• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Oké, komt voor elkaar,' zei ik, terwijl ik de taser gun van haar aanpakte. 'Maar voordat je gaat, heeft dit ding veel terugslag ofzo?' vroeg ik nog. Ik wilde niet weer drie meter naar achteren worden geblazen. Vervolgens nam ik de man in me op. Hij zag er best stevig uit, maar niet echt als bedreiging. Ik was dan misschien klein, ik was gewapend, en ik had altijd mijn nagels nog. En daarbij zag hij er stevig verzwakt uit. Hij had een blauwe plek in zijn gezicht, alsof hij knock-out geslagen was, iets waar ik waarschijnlijk helemaal gelijk over had.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Inkheart schreef:
    wow ik heb wat gemist zo te merken. wat is er gebeurt??

    Die bom is gevallen, Cherie was gewond, nu gaat het weer met haar. Valerie heeft de man die de bom heeft gedropt te pakken, en laat hem nu bij Cherie en Dana achter, zodat ze hem kunnen bewaken. Meer weet ik niet. :W

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:31 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Valerie Savarin

    Ik kon het niet laten om even te grijnzen. 'Dat ding geeft geen enkele terugslag, al raad ik je aan om het bij het volledige uiteinde vast te nemen. Hij zal zo wel bijkomen, zo hard heb ik hem nu ook weer niet geraakt. Hou hem gewoon onder schot, dan komt alles wel goed.' Ik knikte nog eens naar beiden en zette een sprintje in naar het ondertussen brandende gebouw. Ik zag een lichaam liggen en knielde er naast. Voorzichtig zocht ik met twee vingers naar een hartslag maar vond die niet. Het spijtte me maar ik moest het meisje laten liggen, er hoorden levens gered te worden. In het deel van het gebouw dat nog overeind stond zette ik de sproeiers aan om het vuur te doven waardoor ik helemaal doorweekt geraakte. Toch bleef ik vastberaden verder zoeken naar overlevenden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Inkheart schreef:
    wow ik heb wat gemist zo te merken. wat is er gebeurt??


    wat Pariah al zei, plus alle overlevenden zijn veilig en op zoek naar lichamen, de enige mensen die nog gevonden kunnen worden zijn technici, alle anderen zijn dood.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    oke dan zoek ik mijn laatste post en ga daar op verder.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Geen terugslag. Mooi. 'Help je even?' vroeg ik aan Dana, terwijl ik aan de man begon te sjorren. Valerie had gezegd dat we hem mee moesten nemen naar het bos, en dat deed ik dan ook. Ik kon de man maar met één hand meetrekken, aangezien ik hem ook onder schot moest houden.
    Eenmaal in het bos, ging ik zitten, terwel ik de taser gun op de man gericht hield. Geduldig wachtte ik tot het moment dat ik het wapen kon gebruiken, iets waar ik me op de één of andere manier op verheugde.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dana
    Ik hielp Cherie mee de man naar het bos te slepen en ging daar tegen een boom aan staan. Ik hield de man zorgvuldig in de gaten. Dadelijk werd hij wakker en vluchtte hij, niet dat hij hier weg kon komen op dit eiland. Ik keek een seconde naar Cherie die het wapen op de man gericht hield.
    Er was maar een vraag die ik me afvroeg: waarom wilde de man ons dood hebben?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Het meisje gaat rechtop zitten. Ik probeer haar een beetje te ondersteunen. Ik ben zover mogelijk van het brandende gebouw gaan zitten. De bomen om me heen doen me goed.
    'Zijn er nog mensen binnen?' vraagt het meisje. Ik denk even na. Net was het de opdracht om mensen te gaan zoeken.
    'Ik weet het niet. We moesten net naar mensen gaan zoeken en ik vond jou,' zeg ik. Hopelijk zijn er niet teveel dood, maar ik vrees voor het ergste. Ik ga iets beter zitten. Ik zie nog een jongen en een vrouw aankomen. De vrouw is van de EHBO en de jongen heb ik daar ook al eens gezien.

    Gawain
    Ondanks de pijn loop ik weer naar binnen. Een andere jongen stormt me voorbij. Hij komt al snel terug met een meisje. De stof in het gebouw laat me even hoesten. Ik bekijk een paar deuren en kom dan in de eetzaal terecht. Bij het buffet zie ik Heather op de grond. Snel loop ik er naartoe. Ik pak haar bij de arm en help haar naar buiten. Eerst zal ik kijken of er iets ergs is voordat ik haar naar Valerie stuur. Het duurt niet lang voordat ik weer buiten ben. Ik loop snel naar de jongen die me net voorbij rende. Hij zit er met een meisje. Zo te zien gaat het met beide goed. Ik hoop Cherie snel weer te zien. De adrenaline werkt goed als pijnstiller. Toch begin ik er weer een beetje last van et krijgen. Nu kon ik daar geen aandacht aan besteden. Ik moet eerst zorgen dat de rest veilig is.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 14:03 ]

    @Inkheart, Cherie zit in het bos, alleen met Dana. En er is brand in het gebouw.:W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik had veel te veel tijd zo. Terwijl ik op de man moest letten kon ik aan alles denken. Wie zou het overleefd hebben, en wie niet? Hoe zou het eigenlijk thuis zijn, bij papa en mama? Ik kon teveel nadenken, en dat vond ik vreselijk.
    'Hoe gaat het met je?' vroeg ik toen maar aan Dana. Ik moest iets hebben om over te praten, en dat ging me niet lukken wanneer ik zo bleef tobben.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    zo nu zijn Cedric en Gawain ook ergens bij het bos.

    Oké, maar het komt er eigenlijk op neer dat er verder geen groepjes ofzo zijn, want net was er nog helemaal niemand. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    huh?? cedric en noah zitten bij elkaar. Dana Cherie en die man en Gawain en Heather, dat noem ik groepjes

    Wij zitten echt heel ergens anders, right? Wij zitten in de buurt van de schietbaan, aan de rand van het eiland, een heel eind van het gebouw verwijderd. Daar was Noah dus nog niet, en ik weet niet wie haar daar heen heeft verplaatst, maar goed. Van Heather wist ik niet waar ze was, het kan zijn dat ze daar in de buurt is, maar ik heb geen idee.
    Het komt erop neer dat het kind of de bedoeling is [dénk ik], dat Cherie en Dana daar voor zover ik weet alleen wachten tot Sasha komt om ze te helpen met elkaar. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dana
    'Goed, op het feit na dat ik alleen maar vrees voor de doden die gevallen zijn. Met jou?' Ik hield mijn ogen op de man gericht. Ik wist niet wat ik van deze situatie moest denken. Ik wist alleen dat ik geluk had gehad. Als ik vijf minuten later uit mijn kamer was gekomen was ik dood gegaan. Dan zou de bom recht op me vallen. Ik slikte bij het idee.
    'Ik wil niet weten wie er allemaal dood zijn,' zei ik zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."