• Ik heb het zo verpest met school. Ik zat vorig jaar op 2 VMBO-K, maar omdat ik zo goed mijn best deed mocht ik naar 3 VMBO-T, dus ik was helemaal blij. Nu ik eenmaal op 3 VMBO-T zit, gaat het super slecht. En na de kerstvakantie moet ik dus terug naar 3 VMBO-K. Helaas.
    Daardoor ben ik echt al een tijdje heel erg chagrijnig, eigenlijk kan bijna niks me meer blij maken. Gewoon omdat ik niet terug wil. Want ik moet dan ook naar een hele andere locatie, dus de vrienden die ik dit jaar heb gemaakt zie ik dan gewoon bijna niet meer. Maar er is een voordeel aan, als ik terug ga heb ik kans om bij mijn beste vriendin in de klas te komen. Maar toch.. het liefst blijf ik hier.
    Ik moet het dus rond woensdag aan mijn vriendinnen gaan vertellen, maar ik durf niet. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat ze medelijden met me gaan krijgen, want dan moet ik alleen maar huilen.
    Ik voel me gewoon zo verschrikkelijk, iedere keer als ik in een klas kom dan denk ik; ‘Ja, Lieke, je hebt het goed verpest.’ Of; ‘Ik zie dit nooit meer.’
    Opzich wist ik wel dat het niet ging lukken, want ik haalde alleen maar onvoldoendes, maar ik bleef toch positief. Maar nu kom ik weer helemaal terug in al die negatieve dingen, waar ik eerst ook in zat.
    Ik heb gewoon geen zin in de vakantie! Want dan zie ik het daar nooit meer…
    Ik voel me gewoon zo rot.

    Dit moest ik gewoon even kwijt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Echt niet rot bedoeld, maar je hebt ook wel goed verpest.. Je krijgt haast nooit zo een kans (bij ons dan), en dan doe je geen moeite.. (lijkt zo althans). Maarja, succes met vertellen aan je vriendinnen en ik weet zeker dat het wel goed komt (:

    Ik leef met je mee. Ik doe Latijn en ik sta gemiddeld een 6.9. Het examen is best wel goed gegaan, maar waarschijnlijk ga/moet ik ook gaan overstappen. Net nu ik in een toch wel leuke klas zit.

    Awh, maar je vriendinnen begrijpen het vast wel. En misschien is het voor jou maar beter zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zet het uit je hoofd het is bijna vakantie, je gaat toch wel naar VMBO-K of je er nou veel aan denkt of niet. Ga gezellig iets leuks doen met je vriendinnen. En als je het niet zo wilt vertellen stuur dan een mailtje of zo iets.
    Good luck
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ihearthazza schreef:
    Ik leef met je mee. Ik doe Latijn en ik sta gemiddeld een 6.9. Het examen is best wel goed gegaan, maar waarschijnlijk ga/moet ik ook gaan overstappen. Net nu ik in een toch wel leuke klas zit.

    Met een 6,9? ;O
    Dat is toch echt vet goed? D:

    OT; Jammer, maar helaas! Gewoon je best doen op VMBO-K dan maar!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hooligan schreef:
    Echt niet rot bedoeld, maar je hebt ook wel goed verpest.. Je krijgt haast nooit zo een kans (bij ons dan), en dan doe je geen moeite.. (lijkt zo althans). Maarja, succes met vertellen aan je vriendinnen en ik weet zeker dat het wel goed komt (:


    Kijk, ik deed altijd wel moeite. Maar nu niet meer, gewoon omdat ik toch weet dat ik terug ga.
    En ja, dat is een slechte instelling.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Met een 6,9? ;O
    Dat is toch echt vet goed? D:

    OT; Jammer, maar helaas! Gewoon je best doen op VMBO-K dan maar!


    Zo denken de leerkrachten bij ons op school er anders over. Bleh, I hate them.

    ik sta 5 minpunten dus voor mij ziet het er ook best slecht uit:(


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dat ken ik. (Van wetenschappenrichting naar talenrichting gegaan.)
    Mja, vertel het aan je vriendinnen, dan kunnen zij je steunen. En uit het oog is niet speciaal uit het hart hoor (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Clitch schreef:
    (...)

    Kijk, ik deed altijd wel moeite. Maar nu niet meer, gewoon omdat ik toch weet dat ik terug ga.
    En ja, dat is een slechte instelling.

    Je was te 'slim' voor VMBOK, ging naar VMBOT, deed je best.. en toch moet je terug.. I don't get that. En ik zou gewoon je best weer gaan doen hoor, want terug ga je toch niet meer. Of terug.. dus als je weer op VMBOK zit, en weer naar VMBOK..

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 18:13 ]

    Hooligan schreef:
    (...)
    Je was te 'slim' voor VMBOK, ging naar VMBOT, deed je best.. en toch moet je terug.. I don't get that. En ik zou gewoon je best weer gaan doen hoor, want terug ga je toch niet meer. Of terug.. dus als je weer op VMBOK zit, en weer naar VMBOK..


    Ja, ik sta zeg maar 5 onvoldoendes. En die lui daar willen me geen tweede kans geven, dus ik moet terug. Of ik het nou wil of niet.. En mijn ouders vonden het ook beter, dan haalde ik misschien weer is een 8 ofso..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clitch schreef:
    (...)

    Ja, ik sta zeg maar 5 onvoldoendes. En die lui daar willen me geen tweede kans geven, dus ik moet terug. Of ik het nou wil of niet.. En mijn ouders vonden het ook beter, dan haalde ik misschien weer is een 8 ofso..

    Geen tweede kans vind ik niet raar, je krijgt de kans om naar een hoger niveau te gaan en dan doe je je best niet.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Geen tweede kans vind ik niet raar, je krijgt de kans om naar een hoger niveau te gaan en dan doe je je best niet.

    Ik deed mijn best wel, alleen ik haalde alleen maar onvoldoendes. Wat ik er ook aan deed. En daarom hebben ze het besloten..
    Alleen ik vind het jammer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clitch schreef:
    (...)
    Ik deed mijn best wel, alleen ik haalde alleen maar onvoldoendes. Wat ik er ook aan deed. En daarom hebben ze het besloten..
    Alleen ik vind het jammer.

    Snap ik ook wel. Niks aan te doen dan, succes iig.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Snap ik ook wel. Niks aan te doen dan, succes iig.


    Dankjewel. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you