• Your make-up is terrible

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik kom mijn bed uit, pak willekeurige kleding uit de kast, haal half een borstel door mijn haar, want als ik meer doe dan ontploft het. Doe meestal of niks of alleen mascara op en dan ga ik eten, om vervolgens mijn tanden te poetsen en kalm naar de trein te lopen. Meestal heb ik daar nog 10/20 minuten extra tijd tussen. Mijn ochtendritueel bij elkaar genomen duurt 10/20 minuten meestal en er zijn genoeg dagen -2/3 ofzo- waarin ik dus inderdaad niks aan mijn haar of make-up doe en het past eerder bij het aankleden dan bij iets anders.


    Plus! Je blijft altijd nog een uur liggen nadat je wekker gaat! Zoals die jongen doet! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Plus! Je blijft altijd nog een uur liggen nadat je wekker gaat! Zoals die jongen doet! :Y)


    Yes. Yes I do :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik word wakker, draai me om. Word weer wakker en ga nog eens onder de dekens liggen. Als ik de laatste keer de sluimer heb gehad, sta ik op, was ik me en kleed ik me aan. Eventjes mijn haren borstelen, wat make-up op en dan ontbijten. Schoenen aan, tas inpakken en hup naar school! I don't see the problem. Ik vind mezelf ook niet mooi, maar er is altijd nog Fred, die me vrolijk begroet met "Helleu, beautiful!".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ahahaha de jongenskant past beter bij mij denk ik.
    Sorry hoor miaar mij zie je niet om 6 uur ofzo opstaan om mijn make-up, haar etc. te doen.(A)

    ok ik hoor bij die jongens kant XD altijd al geweest XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clopin schreef:
    Die linkerhelft is echt story of my life.


    Alleen sta ik 7.15 op en moet ik 8.15 weg x)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Clopin schreef:
    Die linkerhelft is echt story of my life.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I'm probably secretly a boy.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Yoda schreef:
    (...)

    Yes. Yes I do :Y)


    You're a dude D:

    We must now vehemently discuss who is most well-endowned :Y)

    Ik heb trouwens wel 5 minuten meer nodig dan die jongen daar want ik douche altijd s'ochtends, verder klopt t wel :D Alleen gaat iedereen s'ochtends douchen dus moet ik gewoon tien minuten eerder opstaan :C


    quidquid excusatio prandium pro

    LaJoie schreef:
    Fact hahaha.


    26 - 02 - '16

    Dan ben ik een jongen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sam before school:
    7.15: Opens one eye.
    7.20: Opens that eye once again.
    7.30: OMFG HOLY FUCK I need to get my train at 8.13.
    7.45: Done.
    8.13: Made it just in time. Like a boss.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 11:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, ik sta wel vroeg op, maar dan meer omdat ik niet mijn bed uitkom. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hahaha
    maar ik hoor toch mezelf bij de boys moet rekenen haha

    ik kan nooit mijn bed uit komen, sleurt mijn moeder me om half 8 nog uit bed.
    En dan moet ik binnen een half uur ontbijten, kleren aandoen, haar/make-up doen.
    En dan om 8 uur snel op de fiets xD


    -