• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Met mij gaat het denk ik hetzelfde. Ik maak me zorgen om de mensen die ik nog niet heb gezien, en ik ben opgelucht dat de anderen het overleefd hebben,' antwoordde ik simpelweg, zonder mijn hoofd af te wenden van de man. 'En ik verheug me erop om deze meneer hier, neer te schieten. Hij is hier verantwoordelijk voor, en momenteel ben ik gezind op wraak.' Ik begon de man te porren met mijn teen. Valerie zei dat hij snel wakker zou gaan worden, maar ik had er nog helemaal niets meer van gemerkt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    nu moet het kloppen als het goed is.

    Dana
    'Je moet hem niet gelijk dood schieten,' zei ik zacht tegen Cherie. 'Ik wil eerst weten waarom.' Ik wilde dat hij wakker werd. Ik wilde ook wraak maar eerst weten waarom. Die vraag zat me al vanaf de eerste klap dwars. 'Waarom wilde hij ons dood hebben?'
    De man kreunde en ik keek geschrokken naar Cherie.
    'Hij komt bij,' fluisterde ik. De man bewoog zijn hand en tilde zijn hoofd op. Zijn ogen gingen langzaam open en hij keek ons aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Ik kán hem nog niet eens doodschieten,' mompelde ik zachtjes in mezelf. Ik zag dat hij bijkwam, en ik deed wat Valerie me eerder opgedragen had. Ik schoot hem meteen neer met de taser gun, voordat Dana iets kon zeggen. 'Sorry,' mimede ik vervolgens.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Spencer Emmett
    Piloot




    Zachtjes kreunde ik toen mijn lichaam opnieuw wakker werd. Het was verbazingwekkend rustig en stil in mijn hoofd. Ofwel was het gewoon stil in mijn omgeving. Meteen sprongen mijn zintuigen opnieuw aan, geleid door de adrenaline die zich nog steeds in mijn bloedbanen bevond. De geur die in mijn neus dreef, was een mengeling van een doef, maar levendig woud en de heel wat minder aangename geur van iets brandends. Stilletjes probeerde ik met mijn armen te bewegen om te kijken of alles nog wel goed was, toen ik er in slaagde om mijn handen tot een vuist te vouwen, luchtte dat me enorm op. Toch iets dat goed ging...
    Wacht eens even? Was ik niet gered/ontvoerd door de ene of de andere bietekwiet van dit eiland? Op dat moment drongen er stemmen tot me door. 'Ik kán hem nog niet eens doodschieten,' Ik ging er vanuit dat dat over mij ging en wilde dat ik de kracht had om recht te staan en me uit de voeten te maken. Maar ja, wat dan?
    De mensen, de ene stem was een vrouw geweest, de andere had ik niet erg duidelijk gehoord, hadden blijkbaar ook gemerkt dat ik terug bij positieven aan het raken was, en namen het zekere voor het onzekere. Een rauwe pijnkreet drong zich naar buiten tot ik de hoge volts door mijn lichaam voelde sudderen. Daarna was ik niet meer instaat om te bewegen, of te denken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    leuk plaatje van Spencer btw

    Thanks c: Alex O'Loughlin heet die gast c: Moest je geïnteresseerd zijn ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Okay guys, what do you want me to write about now, because I have no idea. ;c
    @Cumberbatch, Misschien kun je Sasha op Cherie en Dana af sturen? Dat zou nog gebeuren, ofzo. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kan dat wel doen, maar hij weet niet dat ze er zitten ;/ En aangezien Cressida/Valerie niet online is op dit moment, kan ze 't hem ook niet vertellen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet ook niks te typen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    laat sacha een soort patrouille lopen en hen dan tegen komen of iets dergelijks.

    Inkheart schreef:
    laat sacha een soort patrouille lopen en hen dan tegen komen of iets dergelijks.

    Dat kan ook?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    lol, ja, dat kan ik doen, vergeef me dan wel de vage reden waarom hij dat weer gaat doen x'D Want ik kan niks bedenken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maakt niet uit. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ehm, kijken of er nog ergens levende leerlingen zitten?


    "Ignite, my love. Ignite."