• Tien jongens en meisjes gaan vier weken naar een vakantiehuis in Jersey. Ze kennen elkaar niet en weten slechts dat ze met negen anderen een vakantie van hun leven gaan beleven, tenminsten dat is wat ze hopen. Er ontstaat ruzie, liefde, maar vooral vriendschap.
    Based on Jersey Shore.


    Rollen.
    Eerste meisje.
    Zij en Harry hebben zo goed als meteen een klik. Ze doen veel met elkaar en iedereen gaat er acuut vanuit dat zij wat zullen krijgen, maar niets is wat het lijkt als ze toch haar oog laat vallen op Zayn.
    Based on Sammi Sweetheart. (:

    Tweede meisje.
    Ze is het lieverdje in huis wie zorgt dat altijd alles goed verloopt en is ook degene die niet het allermeeste drinkt, zodat ze er voor kan zorgen dat iedereen veilig thuis komt. Ze is wel ontzettend jongensgek en wordt beste vrienden met Louis.
    Based on nobody. (:

    Derde meisje.
    Ze is een echt feestbeest, maar weet niet zo goed wanneer ze moet stoppen en start veel onnodig drama in het huis. Ze kan meisje één en Zayn samen totaal niet uitstaan, omdat ze zich ontzettend aangetrokken voelde tot Zayn.
    Based on Snooki & Nobody. (:

    Vierde meisje.
    Ze is beste vriendin met meisje vijf, wie gespeeld wordt door mij, en die twee doen alles samen. Ze neemt veel jongens mee naar huis en is ontzettend goed bevriend met Louis en Niall.
    Based on nobody. (:


    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam: Het liefste wel eentje invullen.
    Leeftijd en geboortedatum: Niet iedereen 17 please, ook van 18 of 19.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, graag iemand die in een bekende serie heeft meegespeeld. Dan kan ik een trailer maken. Naya Rivera is bezet.
    Karakter:
    Woonplaats: Uit Amerika, Engeland ofzo. (:
    Extra:
    Mag ik je waarschuwen?

    Thanks. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PHENOMENIALL schreef:
    (...)

    Geeft niet hoor (: ik dacht ik zeg het maar even in geval dat (:

    Ik had het inderdaad niet gezien,
    Maaar aangepast :Y)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Banshee schreef:
    (...)

    Hihi als ik sowieso alle rollen heb, want ik heb nog niemand voor het 2e meisje. Maar misschien vanavond al. Ik moet sowieso iedereen hebben, want ik heb een bepaalde cover in gedachte. Dan ga ik een trailer maken en dan begint ie waarschijnelijk. Hihi. Lots of work, my dear. Hihi just kidding.

    - btw leuk dat je zo enthousiast bent, me gusta. :9~


    Het is een origineel idee en ik wil wel eens weten wat Lou en Hazza gaan doen als ze dronken zijn... (nerd) En als je geen één rol per persoon doet, wil ik ook nog wel een meisje twee invullen. (: Maar ik wil liever meisje vier, haha. (:. Beter gaat iemand snel meisje twee invullen, hup mensjes hup. Dit meisje hier moet gaan schrijven want ik wil weeeeeten wat ze gaan doen en hoe het verhaal gaat! :Y)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:50 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Het is een origineel idee en ik wil wel eens weten wat Lou en Hazza gaan doen als ze dronken zijn... (nerd) En als je geen één rol per persoon doet, wil ik ook nog wel een meisje twee invullen. (: Maar ik wil liever meisje vier, haha. (:. Beter gaat iemand snel meisje twee invullen, hup mensjes hup. Dit meisje hier moet gaan schrijven want ik wil weeeeeten wat ze gaan doen en hoe het verhaal gaat! :Y)


    Je mag meisje twee ook gerust invullen. Ik zal er rekening meehouden dat je het liefste meisje vier wil. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    Je mag meisje twee ook gerust invullen. Ik zal er rekening meehouden dat je het liefste meisje vier wil. (:


    Okay, thanks! Ik zou het proberen, maar weet niet ofie goed wordt. Mijn rollen zijn nooit zo super, hihi.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Shit, meisje nummer 3 is al ingevuld. Mehh, ik wou zo graag met Zayn. D: Wil je me dan in elk geval waarschuwen als je begint?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Shit, meisje nummer 3 is al ingevuld. Mehh, ik wou zo graag met Zayn. D: Wil je me dan in elk geval waarschuwen als je begint?


    Het is niet eerste, maar de beste. Je mag altijd nog invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje twee.
    Voornaam: Demi Jaite Faylin.
    Achternaam: Hope.
    Bijnaam: Louis heeft voor haar de bijnaam DeeDee bedacht. [Je spreekt het gewoon uit als Didi, maar anders geschreven!]
    Leeftijd en geboortedatum: Demi is al volwassen, ze is namelijk 19. || Geboren op 17 augustus 1991.
    Uiterlijk:


    Demi Lovato.

