• Of is dit een hele lullige actie van mijn klasgenoten?
    We moesten vandaag uiterlijk om half 1 op school zijn om voor onze cijfers te tekenen, maar we hebben pas om 6 uur les.
    Nu zijn al mijn klasgenoten met zijn allen de stad in en hebben ze mij niet meegevraagd. Ik stond naast een jongen die ze wel meevroegen terwijl ze mij negeerden. Dit is niet de eerste keer en ik weet niet of ze niet doorhebben hoe lullig dit is of dat ik overdrijf. Ik zit nu in mijn eentje te wachten tot 6 uur.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg, how rude! Het is inderdaad echt lullig, zeg... Misschien er rustig iets van zeggen?


    16 - 09 - '17

    Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon lullig. Damn, kan je in de tussentijd naar huis? Of heb je in elk geval wel iets te doen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon lullig. Damn, kan je in de tussentijd naar huis? Of heb je in elk geval wel iets te doen?

    Ik kan niet naar huis omdat ik een uur reistijd ben, ik heb wel er huiswerk meegenomen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is echt lullig... Dat ligt aan hen, niet aan jou.

    Ah, zo. Als ze terug komen, zou ik gewoon een opmerking maken. Niet om ze aan te vallen, maar je mag best laten merken dat het niet netjes is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dat is inderdaad echt onbeleefd.. Laffe actie zeg..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Voortaan gewoon reageren: oh wat gezellig! Count me in!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wauw, dat vind ik echt lullig


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh wow, wat een naaistreek. Ik krijg hier echt mepneigingen van.



    Als we iets voor je kunnen doen, dan staan we klaar! mensen meppen zeg maar


    Tijd voor koffie.

    Oh bah, wat flauw. Ik haat dat soort dingen, want mensen snappen volgens mij niet goed hoe naar dat kan zijn (of anders zijn ze gewoon bewust erg gemeen bezig). Je hebt helemaal gelijk dat je dat vervelend vindt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wooo Wtf is dat voor actie. Het ligt sowieso niet aan jou. Ik weet niet precies de dynamiek in je klas (verschillende groepjes ja/nee), maar nodig jezelf gewoon passie agressief uit. Gewoon doen alsof je gek bent.


    Alleen maar tranen van geluk

    Bedankt voor alle lieve reacties!
    Ik heb nog wat hints gegeven, maar ik denk niet dag ze het doorhadden (ze hadden het erover hoe gaar ze zouden zijn geweest als ze de hele tijd op school hadden gezeten waarop ik zei : ja, ik heb 4,5 uur in mijn EENTJE huiswerk zitten maken.)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    M0NA schreef:
    Voortaan gewoon reageren: oh wat gezellig! Count me in!


    Ja nou dan zit je daar ook weer zo ongewenst bij, is het ook niet :(

    Heb dit ook al vaak meegemaakt, is echt niet leuk. In mijn geval was er ook niks aan te doen, als je er iets van zei wuifden ze het zowat weg.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."