• Ik kwam er net achter dat ik nog een pak zwarte haarverf heb. Nu twijfel ik of ik mijn haar zwart zal verven of niet. Wat vinden jullie?

    Zo zie ik er nu uit: (op deze foto is mijn haar donkerbruin, het is nu lichter)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=220853

    Edit: Ik heb me bedacht. Ik ga het rood verven. Woensdag ga ik naar de kapper, even vragen wat zij ervan vind (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 9:27 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Foxfaces schreef:
    Niet doen! Echt niet doen, want je haarkleur is juist prachtig zoals ie is!
    En zwart staat eigenlijk alleen maar leuk als je het écht kort doet en dat zou bij jou echt zonde zijn.
    Ik zou, als ik jou was, het gewoon niet doen.

    Maar als je mijn mening in de wind slaat, zou ik voor een spoeling gaan, want zwart is echt een heftige kleur en maakt je al heel snel kattig en boos.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rood misschien


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    Rood misschien

    Denk je dat dat leuk zal staan?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Doen.
    Het maakt je niet veel bleker. Ik had ook ongeveer zo'n haarkleur als jou, en heb het toen pikzwart gedaan. En het stond echt leuk. Nu heb ik al weer uitgroei, en ga ik het binnenkort weer helemaal zwart maken.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Maitreya schreef:
    Ik denk juist dat het heel leuk zal staan, en dat je blauwe ogen goed uitkomen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als je het echt wilt kun je ook altijd nog wat zwarte plukken doen, of alleen de onderkant zwart ofzo...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Louisaaa schreef:
    Ik denk dat het je heel bleek maakt.


    I´m nothing special.

    Ik heb me bedacht. Ik ga het rood verven. Woensdag ga ik naar de kapper, even vragen wat zij ervan vind (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg