• Tien jongens en meisjes gaan vier weken naar een vakantiehuis in Jersey. Ze kennen elkaar niet en weten slechts dat ze met negen anderen een vakantie van hun leven gaan beleven, tenminsten dat is wat ze hopen. Er ontstaat ruzie, liefde, maar vooral vriendschap.
    Based on Jersey Shore.


    Rollen.
    Eerste meisje.
    Zij en Harry hebben zo goed als meteen een klik. Ze doen veel met elkaar en iedereen gaat er acuut vanuit dat zij wat zullen krijgen, maar niets is wat het lijkt als ze toch haar oog laat vallen op Zayn.
    Based on Sammi Sweetheart. (:

    Tweede meisje.
    Ze is het lieverdje in huis wie zorgt dat altijd alles goed verloopt en is ook degene die niet het allermeeste drinkt, zodat ze er voor kan zorgen dat iedereen veilig thuis komt. Ze is wel ontzettend jongensgek en wordt beste vrienden met Louis.
    Based on nobody. (:

    Derde meisje.
    Ze is een echt feestbeest, maar weet niet zo goed wanneer ze moet stoppen en start veel onnodig drama in het huis. Ze kan meisje één en Zayn samen totaal niet uitstaan, omdat ze zich ontzettend aangetrokken voelde tot Zayn.
    Based on Snooki & Nobody. (:

    Vierde meisje.
    Ze is beste vriendin met meisje vijf, wie gespeeld wordt door mij, en die twee doen alles samen. Ze neemt veel jongens mee naar huis en is ontzettend goed bevriend met Louis en Niall.
    Based on nobody. (:


    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam: Het liefste wel eentje invullen.
    Leeftijd en geboortedatum: Niet iedereen 17 please, ook van 18 of 19.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, graag iemand die in een bekende serie heeft meegespeeld. Dan kan ik een trailer maken. Naya Rivera is bezet.
    Karakter:
    Woonplaats: Uit Amerika, Engeland ofzo. (:
    Extra:
    Mag ik je waarschuwen?

    Thanks. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje 3
    Voornaam: Alexis Roselynn
    Achternaam: Raintwist
    Bijnaam: Shortii.
    Leeftijd en geboortedatum: 15 December 1993. Ze is dus 18.
    Karakter: Ze is erg aardig, nouja tegen vrienden dan. Maar je moet echt niet aan haar vrienden komen. Want dan is ze een echte bitch. Dat is ze al bijna altijd, dus dan nog erger. Ze komt uit een heel net en rustig gezin, waar zij dus helemaal niet bij paste. Ze kan heel erg druk zijn en enthousiast. .
    Woonplaats: Uit Amerika, Engeland ofzo. Barcelona
    Extra: Ze rookt
    Mag ik je waarschuwen? tuurlijk


    Beyoncé Knowles

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:34 ]


    El Diablo.

    Rol: Meisje vier! [Bij Extra wordt nog wat vermeldt over haar rol] Ze past ook wel bij meisje twee, maar vier vindt ik leuker! (:
    Voornaam: Maddison Axelle Sophia.
    Achternaam: Caverly.
    Bijnaam: Ze is niet zo'n apart geval en heeft dus geen aparte bijnaam. Iedereen noemt haar gewoon Mads, omdat het stoer en leuk klinkt. Soms noemen ze haar voor de grap 'Redhead'.
    Leeftijd en geboortedatum: Maddison is pas 18 geworden en heeft een megafeest thuis gegeven voordat ze op deze 'secret' vakantie ging. || Geboren op 4 maart 1993.
    Uiterlijk:




