• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:17 ]

    Heb je geen foto, want ik vind het moeilijk hier een beeld bij te vormen. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Heb je geen foto, want ik vind het moeilijk hier een beeld bij te vormen. ^^


    Snap ik, haha. Eigenlijk lijk ik vrij normaal voor andere mensen, alleen klopt het allemaal nét niet. Om het een beetje duidelijker te maken (hoop ik), ik heb meestal wel maat 36/38.

    Bijna al mijn broeken hebben achteraan elastiek, dankzij mijn moeder die goed is met de naaimachine. Ik ben het nu ook aan het leren.
    Ik wilde roepen 'Esprit!' , maar ook die broek heeft elastiek :') En de broeken zonder elastiek.. daarvan kan ik niet achterhalen waar ze vandaan komen.

    Angels schijnt een goed merk te zijn, daarvan heb ik er één van het kringloopcentrum, alleen weet ik niet waar ze die verkopen.

    Nee, het is me nog niet duidelijk. Haha. ''Het klopt allemaal net niet. Korte benen, dikkere benen en kont.'' Maar ik ben sowieso al slecht in dingen voor me zien vanuit een beschrijving. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ken het probleem, haha.
    Ik ben zelfs eens uit een broek in de Primark gescheurd doordat mijn kont te groot is. Hij zat overal perfect, maar ik kon hem niet meer uittrekken over mn kont (aan doen was ook al een probleem).
    Ik pas alleen die van Forever21 echt goed. En ofc mijn geliefde Boyfriend jeans. Ik wed dat het model van Boyfriend jeans en Momjeans beter passen als je een iets grotere kont hebt, al is het met korte benen iets onhandiger, hmm. Maar je moet die losse, onderbroek showende broeken natuurlijk ook maar net fijn vinden.

    Je kan bij enkelbroeken ook misschien de onderkant oprollen? Ik doe dat altijd met mijn te lange Highwaisted jeans en dat geeft het een soort Hipster/Retro/Vintage/iets tintje wat ik ook wel leuk vind.

    Naja. Iig, je bent niet de enige die strugglet/struggelt met broeken vinden. Ik vind ook maar nooit de perfecte, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lidl! Ze verkopen daar nu volgens mij broeken die precies goed zijn voor mij, ook voor mijn dikkere kont en smallere taille. En ze zijn voor mij niet te lang, wat niet vaak gebeurd, haha. Ze hebben ze echt in veel kleuren en een paar soorten ook nog, voor 8 euro.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Lidl! Ze verkopen daar nu volgens mij broeken die precies goed zijn voor mij, ook voor mijn dikkere kont en smallere taille. En ze zijn voor mij niet te lang, wat niet vaak gebeurd, haha. Ze hebben ze echt in veel kleuren en een paar soorten ook nog, voor 8 euro.


    Huh, is dat geen supermarkt?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bast schreef:
    (...)

    Huh, is dat geen supermarkt?


    Ja, maar ze verkopen er vaak ook kleding en ander spul.


    Your make-up is terrible

    Urgh. Broeken zijn de hek zelf. Mijn broeken zijn altijd te lang. Zelfs als ik een kindermaatje koop.
    Ik heb nu nog maar drie broeken. Het is een hel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb dus ook altijd een probleem met broeken. Alleen ik heb overal veel te lange benen voor. Ik heb ook een gigantische kont maar een smalle taille. Vooral veel stretchy broeken dus. Ik koop vaak bij C&A. Wat ik je kan aanraden is via de Wehkamp of andere online sites te zoeken op de kort collectie. Winkels als Miss Etam, maar ook de C&A hebben allemaal een speciale kort collectie. Ook vaak broeken met stretch.


    The truth is out there.

    Ik heb het tegenovergestelde probleem -mijn benen zijn te lang. Ik weet dat Bonprix (onlineshop) verschillende opties heeft wat lengte betreft bij sommige merken van broeken, en New Look heeft online ook een speciale selectie voor 'petite' (ik denk dat je daar makkelijk kortere broeken vindt?)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben ook een ramp met lange broeken kopen. Hij moet precies goed vallen en zeker niet te kort zijn (lange benen hiero) maar hij mag ook niet 'saai' zijn. Ik haal regelmatig broeken bij de H&M en de Jeans Centre omdat je daar broeken met een lengte/breedte maat kan kopen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Yep. Ik heb ook 'gekke' benen. Mijn kuiten zijn smal, mijn bovenbenen flink breed en mijn heupen best wel smal. Hierdoor heb ik een broek in maat 40 moeten kopen en moet ik een riem erbij dragen, omdat ie anders half afzakt.. UGH. Ik heb serieus maar 3 of 4 spijkerbroeken :c


    26 - 02 - '16

    ik heb juist hele lange benen waarvan de bovenbenen wat korter en dikker zijn en de onderbenen heel lang en dun!
    Ziet er een beetje gek uit, maar het valt wel mee. (A)


    #weeseenrebel

    Ik heb ook het probleem dat mijn poep een maatje groter is dan mijn buik, waardoor iedereen altijd een mooie inkijk heeft langs achter. Ik draag dus vooral jeggings, of andere broeken met een rek (': Aangezien de mode nog steeds niet door heeft dat de gemiddelde lengte van een vrouw rond 1m68 ligt en en niet rond 1m75, zijn alle broeken ook te groot voor mij, maar tegenwoordig is het mode om je broekspijpen op te rollen dus ja...
    Mijn salopet is echter heilig voor me ^^

    Ik weet niet goed waar ik mijn broeken koop, zodra ik een stretch zie, pas ik ze gewoon en dan zie ik wel (':


    Mhm?