    Demi is een meisje dat het liefst de hele dag in haar pyjama zit en niet zoveel aan haar uiterlijk doet, hoewel ze het toch leuk vindt om er mooi uit te zien. Ze heeft haar haar pas geverfd. Het loopt van donkerbruin naar honingblond en er zit vaak slag in. Ze heeft van zichzelf groene ogen, maar die vindt ze niet mooi, dus ze draagt bruine lenzen. Ze is vrij stevig en weegt 70 kilo, maar nog steeds heeft ze een lichaam om trots op te zijn. Ze houdt van meerdere laagjes kleding, zoals vestjes met shirtjes of meerdere shirtjes over elkaar heen. Ze gebruikt veel accessoires zoals hoedjes, kettingen en armbanden.
    Karakter: Demi is heel zorgzaam voor haar vrienden, hoe lang ze ook vrienden van haar zijn. Ookal kent ze iemand pas twee dagen, als ze een klik met diegene heeft zal ze die beschermen alsof het een parel is. Ze is soms iets té klef wat mensen irriteert, maar dat maakt haar niet zoveel uit. Wat ze wel vervelend vindt is dat ze een hele grote mond heeft en ze heeft altijd wel een tegenwoord klaar, maar het komt er soms wat boos uit. Ze meent het meestal niet zo.
    Woonplaats: Ze komt uit Washington, America.
    Extra: Ze is vroeger gepest en heeft een 'muur' om haar heen gebouwd die je moet doorbreken, wil je een echte vriend worden.
    Mag ik je waarschuwen? Jup!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:08 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Meisje twee (:
    Voornaam: Elyzabeth
    Achternaam: McClain
    Bijnaam: Elyzabeth's roepnaam is Elyza, maar haar bijnaam is Beth.
    Leeftijd en geboortedatum: Beth is 19 jaar oud en verjaart op 26 oktober.
    Uiterlijk:

    Analeigh Tipton, ze zat in het 11de seizoen van America's Next Top Model en had een gastoptreden in de Big Bang Theory (:
    Karakter: Elyza is wel een beetje nerdy, ze wil altijd op tijd komen, wil altijd goede cijfers halen, studeert vaak en gaat niet zo vaak uit. Desondanks heeft ze veel goede vrienden en heeft ze met hen de grootste lol. Elyza is meer het type dat thuis op de bank zit en ze kan tegenover vreemden heel verlegen is, ze is gewoon geen spontaan meisje. Elyza is dus wel heel slim en in ongemakkelijke stiltes komt ze altijd wel met een of ander raar weetje aanzetten, die soms stom en soms grappig zijn. Elyza lijkt soms dus wel een beetje raar, maar als je haar eenmaal leert kennen, merk je dat ze goede humor heeft, ze altijd gekke ideeën heeft, en dat ze altijd positief blijft. Elyza is wel heel lief en aardig, en je kan altijd bij haar terecht met je problemen omdat ze ook oprecht om je geeft. Elyza houdt stiekem wel veel van jongens, en gaat ook graag met ze om.
    Woonplaats: Elyza komt oorspronkelijk uit Londen, maar haar ouders Jenna en William hadden genoeg van de drukke stad, dus verhuisden ze naar Thorne, een plaats dichtbij de stad Doncaster.
    Extra: Elyza is enigskind dus houdt ze wel een beetje van gezelschap.
    Mag ik je waarschuwen? Jaaa (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga zo meisje 1 maken, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Ik ga zo meisje 1 maken, (:
    w

    I love you, girl. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)w

    I love you, girl. _O_


    Hihi, je hebt alle rollen. Als die andere twee hebben ingevuld, ga je dan kiezen? Ich bin sehr curious. Dat is Genglish. Jaja, German English. (: Speciaal voor jou omdat ik echt nieuwsgierig ben naar dit verhaal! En naar de cover, en naar de trailer en naar alles dan ook. Echt serieus, ik wil stiekem dat je nu al begint. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Hihi, je hebt alle rollen. Als die andere twee hebben ingevuld, ga je dan kiezen? Ich bin sehr curious. Dat is Genglish. Jaja, German English. (: Speciaal voor jou omdat ik echt nieuwsgierig ben naar dit verhaal! En naar de cover, en naar de trailer en naar alles dan ook. Echt serieus, ik wil stiekem dat je nu al begint. :Y)


    Hihi ik ben al plaatjes aan het zoeken voor een cover, maar ik wil een foto van iedereen erop hihi. Als ik dan iedereen heb, kan ik een trailer gaan maken en ik heb vanavond de hele avond. Dus mss dat ie dan al online komt te staan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    Hihi ik ben al plaatjes aan het zoeken voor een cover, maar ik wil een foto van iedereen erop hihi. Als ik dan iedereen heb, kan ik een trailer gaan maken en ik heb vanavond de hele avond. Dus mss dat ie dan al online komt te staan. (:


    Whoew! Jippie, lalala. Now you made my day. (: Sorry dat ik je hele topic onderspam met onzin!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Hihi, je hebt alle rollen. Als die andere twee hebben ingevuld, ga je dan kiezen? Ich bin sehr curious. Dat is Genglish. Jaja, German English. (: Speciaal voor jou omdat ik echt nieuwsgierig ben naar dit verhaal! En naar de cover, en naar de trailer en naar alles dan ook. Echt serieus, ik wil stiekem dat je nu al begint. :Y)
    haha je bent niet de enige :)

    vezz schreef:
    (...)haha je bent niet de enige :)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.