    Ariana Grande
    Maddison is een meisje met felrode haren, donkerbruine ogen en een moordend lijf. Vroeger is ze veel gepest om haar uiterlijk en is nu vrij onzeker, hoewel ze dit niemand laat merken. Haar felrode haren vallen met zo'n vijf centimeter over haar schouders heen en vallen de ene keer krullend en de andere keer stijl. Velen jongens vallen niet op haar haar, niet op haar lichaam, maar op haar mysterieuze donkerbruine ogen. Je kunt erin verdrinken en minutenlang blijf je haar dan ook aanstaren als een of andere gek. Ze accentueert haar ogen vaak met eyeliner en een likje mascara, hoewel ze eigenlijk helemaal niet zo van de make-up is. Ze is meer een natural beauty en gebruikt alleen oogmake-up en lipgloss, omdat ze van zichzelf een vrij zuivere huid heeft. Haar puistjesperiode is al voorbij, die heeft ze op haar 14e gehad en weet nu hoe ze ze moet verbergen, dus je zult ze ook nooit zien. Maddison heeft vreselijk lange, slanke benen en brede heupen. Ze heeft veel vrouwelijke vormen die jongens wel aanstaan. Mads kledingstijl is vrij casual. Een leuke skinny met een oversized shirt is voor haar al genoeg, maar als ze uitgaat draagt ze vaak een leuk jurkje of een short. Kledingstijl.
    Karakter: Maddison is een meisje dat vroeger erg onzeker was en vrij weinig aandacht van jongens en andere meisjes kreeg. Ze viel vaak een beetje buiten de groep, maar ze wilde veranderen toen ze naar de bovenbouw ging. Ze past zich aan aan de populaire en heeft nu een grote klomp zelfvertrouwen, maar kan nog steeds heel makkelijk gebroken worden. Één beledigende opmerking, en je hebt haar schild al doorbroken. Als je haar eenmaal pijn hebt gedaan, is ze niet zo'n meisje dat je 1-2-3 vergeeft. Je moet écht haar vertrouwen terugwinnen en de mensen die haar kennen weten dat ook. Dit gebeurt bij haar ook vaak, want ze vindt mensen te snel aardig en vertelt ze veel te snel vanalles over haarzelf. Dingen waar ze soms spijt van heeft. Ze is wel een heel vrolijk en spontaan meisje dat je meteen opvalt. Bij vreemden in de buurt is de heel open en gezellig, maar bij vrienden is ze toch meer zichzelf en laat ze haar 'echte' en verlegen kant zien. Ze bloost ook heel snel, een jongen gooit een complimentje en haar wangen kleuren al meteen rood. Maddison's hobby's zijn tekenen en dansen. Ze danst al vanaf haar vierde en doet nu streetdance op hoog niveau. Ze heeft met haar crew nog nooit een prijs gewonnen en het is dan ook haar droom hogerop te komen.
    Woonplaats: Maddison komt uit Dublin, Ierland.
    Extra: Ze woont in Dublin, samen met haar moeder Élena, vader Joe en zus Hayleigh. Haar moeder was vroeger een enorm bekend model en heeft het er ook bij Maddison en haar zus ingegoten dat ze erg fotogeniek zijn. Élena heeft nu een baan bij Voque, ze schrijft elke week een column over haar leven naast het model zijn. Haar moeder heeft haar vader, Joe, ontmoet in een café'tje waar haar vaders band optrad. Ze heeft geen goede band met haar vader. Maddison heeft ook een énorme hekel aan haar zus Hayleigh, die al vanaf het begin het lievelingetje van haar ouders is. Op school haalt ze hogere cijfers, ze is populairder en véél knapper. Hoewel Maddison meer aandacht van jongens krijgt, is ze toch jaloers op het uiterlijk van haar zus.
    Maddison heeft al een tijdje een idee om fotografie te gaan studeren in Londen. Ze zoekt daar een appartementje en wil daar graag gaan wonen, lekker op haarzelf en een hele nieuwe start.
    Maddison neemt altijd veel vreemde jongens naar huis, die haar wel zien zitten. Eigenlijk doet ze dit alleen zodat ze een beter gevoel over zichzelf krijgt, niet omdat ze ziet zitten. Ze heeft een oogje op één van de jongens uit het huis [you can choose which one], maar ze weet dat ze nooit hun perfecte match zal zijn. Hoewel dat misschien helemaal niet zo is...
    Mag ik je waarschuwen? Zeker weten!

    Vind je 'm goed?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:03 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Meisje één graag (:
    Voornaam: Jayme Audrina
    Achternaam: Pond
    Bijnaam: Ze wordt altijd gewoon Jayme genoemd, maar als bijnaam heeft ze Jamie of Jaymes.
    Leeftijd en geboortedatum: Jayme is 17 jaar oud, ze is jarig op 21 maart.
    Uiterlijk:

