranderde ik in een draak en liet ik de koffers op naast mijn zadel hangen. Ik vloog via de kasteeltop de lucht in bedekt door wolken. Ik blies vuur de lucht in om zo iets te kunnen zien. Rustig zag ik dat ik er al bijna was. Ik lande in de Spreuktuinen veranderde rustig terug in mijn mensen vorm. Ik belde aan waar Bellatrix opendeed.
    'Mooi je bent er je bent de eerste.' Zei ze met haar afschuwelijke stem.
    'Dat inschiet voordeel van half mens half draak.' Zei ik grijnzend terwijl ik naar binnen liep.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    SnowyZilla
    Ik keek vaagjes naar de uitnodiging die ik net van een dodddoener had gekregen. Was ik nou uitgenodigt? Ik bedacht me geen seconde en pakte al mijn spullen, van kleding tot cupcakemix. Op naar het Loch Ness!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:54 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Roanne Rhinnos
    Waarom moest ik nou zo ver van Loch Ness af wonen? Ik had echt die curcus verschijnselen moeten doen. Nu zat ik tussen de dreuzels in wat ze de 'metro' noemden. Een of ander dreuzelkind zag mijn extra paar hersenen en vroeg of ik een 'arts' was, ofziets. Ik probeerde niet op te vallen en zei dat het klopte.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Freya Davis:
    Ik bekeek de uitnodiging aandachtig. Ben ik uitgenodigd voor Voldemorts pool party? Ik bekijk mijn kast en haal er een hoopje kleren uit, ik propte ze in mijn koffer, die natuurlijk weer niet dicht wou.
    Een luide knal deed me opschrikken.
    'Daisy! Ik schrik me rot!' klaagde ik.
    'Ben je er nu nog steeds niet aan gewend?' vroeg ze glimlachend.
    'Niet echt, maar nu je hier toch bent kan je net zo goed op mijn koffer gaan zitten,' vertelde ik haar.
    Ze sprong vrolijk op mijn bed, ik kreeg met veel moeite de rits dicht.
    'Waar ga je heen?' vroeg ze, ze leek nu pas te beseffen dat ik wegging, er was echt iets mis met dat kind, maar daarom was ze mijn beste vriendin.
    'Voldemorts Pool Party!' riep ik vrolijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    SnowyZilla
    Ik klopte vrolijk op de deur en Harry Potter deed open met een appel in zijn mond. Hij keek me geschrokken aan en het leek even dat hij smeekte dat ik hem hielp. Maar dat deed ik maar niet. Ik duwde hem aan de kant en liep de menigte in. Iedereen was aan het dansen en hier en daar zag ik jacuzzie's en mensen die Voldemort's teennagels lakten. Deze plek was gewoon geweldig.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:13 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Jason Hardt
    'Ga de rest maar halen sommige kunnen niet verschijnselen.' Zei Bellatrix geïrriteerd. Ik knikte en rende naar buiten waarna ik zonder moeite in mijn draadvormig veranderen. Rustig sporde ik een meisje op. Ik veranderde snel terug en kwam op de grond terecht. Ik rende de metro in en keek naar het meisje met rood haar. Ik trok haar mee waardoor mijn zwarte pols zichtbaar was en zagen haar tas een extra brein, een omzie dus. Ik liep een afgelegen steekje in en zag hoe de mist het zicht geen 10 meter liet komen. 'Ik kom je ophalen voor de Heer.' Zei ik met een emotieloze stem. Snel veranderde ik weer in mijn draakvorm.
    'Ga maar op mijn rug zitten.' Zei ik rustig terwijl ik met mijn staart naar mijn rug wees.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Roanne Rhinnos
    Ik schrok me helemaal de wild. Wat dacht die dude wel niet? Ik sloeg mijn Feniksvleugels uit.
    ''Ik heb mijn eigen vervoer wel.'' opperde ik ''Ik vertrouw niemand met mijn teddybeer.'' Met enorme kracht vloog ik de lucht in. Hij zou me vast wel achterna komen, maar Loch Ness was hier nog geen tien kilometer vliegen vandaan. Dat was geen afstand.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    SnowyZilla
    Ik keek om me heen. Alles was hier zo groot. Er waren zelfs opera shows van Voldie. En zelfs nagellak workshops van Voldemort! Ik transformeerde me in mijn konijn-vorm en hupte naar de nagellak workshop. Mijn nagels werden paars met rode stippen gelakt door de dooddoeners met roze boa's om. Toen de nagellak eenmaal droog was hupte ik verder door de grote menigte.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Roanne Rhinnos
    Ik moet echt wat aan mijn landing denken, want ik landde per ongeluk bij Perkamentus op schoot.
    ''FELIX, JE BENT TERUG!'' Ik was vergeten dat ik er nog uitzag als een feniks. Ik gilde, veranderde terug en rende weg. Eerst maar mijn spullen in mijn kamer dumpen, dan konden we FEESTEN!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    [Misschien kun je ook beter doen dat de namen van de personages klikbaar zijn in het beginbericht. Of anders moet je steeds het vorige topic opzoeken als je vergeten bent hoe personages eruitzagen]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:38 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    [Das dan jammer! Ik zet er wel een link neer naar het vorige forum!]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    [Okay dan!]

    SnowyZilla
    Ik danste de konijnendans tussen de menigte. Opeens hoorde ik allemaal gegil achter me. Ik schrok me dood. Net alsof er een moord was gepleegd, zo klonk het. Ik draaide me om en ik keek verbijsterd naar de persoon die dáár stond. Het was Ron Weasley. Hij was gewoon VIP. Ik hupte naar de rode loper om een handtekening te vragen maar ik werd tegengehouden door de dooddoeners met hippiebandjes om. Like, c'Mon.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Omg! Ik was eindelijk op VOLDEMORT'S POOLPARTY! Mijn leven was compleet!. Mijn maag rommelde. Tijd om wat hersenen te scoren! Ik liep naar de keuken toe. Lag Harry Potter daar nou gebraden op een schaal met een appel in zijn mond? Ginny zat zich helemaal vol te proppen.
    ''Het is echt een lekker ding!'' zei ze met volle mond ''Jammer ddat dit niet de echte Harry niet is.'' Ik negeerde haar en liet me los op zijn hersenen.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    SnowyZilla
    Ik liet de dooddoeners mijn gelakte nagels zien. Ze waren paars met rode stippen.
    'Kijk, awesome he?' zei ik trots. De dooddoeners keken elkaar een paar seconden aan en ze zeiden dat ik mee mocht gaan met Ron. Ik keek met een blij hoofd naar de menigte. Ron was nu van mij. Nou, voor even dan.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Roanne
    Voldemort ging zijn Operashow houden! Ik zorgde er natuurlijk voor dat ik op de eerste rij stond. Dat was niet zo slim, want Marcel zat in het orkest en bij de eerste noten liet hij zijn Tuba al op mijn hoofd vallen. Fijn, nu zat ik vast en ik kon niet bij mijn toverstok. Als een kip zonder kop waggelde ik over de dansvloer. (Dat dacht ik tenminste)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas