• Ik heb het Engels lokaal ondergekotst! :Y)
    Ja het begon zo:
    Ik werd wakker. Ik had dus echt geen zin in school, maar ik voelde me goed. Ik zit op de fiets. Ik voel me een beetje bleh. Ik fiets vlakbij school: Moet ik bijna kotsten. Ik heb me fiets weggezet in de fietsenstalling.2 tellen later sta ik te kotsen in een afvalbak! Niemand had me gezien en liep gwn door. Ik echt helemaal misselijk, want ik wist dat ik niet "alles" eruit had gekosts. x| Ik zit in de eerste les Engels. Ik zie lijkbleek zeiden de kinderen in mijn klas en ik moest volgens hun naar huis. Ik zit aan het tafeltje en opeens roep ik:
    'Ik moet kotsen!'
    Ik ren het lokaal uit met een hand voor kots dat overloopt. De eerste de beste afvalbak sprak mij weer aan en ik ging weer over me nek. Toen moest ik wel naar huis. Toen kwam even later mijn aardrijkskunde leraar de gang op en vraagt ook nog dood leuk of alles goed gaat. x| Naja ik heb héél lang geslapen toen ik weer thuis was. En ik heb nog steeds hoofdpijn. >.<


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    omg, ik heb hetzelfde meegemaakt, maar dan onder Nederlands. Men meoder geloofde me niet dat ik ziek was, totdat ik haar belde en vertelde dat ik in de klas had gekotst, toen moest k maar naar huis gaan. Maar dat is nu 3 jaar trg, in de 2e klas was dat toen gebeurd.. Beterschap.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    MakeDamnSure schreef:
    omg, ik heb hetzelfde meegemaakt, maar dan onder Nederlands. Men meoder geloofde me niet dat ik ziek was, totdat ik haar belde en vertelde dat ik in de klas had gekotst, toen moest k maar naar huis gaan. Maar dat is nu 3 jaar trg, in de 2e klas was dat toen gebeurd.. Beterschap.

    Nadat ik gekotst had voelde ik me alweer een beetje beter.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    beter dan overgeven op een toetsenbord :x heb ik eens gedaan toen ik in mijn laatste jaar op het lager zat (A)


    You're a star in heaven.