    Dianna Agron
    Karakter: Jayme is niet zo snel kwaad en leeft van dag tot dag. Ze houdt veel van feestjes, maar ze wordt niet zo snel dronken omdat ze niet zo houdt van al dat gekke gedoe. Hiermee bedoelt ze niet dat ze nooit dronken wordt, ze is gewoon een meisje dat vindt dat teveel mensen heel overdreven gaan doen als ze ook maar een beetje aangeschoten zijn. Ze is slim, maar niet de slimste, ze is knap, maar ook niet de knapste. Bescheiden is ze niet, ambitieus kan je haar ook niet noemen. Wel heeft Jayme een sterke wil, ze weet wat ze leuk vindt en wat niet. Jayme laat niet gemakkelijk over zich heen lopen, ze barst van de zelfvertrouwen en laat dat merken ook.
    Ze houdt van romantiek en eten, ze voetbalt al jaren en is best wel sportief, behalve als ze moet opruimen of meewerken in het huishouden. Ze is enthousiast en creatief, maar ze houdt niet van overdrijven of liegen, al moet ze toegeven dat ze heus weleens een leugentje om eigen bestwil vertelt. Jayme is niet ijdel, maar wel hebberig.
    Woonplaats: Ze woont in de kleine plaats Pembury in het graafschap Kent, in het zuidoosten van Engeland.
    Extra: Jayme heeft dyslexie.
    Mag ik je waarschuwen? Jaaa (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:46 ]


    Not all those who wander are lost.

    Rol: Het derde meisje
    Voornaam: Lauren
    Achternaam: Naberforth
    Bijnaam: Adele, zo noemen haar vriendinnen haar omdat als ze zingt, haar stem precies op die van Adele lijkt.
    Leeftijd en geboortedatum: 18 | 23 Mei 1993
    Uiterlijk:


    - Riquelle uit Holland Next Top Model
    Karakter: Lauren is een eigenwijs feestbeest. Elke vrijdag en zaterdag avond gaat ze uit, wat haar pappie altijd betaald. Haar ouders zijn echte workaholics die al naar het werk zijn wanneer Lauren wakker wordt en nog niet thuis zijn wanneer Lauren naar bed gaat.
    Op school is ze het typisch populaire meisje, maar ze is geen bitch.
    Ze kan zich makkelijk aanpassen aan andere mensen, maar doet wel haar eigen ding. Als zij iets voorstelt moet dat gebeuren en niks anders.
    Zo behandelen haar ouders haar ook, ze krijgt alles wat haar hartje begeert. Ze is dan ook erg verwend, maar gaat er niet bitcherig mee om.
    Woonplaats: Ze is geboren en getogen in Cambridge
    Extra: Ze heeft haar eigen kleding en schoenen lijn die goed lopen. Zelf doet ze een mode-opleiding.
    Mag ik je waarschuwen? Tuurlijk! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga vanavond een rol voor meisje twee invullen!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:40 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Meisje 1
    Voornaam: Demetria
    Achternaam: Polkins
    Bijnaam: Demi
    Leeftijd en geboortedatum: 16/12/1992, ze is dus net 19
    Uiterlijk: Sophia Bush
    Demi heeft lange, bruine haren. Ze verzorgt haar haar heel erg goed en doet er leuke dingen me. Haar zit altijd leuk en het lijkt altijd goed te vallen, maar ze staat dan ook uren voor de spiegel. Demi heeft van haarzelf groene ogen en een zuivere huid, die heel egaal is. Maar haar huid is vrij bleek en ze gebruikt dan af en toe ook wel eens foundation. Verder gebruikt ze meestal nog wat lipgloss en mascara, maar bij speciale gelegenheden draagt ze veel meer make-up. Haar kledingstijl is vrij hip, of hedendaags, vooral veel kleedjes en korte rokjes. Wel is ze niet altijd blij met haar uiterlijk.
    Karakter: Ze heeft een fijn karakter, maar soms wordt ze wel geteisterd door haar onzekerheid. Ze heeft het moeilijk met mensen die liegen en kan helemaal niet over weg met aandacht zoekers. Ze is dan ook heel lief en heeft een geweldig goed gevoel voor humor, vandaar dat ze het goed kan vinden met Harry. Ze vindt zich zelf nog al naar de dikke kant, terwijl ze echt heel mager is. Die onzekerheid teistert haar vaak, waardoor ze soms humeurig kan zijn. Ze heeft last van een ochtend humeur en heef een hekel aan populaire trutjes die bang zijn, om hun nagels te breken.
    Woonplaats: Ze komt uit België, maar ze is verhuist naar Yorkshire in Engeland.
    Extra: Zij en haar broer kunnen het goed met elkaar vinden. Haar vader is een druke zaken man en haar moeder heeft nooit echt aandacht aan hen besteed, daarom is ze ook zo onzeker over alles. Haar droom is om een zangeres te worden, maar ze is hier te onzeker voor.
    Mag ik je waarschuwen? NATUURLIJK JE MOET!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:24 ]

    Rol: Meisje drie.
    Voornaam: Zaria Isabella
    Achternaam:Dèlore
    Bijnaam: Isa
    Leeftijd en geboortedatum: Isa is 18, geboren op 29 september 1993.
    Uiterlijk:



    Selena Gomez.
    Karakter: Isa is een eche dramaqueen en is het gewend om te krijgen wat ze wil. Ze is erg nieuwsgierig, spontaan, en zelfverzekerd en heeft een sterke mening waarvan ze niet bang is die te uiten. Isa is niet bang om zichzelf voor schut te zetten, en doet waar ze zelf zin in heeft. Ze leeft in het nu, en maakt zich dan ook nooit zorgen om de toekomst. Ze kan makkelijk nee zeggen, en als ze je niet mag dan zul je het weten ook. Ze is erg eerlijk , soms tè eerlijk. Ze heeft er bijvoorbeeld geen problemen mee om je te laten weten als je haar slecht zit, en doet ook geen moeite om dit op een vriendelijke manier te zeggen. Ze is erg direct.
    Woonplaats: Isa is geboren in Albuquerque, New Mexico (VS) maar later verhuist naar Londen.
    Extra: Ze rookt.
    Mag ik je waarschuwen? Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:47 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Thankjoe. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    vocalizer schreef:
    Rol: Meisje drie.
    Voornaam: Zaria Isabella
    Achternaam:Dèlore
    Bijnaam: Isa
    Leeftijd en geboortedatum: Isa is 18, geboren op 29 september 1993.
    Uiterlijk:



    Dianna Agron.
    Karakter: Isa is een eche dramaqueen en is het gewend om te krijgen wat ze wil. Ze is erg nieuwsgierig, spontaan, en zelfverzekerd en heeft een sterke mening waarvan ze niet bang is die te uiten. Isa is niet bang om zichzelf voor schut te zetten, en doet waar ze zelf zin in heeft. Ze leeft in het nu, en maakt zich dan ook nooit zorgen om de toekomst. Ze kan makkelijk nee zeggen, en als ze je niet mag dan zul je het weten ook. Ze is erg eerlijk , soms tè eerlijk. Ze heeft er bijvoorbeeld geen problemen mee om je te laten weten als je haar slecht zit, en doet ook geen moeite om dit op een vriendelijke manier te zeggen. Ze is erg direct.
    Woonplaats: Isa is geboren in Albuquerque, New Mexico (VS) maar later verhuist naar Londen.
    Extra: Ze rookt.
    Mag ik je waarschuwen? Yes, please (:


    Ik wou even zeggen dat ik Dianna Agron ook al had gebruikt voor een rol die ik hier eerder had ingevuld (:


    Not all those who wander are lost.

    Banshee schreef:
    Thankjoe. (:


    Wanneer ga je de rollen kiezen? Want ik wil dat dit verhaal begint. :X Dit lijkt me echt grappig met 1D erbij.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    PHENOMENIALL schreef:
    (...)

    Ik wou even zeggen dat ik Dianna Agron ook al had gebruikt voor een rol die ik hier eerder had ingevuld (:


    o. ja oke. Dan zoek ik wel even een andere foto (cat)
    sorry [a]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Wanneer ga je de rollen kiezen? Want ik wil dat dit verhaal begint. :X Dit lijkt me echt grappig met 1D erbij.


    Hihi als ik sowieso alle rollen heb, want ik heb nog niemand voor het 2e meisje. Maar misschien vanavond al. Ik moet sowieso iedereen hebben, want ik heb een bepaalde cover in gedachte. Dan ga ik een trailer maken en dan begint ie waarschijnelijk. Hihi. Lots of work, my dear. Hihi just kidding.

    - btw leuk dat je zo enthousiast bent, me gusta. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    vocalizer schreef:
    (...)

    o. ja oke. Dan zoek ik wel even een andere foto (cat)
    sorry [a]


    Geeft niet hoor (: ik dacht ik zeg het maar even in geval dat (:


    Not all those who wander are lost.

    Banshee schreef:
    (...)

    Hihi als ik sowieso alle rollen heb, want ik heb nog niemand voor het 2e meisje. Maar misschien vanavond al. Ik moet sowieso iedereen hebben, want ik heb een bepaalde cover in gedachte. Dan ga ik een trailer maken en dan begint ie waarschijnelijk. Hihi. Lots of work, my dear. Hihi just kidding.

    - btw leuk dat je zo enthousiast bent, me gusta. :9~


    Mag ik nog voor het tweede meisje zoeken? (:


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    (...)

    Mag ik nog voor het tweede meisje zoeken? (:


    Tuurlijk. Graag zelfs. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking